Hangi cep telefonunu kullanıyorsunuz?Neden?

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Geçen gün babam S4 mini'yi tamirden almak için servise gitti içerisi anababa günü. Bizimkinin de dokunmatiği ve ışık sensörü garantiden değişti. 2 hafta önce kızılay avm'de mediamarkt'dayım. Satış danışmanı adam "Samsung'un kötü 3 modeli vardır S3 S4 S5" dedi. Eminim S5 güncel modelken de S3 S4 kötü diyolardı. S7 çıkınca S6 da kötü olacak. Bu şekilde pazarlanıyorsa bence hepsi kötü.

abimin iphone 6sı var 3 aylık şarj olmuyor sıfır şarj aleti aldık gene şarj oluyor gözüküyor oyun oynarken şarj düşüyor şarjdayken mortal kombat oynasa ısınıp uyarı veriyor telde buglar var bazen arayan oluyor ekran açılıyor dokunmatik basmıyor basen kilit ekranda nornal klavye çıkıyor iphone 6 nın ön kamerası hala berbat bumu iyi telefon şimdi :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
abimin iphone 6sı var 3 aylık şarj olmuyor sıfır şarj aleti aldık gene şarj oluyor gözüküyor oyun oynarken şarj düşüyor şarjdayken mortal kombat oynasa ısınıp uyarı veriyor telde buglar var bazen arayan oluyor ekran açılıyor dokunmatik basmıyor basen kilit ekranda nornal klavye çıkıyor iphone 6 nın ön kamerası hala berbat bumu iyi telefon şimdi :)

Mertcan cakma iphone 6 itelemişler abine senin :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Mertcan cakma iphone 6 itelemişler abine senin :)

ben aldım 2400 liraya vodafone den durmadan hoparlör mikrofon tıkanması var arkadaşımda 5s var ısınınca ekran tıkırdıyor içine göçüyor garantiye gönderdik bişey yok dediler gönderdiler geri kullanmasak çok iyi telefon sanıcaz donma kasma var ilk oyuna girişte takıkıyor facebookta takılıyor 5s 126 mb 8 k foto attım içine açarken kasım kasım kasılıyor alet :) bluetoth çalışmaz şarkı atamazsın whatsapp tan şarkı alamazsın zil sesini istediğini yapamazsın ne bi görsellik var sonra kasmıyor bi mobil veriyi bile alt meniye alamıyoruz illa ayarlara girde aç çok iyi :)
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Babamda s3 mini vardı bende de samsung young 5360 vardı.Benimki de onun ki de bozulmuştu bigün gitmiş 2 tane grand neo almış.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
ben aldım 2400 liraya vodafone den durmadan hoparlör mikrofon tıkanması var arkadaşımda 5s var ısınınca ekran tıkırdıyor içine göçüyor garantiye gönderdik bişey yok dediler gönderdiler geri kullanmasak çok iyi telefon sanıcaz donma kasma var ilk oyuna girişte takıkıyor facebookta takılıyor 5s 126 mb 8 k foto attım içine açarken kasım kasım kasılıyor alet :) bluetoth çalışmaz şarkı atamazsın whatsapp tan şarkı alamazsın zil sesini istediğini yapamazsın ne bi görsellik var sonra kasmıyor bi mobil veriyi bile alt meniye alamıyoruz illa ayarlara girde aç çok iyi :)

Senin bu söylediklerin gerçek ya da genel olsa dünyanın en iyi aleti olmazdı bu cihaz :) 2oo7'den bu güne iPhone kullanıyorum, söylediklerinden bir tanesinde sorun yaşamadım :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Senin bu söylediklerin gerçek ya da genel olsa dünyanın en iyi aleti olmazdı bu cihaz :) 2oo7'den bu güne iPhone kullanıyorum, söylediklerinden bir tanesinde sorun yaşamadım :)

iphone 4 ten bu yana iphone kullanan adamı getireyim abimin telefon ısındığında uyarı vermişti facede paylaşmıştı adam iphone ailesine hoş geldin diyor :) ısınma uyarısını her iphone veriyor oyun oynarken cayır cayır yanıyor ben akıllı tv ye ekranı paylaşıp oyun oynayıp filimimi büyük ekranda izleyip şarkımı dinleyebiliyorum ekranımı 2 ye bölebiliyorum pencereleri küçültebiliyorum ama iphone yapamıyor özellik yokki :) ha bu arada şuan o kullanan adamın iphone 6 sı simi okumuyor garantiye göndermeyi düşünüyor :) tanıtımda kamera çıkıntısını gstermeyen firmadan ne beklersinki :) sirinin 3 tane özelliği çalıntı patent sahipleri var dava açılıyor
 
Son düzenleme:

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
şuan ki telefonum samsung s4 mini. nedeni de hediye gelmiş olması. eskiden 8800 scirocco kullanıyodum şimdi yine almayı düşünüyorum.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Samsung'un modelini falan bilmediğim tuşlu bir modelini kullanıyorum.

Dokunmatik ekranlı telefon kullanmayı sevemedim bir türlü.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
abimin iphone 6sı var 3 aylık şarj olmuyor sıfır şarj aleti aldık gene şarj oluyor gözüküyor oyun oynarken şarj düşüyor şarjdayken mortal kombat oynasa ısınıp uyarı veriyor telde buglar var bazen arayan oluyor ekran açılıyor dokunmatik basmıyor basen kilit ekranda nornal klavye çıkıyor iphone 6 nın ön kamerası hala berbat bumu iyi telefon şimdi :)

ben aldım 2400 liraya vodafone den durmadan hoparlör mikrofon tıkanması var arkadaşımda 5s var ısınınca ekran tıkırdıyor içine göçüyor garantiye gönderdik bişey yok dediler gönderdiler geri kullanmasak çok iyi telefon sanıcaz donma kasma var ilk oyuna girişte takıkıyor facebookta takılıyor 5s 126 mb 8 k foto attım içine açarken kasım kasım kasılıyor alet :) bluetoth çalışmaz şarkı atamazsın whatsapp tan şarkı alamazsın zil sesini istediğini yapamazsın ne bi görsellik var sonra kasmıyor bi mobil veriyi bile alt meniye alamıyoruz illa ayarlara girde aç çok iyi :)
Ben yazdığın sorunlarla karşılaşmadım. Telefonu çok zorlarsan ısınır ama fizik kuralları her telefon için geçerlidir çok elektrik çekersen cihaz ısınır yapacak bişey yok. Kusursuz bir telefon değil ancak aldığıma pişman ettirmedi. Hatta 2015'te yaptığım en iyi yatırım olduğunu düşünüyorum. Samsung'ların kesinlikle 1000 lira üzeri fiyatları hak ettiğini düşünümüyorum. Android'de GM Discovery gibi ucuz telefonlar iyi.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Asus zenfone 5
şeklini sevdim aldım ama siz almayın telefon doymuyo sürekli şarj da yeter lan ! ::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Ben yazdığın sorunlarla karşılaşmadım. Telefonu çok zorlarsan ısınır ama fizik kuralları her telefon için geçerlidir çok elektrik çekersen cihaz ısınır yapacak bişey yok. Kusursuz bir telefon değil ancak aldığıma pişman ettirmedi. Hatta 2015'te yaptığım en iyi yatırım olduğunu düşünüyorum. Samsung'ların kesinlikle 1000 lira üzeri fiyatları hak ettiğini düşünümüyorum. Android'de GM Discovery gibi ucuz telefonlar iyi.

iphonemi hakediyor ben en azından donanıma parayı verdim diyorum sen neye verdin acaba sadece markaya :) işlemcin samsung aida 64 indir işlemcine bak paşalar gibi samsung yazar ramin samsung ekranın lg daha hiçbişeyi üretemiyor bumu 2.5 bini hakeden iphone 5s in çıkışı 2200 benim telefon 1500 ve şuan iphoneden daha çok iş yapıyor daha az ısınıyor daha çok şarjı gidiyor daha çok özelliği var kusura bakmayında çevremde 7 ye yakın iphone var biri sağlam değil samsung fanboyu değilim apple gibi bir sömürgeye o parayı verene şaşıyorum daha geçen seneye kadar klavyede harf büyütüp küçülttüğünde harfler aynı kalıyordu ekranınız daha hd plus full hd neye parayı veriyorsunuz yazılım demeyin kasıyor bugları var saçma sapan bi telefon
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
122
Microsoft Lumia 532.Gayet memnunum fiyat-performans olarak bana yetiyor.4 çekirdek 1.2 Ghz Cortex-a7 işlemci,1 GB Ram,8 GB dahili bellek,5 mp kamera,ön kamera,A-GPS.Öncelikle microsoft işletim sistemini sevdiğim için telefonu tercih ettim.İçerisinde hazır bulunan sesli yönlendirmesi olan navigasyon sisteminin internet bağlantısı olmadan kusursuz çalışması,dahili radyosunun olması 8gb hafızasının % 100üne yakınının dolu olmasına rağmen en yüksek grafikli oyunlarda bile kasma,donma vs problemler yaşatmaması benim için gayet iyi,beklentilerimi karşılıyor.
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
ıphone 3 den baslayıp 5s e kadar her modelını kullandım en son telefon alacagım bayının oyununa gelıp bana samsung s5 sattılar 2400 e ozamanlar 14 ay oldu bu kadar pısman oldugum hıc bır telefon bılmıyorum hayatım boyunca.nasıl bır hata yapıp da ıphoneden saştım kendı salaklıgım. telefonu alalı 14 ay oldu telefoncu 600 veriyo nasıl 2400 den . ıphonenın gozunu sevım ne zarara ugratır nede madara eder...
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
sony xperia C5 ultra ön kamera 13 mp. 6" ekran. Harika bir fiyat/performans telefonu. Önceki telefonum z3 idi. C5'i daha çok sevdim.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
İphone 3g, 3g s, 4, 4s, 5s kullandim.İphone lar şarj aleti seçiyor, orjinal olmayınca şarz almıyor zor şarj oluyor veya şarjdayken tel ısınıyor.Ama en güzel yönü İphone a virüs girmiyor.Birde iphone da en ufak arızada garantiden telefonun sıfırını veriyorlardı yani tamir etme olayı yoktu ama artık öyle olmuyormuş. (3g s imin garantisinin son gününde tuş arızası nedeniyle servise götürmüştüm ve garantiden telefonun sıfırını vermişlerdi.)

3g ve 3gs lerin kasasının altı kırılıyor.
4 ve 4s lerin telefon görüşmesindeki ses seviyesi kısık geliyor.Orta tuşlar belli sürelerden sonra kalitesizleşiyor.

5s de herşey güzel ama bendekinin şarj seviyesi arada sapıtıyor aniden düşüp aniden yükseliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Bundan önce nokia c6 01 kullaniyordum daha sonra sağlam birşey olsun diye asus zenfone 5 aldım telefon gayet iyi donma yok ama işlemci intel olduğu için diğer telefonlara göre şarjı biraz hızlı gidiyor
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Note serisi dünyaya geldiginden bu yana o seriden devam etmekteyim :) sebebi kalemi. Nasil kullanacaginizi ogrendiginizde ve tam kapsam ile kullandiginizda muthis kolayliklar sagliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst