Çorum İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Mar 2014
- Mesajlar
- 818
Samsung Galaxy Grand duos (GT19082) CyanogenMod 12.1 Android lollipop 5.1 (STOCK ROM BEŞ PARA ETMEZ)
androidin oyle guzel ozellikleri var fakat durduk yerde donmalari sac bas yolduruyor. acil telefon aramasi yapacam rehbere tikliyorum hop telefon donuyor mesela. internet desen ayni hat ayni tarife ama iphone 6 daha hizli. daha nice donmalar kitlenmeler. bi dahaki sefer evi ipotek ettirip apple a yatirmayi dusunuyorum![]()
androidin oyle guzel ozellikleri var fakat durduk yerde donmalari sac bas yolduruyor. acil telefon aramasi yapacam rehbere tikliyorum hop telefon donuyor mesela. internet desen ayni hat ayni tarife ama iphone 6 daha hizli. daha nice donmalar kitlenmeler. bi dahaki sefer evi ipotek ettirip apple a yatirmayi dusunuyorum![]()
Aynı dertten muzdaripdim. yukarıda yazdığım sisteme geçtim telefon tekere kalktı böyle bi coşmalar boşta %60 ram yiyen makine böyle bi %25 %30'lara düştü. tavsiye ederim kesinlikle
https://teknobolge.com/wp-content/uploads/2015/12/maxresdefault.jpg
Hocam Android 6 ile daha düzeliyor işler de sana söyleyeyim özellikle Samsung cephesinde işler acayip değişmiş.Note 2 den sonra S6 Edge kullanan biri olarak söyleyeyim,o rehber muhabbeti kesinlikle yok.Takılma,donma vs yaşamadım.6 Plus ilk çıktığında almıştım.O zaten takılmıyor etmiyor da takılmayacağı bir işlem de yok.Her uygulama optimize sonuçta.iPhone gerçekten kullanımı çok güzel bir telefon.Ancak bazen yetersiz kalabiliyor.5S e göre,6 Plus da batarya çok büyük avantaj.Bir tek hızlı şarj olayını getirseler çok güzel olurmuş.
note 4ün sevdiğim diğer özelliği de sanal tuşları ekrandan çalmıyo.Lg serisi ve sony serisi sanal tuşları ekrandan çalıyor malesef..
bir tanıdık internet dağıtım işiyle uğraşıyor iphone telefonu vardı işini görmediği için ilk htc one m8 çıktığında yurt dışından getirtti ve halen kullanıyoriPhone ile başladım iPhone ile devam ediyorum. Android bana göre çok verimsiz ve zavallı
hocam bende orjinal takintisi var ya. araba motor telefonda hep boyle orjinal takintisi var. yoksa coktan yapardim bunu.