Hangi cep telefonunu kullanıyorsunuz?Neden?

Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
127
Hortlatalim...
LG G3. Ilk sebep daha once g2 kullanmamdir. Ayrica android candir, ozgurluktur. Iphone 4s kullanip hapis hayatini gordum. Kamera berbat otesiydi. Ama tasarim olarak iphone 5s cok guzel. Android olsa alirdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst