şu an kullandığımı yazmayayım fakir telefonu işte :queen: elim biraz bollaşsın da bende samsung note serisiyle devam etmek istiyorum
iphonemi hakediyor ben en azından donanıma parayı verdim diyorum sen neye verdin acaba sadece markayaişlemcin samsung aida 64 indir işlemcine bak paşalar gibi samsung yazar ramin samsung ekranın lg daha hiçbişeyi üretemiyor bumu 2.5 bini hakeden iphone 5s in çıkışı 2200 benim telefon 1500 ve şuan iphoneden daha çok iş yapıyor daha az ısınıyor daha çok şarjı gidiyor daha çok özelliği var kusura bakmayında çevremde 7 ye yakın iphone var biri sağlam değil samsung fanboyu değilim apple gibi bir sömürgeye o parayı verene şaşıyorum daha geçen seneye kadar klavyede harf büyütüp küçülttüğünde harfler aynı kalıyordu ekranınız daha hd plus full hd neye parayı veriyorsunuz yazılım demeyin kasıyor bugları var saçma sapan bi telefon
abimin iphone 6sı var 3 aylık şarj olmuyor sıfır şarj aleti aldık gene şarj oluyor gözüküyor oyun oynarken şarj düşüyor şarjdayken mortal kombat oynasa ısınıp uyarı veriyor telde buglar var bazen arayan oluyor ekran açılıyor dokunmatik basmıyor basen kilit ekranda nornal klavye çıkıyor iphone 6 nın ön kamerası hala berbat bumu iyi telefon şimdi![]()