Hangi cep telefonunu kullanıyorsunuz?Neden?

Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
276
Asus zenfone 2 kullanıyorum özelliklerini beğenip aldım ama bir iki kusurunu göz ardı edersem bence mükemmel telefon.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
şu an kullandığımı yazmayayım fakir telefonu işte :queen: elim biraz bollaşsın da bende samsung note serisiyle devam etmek istiyorum
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Discovery elite Ulan :) bu fiyata bu performans icin aldim yok 3 gb ram 2.2 ghz 4 cekirdrk felan 1 tane oyun oynuyorum onu 500 liralik oyunda aciyo biraz iyi kalitede oynuyorum o kadar bosuna masraf bi tek kamerasini kullaniyorum cok. Yazilim felan berbat otesi neyse
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Fiyat/performans olarak en iyi telefon LG G2'dir bana göre.

Şuan LG G4 kullanıyorum, bu da güzel bir telefon. Ama parasız kalıp bunu satarsam kesin G2 alırım.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
şu an kullandığımı yazmayayım fakir telefonu işte :queen: elim biraz bollaşsın da bende samsung note serisiyle devam etmek istiyorum

Telefonun ucuz oldugunda degil, o telefonla arayacak kimsen olmadiginda fakir telefonudur o ağam.. Gerisi işini kolaylaştırmak, ekstra teknolojik donanım vs vs..
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
samsung e1205. sadece konuşuyorum,ihtiyacımı görüyor,şarjı bir hafta kadar gidiyor. 2. telefonum da yok.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
34
iphonemi hakediyor ben en azından donanıma parayı verdim diyorum sen neye verdin acaba sadece markaya :) işlemcin samsung aida 64 indir işlemcine bak paşalar gibi samsung yazar ramin samsung ekranın lg daha hiçbişeyi üretemiyor bumu 2.5 bini hakeden iphone 5s in çıkışı 2200 benim telefon 1500 ve şuan iphoneden daha çok iş yapıyor daha az ısınıyor daha çok şarjı gidiyor daha çok özelliği var kusura bakmayında çevremde 7 ye yakın iphone var biri sağlam değil samsung fanboyu değilim apple gibi bir sömürgeye o parayı verene şaşıyorum daha geçen seneye kadar klavyede harf büyütüp küçülttüğünde harfler aynı kalıyordu ekranınız daha hd plus full hd neye parayı veriyorsunuz yazılım demeyin kasıyor bugları var saçma sapan bi telefon

Göbek adın Ziya mı?
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
abimin iphone 6sı var 3 aylık şarj olmuyor sıfır şarj aleti aldık gene şarj oluyor gözüküyor oyun oynarken şarj düşüyor şarjdayken mortal kombat oynasa ısınıp uyarı veriyor telde buglar var bazen arayan oluyor ekran açılıyor dokunmatik basmıyor basen kilit ekranda nornal klavye çıkıyor iphone 6 nın ön kamerası hala berbat bumu iyi telefon şimdi :)


Bende kaç yıldır iphone kullanıyorum ısınma uyarısı almadım size önerim telefonu sıfırdan yükleyin bende de takılma yaptı bi ara sıfırdan yükledim düzeldi
Isınıyor dediğiniz de şöyle iphonelar alüminyum olduğu için ısıyı daha çok iletir bu sebeple daha çok ısınmış gibi hissedebilirsiniz (plastik kasalı telefonlara göre)
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Yaklasik 4-5 senedir galaxy s2 kullaniyorum..sifir almistim bataryasini sarj soketini degistirdim.halen daha saglam.her isimi goruyor.
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Ayfon 6s kullaniyorum cunku en pahalisi o :bounce: saka saka htc one (m7) kullaniyorum,sarjina lanet olsun. Yoksa kaya gibi telefon. Lg g4 almayi planliyorum bakalim
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
443
tabiki Note3, note serisinin en sağlam ve en çok satan telefonu. Mondial'imle birlikte bana eşlik ediyolar ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:13 ----------

Bu arada ayfoncu gençlere sesleneyim,,sadece alo demek ve internet için o kadar masrafa girmeyin, elmayı göstermek için ayvayı yemeyin sonra..
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Htc m8 bir kez kullanmanız yeter :rendeer: Tabii hiç bir telefon 3310'un yerini tutamaz :bounce:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Android telefonların en ucuzunu kullanıyorum.(Vodafone Blade V)
- Fotoğrafı cep telefonu ile çekmem
- Android uygulamalarını tabletimden kullanırım.
- Önemli bir nedeni yoksa bütçemi zorlamam.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
1,5 yıldır huawei y320 kullanıyorum.
neden mi peki?
340 tl ye aldım, en ucuz akıllı telefondu.
hatta o zamanlar vodafone kampanyada 220 tl idi ancak başka bir cihaz daha aldığım için ondan faydalanamadım
neden akıllı telefon? özellikle bazı programları kullanmak için şarttı. yoksa daha ucuz bir şey bakardım
4 inç ekranı var, cebe kolay sığıyor
1.3 ghz çift çekirdek işlemcisi 512 mb rami var, işimi görüyor
şarzı en az 4-5 gün yetiyor, 9 gün gittiğini bilirim
hiç sorun çıkarmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst