Geçen gün babam S4 mini'yi tamirden almak için servise gitti içerisi anababa günü. Bizimkinin de dokunmatiği ve ışık sensörü garantiden değişti. 2 hafta önce kızılay avm'de mediamarkt'dayım. Satış danışmanı adam "Samsung'un kötü 3 modeli vardır S3 S4 S5" dedi. Eminim S5 güncel modelken de S3 S4 kötü diyolardı. S7 çıkınca S6 da kötü olacak. Bu şekilde pazarlanıyorsa bence hepsi kötü.
abimin iphone 6sı var 3 aylık şarj olmuyor sıfır şarj aleti aldık gene şarj oluyor gözüküyor oyun oynarken şarj düşüyor şarjdayken mortal kombat oynasa ısınıp uyarı veriyor telde buglar var bazen arayan oluyor ekran açılıyor dokunmatik basmıyor basen kilit ekranda nornal klavye çıkıyor iphone 6 nın ön kamerası hala berbat bumu iyi telefon şimdi