Galatadaki Muhteşem Buluşma

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
CHomCHok' Alıntı:
merhaba arkadaşlar,:rendeer:
ben ganiye , sitede misafir olarak izleme yapıyordum (dostdark-bukalemunluktan kurtulayım dedim) bugün üye oldum. Eşimin (camadan)sayesinde sizleri tanıdım ve çok güzel dostluklar oluştuğunu gördüm.:p

Dün akşam için ccbbdd ye teşekkür ederim. Müzik güzeldi ve hepimiz çok güzel bir gece geçirdik. Tekrar buluşmak üzere :queen:

:rendeer: BENDE ÇOK YENİYİM AMA HOŞGELDİN....
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp
Kamp ta kamp

Bilmemmmmm şey edebildim miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kamp istiyorummmm yaaa tabiatttt istiorummmm deniz istiorummmmm yakanından ama, yürüyenlerinden değil :cherry:
yaz kısaaaaaaaaaaaaaaaaa :pr:
acele edelim beni dellendirmeyinnnn :queen:

bu arada kerpe gezisinin çok kalabalık olma konusu beni mutsuz ediyor aslında
sanki semizkumda ki sıcak ortamı arıcaz gibi geliyor :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bbaday' Alıntı:
ashes sana pm attım bakabilirsen sevinirim:cat:
cevaplandı biraderim pm niz alanyaya gelince bak bu bilgiden sonra yerim balıgı içerim rakıyı haberin olsun bizde adet böyledir temmuz sonu ordayım anamura geçerken inerim alanya otogarinda :) saygılar
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
eveeeeet yeni dostdark gezisi isteriz. inadına diiil mi yaw? :flower: :flower: :flower:

gezi gezi gezi dostdar gezisi, gene kamp gene kamp kamp kamp:queen: :queen: :queen:

tamam dostlar en güzeli için çalışmalara başlıyacağım:cat:

alyorum6nq.jpg
[/URL][/IMG]

haydi birdahaki çarşamba erken toplanıp altyapı hakkında toplantı yapalım
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ağva,kilyos, başka dostdark bizi disco ya götür dostdark bizi discoya götür
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
tamam saygılar bizden balığın lafımı olur :mrgreen:

bu arada istanbul tayfasına saygılar yaz kısa gezebildiğiniz kadar gezin dostdark şöyle sonbahardada bi aktivite yapda oralara geleyim özledim o tarafları
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
31
dostdark' Alıntı:
tamam ya verin gazı bakalım
yok dolma sarmalar filan çıkarın baştan beni
yaptıracaksınız yeni bir gezi milleti iki ay konuşturacaksınız



eveeeeeeeeetttt dostdark-2 gezisi istiyoruzz
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
dostdark' Alıntı:
tamam dostlar en güzeli için çalışmalara başlıyacağım:cat:

alyorum6nq.jpg
[/URL][/IMG]

haydi birdahaki çarşamba erken toplanıp altyapı hakkında toplantı yapalım


Dostdark çalışıyor yaw

camadan' Alıntı:
Dostdark çalışıyor yaw
alooo hanım benden çoook yazıyosun iyikine üye yaptık :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
HARBİDENDE YAUW.:cyclopsan
SES YAPMAYINDA ÇALIŞSIN.
HANIM SEN DE KEK BÖREKBİ ŞEYLER YAPTA
ÇOCUK ÇALIŞIRKEN YESİN.
SAĞLAM KAFA SAĞLAM VÜCUT..:cherry:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
tamamdır bu iş oldu heyooo bir kamp daha:queen:

hatta daha nice kamplara......
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
CHomCHok' Alıntı:
hoşbulduk sende hoşgeldin

bu arada sen ona o sana hoşgeldin diosunuz ama dün gece yanyana idiniz :mrgreen:
hoş bende bilmiodum tweety nin o oldugunu :)
aranızda civciv oturuodu, ama ne oturma bi oturuş ki sorma hiç kalkmadı :rendeer:
yenge, bi dahakine valla kaldırcam onu ortaya atıcam didik didik eğlendirsin bizimkiler onuda :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camadan' Alıntı:
Dostdark çalışıyor yaw


alooo hanım benden çoook yazıyosun iyikine üye yaptık :queen:

abi karışmak gibi olmasın ama yakında motorda altından gider gibi görünüyo yengeyi baya sardı ortam:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abilerim, ablalarım, arkadaşlarım.
daha yeni çaylak olan bu kardeşinize ilk buluşmasında bukadar sıcak davrandığınız için sizlere sonsuz minnetarım.
tek kelime ile mükemmel bi geceydi. müzik, ortam, dostlar, muhabbet, espiriler...
bundan sonraki tüm görüşmelere katılmaya çalışacağım. ortamın bukadar mükemmel olduğunu bilsem daha önceki buluşmalarada bir şekilde katılırdım.
aranızda banada yer açııınnnnn:queen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
sametcakar kardeşim ne demek her zaman yerin hazır aramızdaaaa

camadan valla bu gidişle yenge gezi bile düzenlicek bence :mrgreen:

kamp işini burda halledelim beklemeyelim öle günlerce filan
benim dün gece de arkadaşlarmla ortak üç yer fikrim var
kilyos
rumelifeneri
ağva

ciddi sorunlar, tesis sadece fenerde var ama pahalı şerefsizler
kilyosta çadır alanı var ama semizkum gibi güzel bir tesis değil
ağva da benim hast oldugum bi mekan var ancak ne su var ne yürüyerek yakın bi yer, yani harbi tabiatın göbeği :queen:

su sorunu ciddi bir sorun benim için, siz egg kaka pissiniz sizin için farketmess :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne zaman gidelim soner bak tarihlere seçsin herkez

1 temmuz 2006
8 temmuz 2006
bu tarihler c.tesidir :)

yada armutlu tarafları düşünün fikirlerinizi yazın arkadaşlar kıyıköy olurmu uzak ama heycanlı :)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
bu sefer gittiimiz gibi mangal yakılacak ben mezeleri hazırlıcam, aksama tekrar yakılıp etler pişirilcek, boylece zamanım bol olcak mezeleri hem daha guzel hem de daha cok hazırlayabilcem, hem de kargasa olmayacak, masalara oturulduu anda her sey hazır...:cat: :queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
tmrbaykal' Alıntı:
HARBİDENDE YAUW.:cyclopsan
SES YAPMAYINDA ÇALIŞSIN.
HANIM SEN DE KEK BÖREKBİ ŞEYLER YAPTA
ÇOCUK ÇALIŞIRKEN YESİN.
SAĞLAM KAFA SAĞLAM VÜCUT..:cherry:

AŞKIM KEK BÖREK BİŞEY DEĞİLDE
SENDEN KİMSEYE KALMAZ Kİ...
3-5 DOZ YAPMAK LAZIM. 1'İ SENİN
DİĞERLERİNİDE ARKADAŞLAR PAYLAŞSINLAR DİYE...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst