- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 531
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelıkle belirtmelıyımki gelmeyenler cok şey kaçırdı BARIŞ ın o güzel müziyiyle ortamın kalitesiyle MT deki arkadaşların sohbetiyle gece muhteşemdi.sanki herkez birbirini yıllardan beri tanıyor gibiydi gelenlerın lıstesını yapmak isterdım ama o kadar kalabalıktı ki lısteyi yazamam çünki aklımda tutamadım. zaten resım eklıyen arkadaşlardan ortamı daha iyi göreceksiniz ve bana hak vereceksiniz ama gelemıyenler üzülmesin
bu buluşmaları haftanın sabıt bi günü yapmak istiyoruz sizler ne dersiniz:cat: RESİM ÇEKEN ARKADAŞLAR RESİMLERİNİZİ BEKLİYORUZ



