Galatadaki Muhteşem Buluşma

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Arkadaşlar öncelıkle belirtmelıyımki gelmeyenler cok şey kaçırdı BARIŞ ın o güzel müziyiyle ortamın kalitesiyle MT deki arkadaşların sohbetiyle gece muhteşemdi.sanki herkez birbirini yıllardan beri tanıyor gibiydi gelenlerın lıstesını yapmak isterdım ama o kadar kalabalıktı ki lısteyi yazamam çünki aklımda tutamadım. zaten resım eklıyen arkadaşlardan ortamı daha iyi göreceksiniz ve bana hak vereceksiniz ama gelemıyenler üzülmesin :) bu buluşmaları haftanın sabıt bi günü yapmak istiyoruz sizler ne dersiniz:cat: RESİM ÇEKEN ARKADAŞLAR RESİMLERİNİZİ BEKLİYORUZ
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten arkadaşlar çok güzel bi geceydi kaçıranlar çok şey kaçırdı:(
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
hakikatten çok güzel bir geceydi.
ben zaten davetin başında herkeze tavsiye ederim demiştim.
muhteşemdi.resimleri birazdan göndericem.becerebilirsem.:pr: biraz sabır:cherry:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
ALBATROS-FB' Alıntı:
Arkadaşlar öncelıkle belirtmelıyımki gelmeyenler cok şey kaçırdı BARIŞ ın o güzel müziyiyle ortamın kalitesiyle MT deki arkadaşların sohbetiyle gece muhteşemdi.sanki herkez birbirini yıllardan beri tanıyor gibiydi gelenlerın lıstesını yapmak isterdım ama o kadar kalabalıktı ki lısteyi yazamam çünki aklımda tutamadım. zaten resım eklıyen arkadaşlardan ortamı daha iyi göreceksiniz ve bana hak vereceksiniz ama gelemıyenler üzülmesin :) bu buluşmaları haftanın sabıt bi günü yapmak istiyoruz sizler ne dersiniz:cat: RESİM ÇEKEN ARKADAŞLAR RESİMLERİNİZİ BEKLİYORUZ

aklımdan gecenlerı yazmıssın ben mekanı cok degendım her yönuyle dörtdörtlüktü.....:cat:
arkadaslar dun geceye trafık yuzunden saat 21:10 da katılabıldım..
ama cokkk eglencelı ve keyıflı bır geceydı... gecenın foto.bu aksam ekleyecegım gelemeyen arkadaslar cok sey kacırdıgını dusunuyorum
bundan sonra yapacagımız bulusmalarda bu mekanıda lıstemıze eklemeyı teklıf edıyorum..!!
canlı muzık ve sohbet dun aksam içiçeydi.. davet ıcın tekrar tesekkurler...
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydınnnn...
güzel bir geceydi..
emegi geçen herkeze teşekkür ederim....

içki içmiyorum diye horlandım ..dövüldüm...
köprülerden kaçak geçmeye zorlandım..
apartman zillerine basıp kaçmaya zorlandım...
yolda yürüyen insanların saçını çekip kaçmaya zorlandım...
amaaaa içki içmedim..gece boyunca İÇKİYE HAYIRRR dedim..:queen: :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Dansöz

vedat kaya' Alıntı:
günaydınnnn...
güzel bir geceydi..
emegi geçen herkeze teşekkür ederim....

içki içmiyorum diye horlandım ..dövüldüm...
köprülerden kaçak geçmeye zorlandım..
apartman zillerine basıp kaçmaya zorlandım...
yolda yürüyen insanların saçını çekip kaçmaya zorlandım...
amaaaa içki içmedim..gece boyunca İÇKİYE HAYIRRR dedim..:queen: :queen:[/BUNDAN SONRA SENİN ADIN DANSÖZ VEDAT YADA KIVIRCIK VEDAT:queen: :queen: [/COLOR]

Fernİ Senİde Kiniyorum Sen DansÖz Hocasi DeĞİlsİn ÖĞrencİlerİne Dİkkat Et Vedatin Kulaklarini Cek
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece muhteşemdi way babam way way ne eğlenmişiz levent abi sende olsaydın keşke
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
resimler yorumsuz

Herkese bu gece için teşekkür ederim.
Özellikle Barış (ccbbdd) ve Diğer Gitarist abiye sonsuz teşekkürler.

alttaki resimleri yorumsuz yayınlıyorum. buyuk boy isteyenler bana PM ile
ulaşsınlar mail adreslerine yollarım.


10007075xo.jpg

10007083do.jpg

10007093pn.jpg

10007102ig.jpg

10007116or.jpg

10007120du.jpg

10007131vq.jpg

10007147iv.jpg

10007151mx.jpg

10007168td.jpg

10007175ai.jpg

10007188wi.jpg

10007192ks.jpg

10007206od.jpg

10007212zf.jpg

10007225vi.jpg

10007238cp.jpg

10007249uq.jpg

10007257ji.jpg

10007263lu.jpg

10007271vw.jpg

10007281rp.jpg

10007299ws.jpg

10007302fs.jpg

10007312gw.jpg

10007328sv.jpg

10007331jx.jpg

10007343hx.jpg

10007353cx.jpg

10007360zw.jpg

10007377yf.jpg

10007387zj.jpg

10007397ko.jpg

10007408bq.jpg

10007416ik.jpg

10007427lq.jpg

10007431qo.jpg

10007445th.jpg

Beni Kırmayıp gelen civciv (Yeğenim) :bounce:
10007454id.jpg

10007467wg.jpg
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbul yıkılmış bee
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
tmrbaykal, kardeş mekandan giderken benim önümden geçtin ama beni görmedin vedalaşamadık yaw elim havada kaldı.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
günaydin arkadaslar dün gece süperdi ortam süper müzik süper dostluklar süper daha ne olsun herkese tesekkürler :rendeer:

resimler bekliyorrrruuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
harbi benden sonra oynamışsınız yaaaaa..:pr:


arkadaşlar o resimlerde de görüyorsunuuz nasıl baskı uygulandığını ..
zorla bardak verdiler...
resim cekip istanbul sokaklarına astılar...
helede CAMADAN ın yeğeni gelmiştiki..
abi ne konuşuyor biliyormusunuz öyle böyle değil..
dünyanın en geveze insanını getirin yanında dilsiz kalır..
ya ölçtüm saniyede 1263798 adet sözcük kullanıyor...:queen: :queen: :bounce: :mrgreen: :pr:
camadan gelmeden ben ülke değiştiriiim bana müsade..:p :pale:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
kusura bakma. kafam kıyaktı.burnunum ucunu görmüyordum.
3 bardak sudan sonra dağıtmışım.nerede isen söyle hemen gelirim
elini öper giderim.patron izin verecek.
bu benim resimleri alt alta düzeltecek kimse yokmu.
yine beceremedim:pr:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu kadarmı yorumlar muzo mekan ile görüşmüş bir gece burayı fulleyelim sağlam bir gece org.yaparız :) sabit gecemiz zaten var :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
MT dostları güzel bi gece geçirmiş herkesi kutluyorum :cat:
bu tür güzel gecelerin dewamını diliyorum aranızda olamadığım için üzgünüm bu işler delirtecek beni eve girdiğimde dün gece saat 22:45 di :pale:
neyse bi daha ki sefere diyelim camadan ellerine sağlık fotolar süper :cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ismini ve nickini bilmediğim tüm arkadaşlara teşekkürler çok güzel bi geceydi

hatta ankara havası sonrası rock'n roll muhteşemdi

sesim hala kısık. eşim beni aradı "pardon sanırım yanlış aradım" dedi yaw

sesimi kaybettim mekana söyleyelimde bi bakıversin oralardamı kalmış :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asrın resmi budur arkadaşlar :)
10007175ai6vn.jpg
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
4
:)

Günaydın dün gece gerçekten çok güzeldi ilk defa arkadaslarla tanıstım hepsi cok ii , eglenceli insanlar cok mutlu oldum sizlerle olmaktan her şey mükemmeldiiiii .......... :cat: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst