Galatadaki Muhteşem Buluşma

Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
erkin_125mt' Alıntı:
abi karışmak gibi olmasın ama yakında motorda altından gider gibi görünüyo yengeyi baya sardı ortam

ben motoru alayım zaten arabayı verecem ona alsın benim motora karışmasın :bounce:


ashes' Alıntı:
ne zaman gidelim soner bak tarihlere seçsin herkez

1 temmuz 2006
8 temmuz 2006
bu tarihler c.tesidir

8 temmuz ehliyet sınavı var yazılı
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Yaa arkadaşlar bu dostdark çalışıyor lafıda şişli belediyesi çalışıyor gibim oldu:cherry:
ne diyim ki size bayram sabahı çocukları gibisiniz o kadar şeker ve okadar heyecanlısınız ki:)
o zaman haftaya çarşamba yine galatada buluşalım ama biraz erken gelip dışarda deniz kenarında detayları konuşalım bilgi ve isteklerimizi harmanlıyalım ve en süper gezi için yola çıkalım
2 gün konaklamalı 4 gün alkollü

ama bu sefer yağmurda eriyecekler isimlerini yazdırmasın lütfen:p
hepinizi çok çok seviyorum:rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
Konuyu Toplam 22 üye okuyor. (17 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
ferni, ashes, Blacat, camadan, CHomCHok, cuk_o, deamon, dostdark, erkin_125mt, ERYİLMAZ, frontier, greenflowers, motodevil, Muzo, tmrbaykal, tweetys, vınvın
arkadaslar izleyicilere, ajanlara dikkat! iyisi mi sonerin dedii gibi vedattan da habersiz carsamba galatada yapalım planları:p
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
31
not_fear' Alıntı:
bu arada sen ona o sana hoşgeldin diosunuz ama dün gece yanyana idiniz
hoş bende bilmiodum tweety nin o oldugunu
aranızda civciv oturuodu, ama ne oturma bi oturuş ki sorma hiç kalkmadı
yenge, bi dahakine valla kaldırcam onu ortaya atıcam didik didik eğlendirsin bizimkiler onuda

evet bende yeni öğrendim , civcivi oynat oynat eğlendirsin tabi herkesi , darbukacıda gelirse süper olur
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
tweetys' Alıntı:
AŞKIM KEK BÖREK BİŞEY DEĞİLDE
SENDEN KİMSEYE KALMAZ Kİ...
3-5 DOZ YAPMAK LAZIM. 1'İ SENİN
DİĞERLERİNİDE ARKADAŞLAR PAYLAŞSINLAR DİYE...:wiinkk:

duydunuz muuu kek börek bişi değil lafı çıktıııııı
bunu kimse unutmasın hehheee

evet tweety şu 3-5 doz olayında bende ısrarcıyım madem öle yiyolar kendileri acımasızca kesinlikle 5-6 doz fazla olsunnn, malzemeyede ortak oluruz, hamuru deniz kenarında yoğururuz :mrgreen:

bu arada camadan, yengemizi kızdırdınsa valla cüsse müsse tanımam dalarım ilk kampta :queen: çabuk gönlünü al yengenin çabukkkkkk

aaa almışsın sanırım ben yazarkeneee işte sevdiğim ikili benim beeee, camadan ve biricik eşiiii
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
evet dostlar vedata haber vermeden haftaya galatada buluşalım:p
hatta günü geldiğinda topiç açarken vedattan gizli galata buluşması diye başlık açalım:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ersen arasana barışı koysun rasimleri çok merak ettim yaa

camadan' Alıntı:
sınav kaçta oluyor acaba yaw
bu ne sınavı ya öss haftaya değil mi
biri tam olarak öğrensinde tarih belirlerken can dostlarımızı bırakıp gitmiyelim

olmadı motorlarla basalım milli eğitimi
kardeşim............:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
Arkadaşlar herşey çok güzeldi kitle güzel olunca müzikte güzel oldu, bu iş karşılıklı elektrik alışverişidir tamamen. Bu arada akalteke yazdığın derin yazı ve güzel sözlerin için sana teşekkür ederim özelliklede çocukluğunla ilgili kısım senin hayatı gerçekten tüm yoğunluğunla yaşadığını gösteriyor.

Levent abi nam-ı diğerLEDO kızının yaşgünü sebebiyle gelemedi ama zaten çok yakında bir süreliğine buraya yerleşiyor komşu oluyoruz zaten hep beraber olacaz bu arada kızınada mutlu yıllar..

Camadan harbi sağlam fotocu her anı yakalıyor hiçbirşey kaçmıyor,kısacası çok güzel eğlendik muzo wonderful tonight itin olsun ne demek sen iste ben çalarım her zaman.

Bu arada vokalde Vahit abi hakkaten çok yetenekli bir ses hakkını vermek lazım kendisi 20 yıldır bu piyasada müzik yapıyor ben ona hayranım zaten dün bizi görünce en kısa zamanda motor alıcam dedi şimdi onada motor alıyoruz..
Bi ara bende J.be good çalarken kendimi kaybedip sahneye fırlamışım back to the future hesabı yerlere yatacaktım lakin o anda kendime geldim..Kısacası çok sıcak ve güzel bir geceydi ben kendi adıma çok eğlendim herkese teşekkürler..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ccbbddxx rr
diline sağlık
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
dostdark' Alıntı:
ersen arasana barışı koysun rasimleri çok merak ettim yaa


bu ne sınavı ya öss haftaya değil mi
biri tam olarak öğrensinde tarih belirlerken can dostlarımızı bırakıp gitmiyelim

olmadı motorlarla basalım milli eğitimi
kardeşim............:queen:


ehliyet sınavı 8 İnde tek soru bile çalışmadım.yazılı sınav
sınavdan sonra olur.12-1 gibi sınav bitecek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst