Galatadaki Muhteşem Buluşma

Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
valla ferni bi rock'n roll yaptık bi rock'n roll yaptık yer gök inledi
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Asena ya rica ettim beni kırmaz biliyorum, vedatın kendini geliştirmesi icin 1 veya 2 ders ayarlamaya calışıyorum:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
camadan' Alıntı:
valla ferni bi rock'n roll yaptık bi rock'n roll yaptık yer gök inledi


Neee Rock n Roll yaptik ama dimi Cem....??

Bu ara Yenge Hosgeldin aramiza artik Bukelemunluktan kurtuldun Sonerde Rahatladi.....
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
yaaaaa.... ühüüühüüüüü....:salut:

olsun ama hayırlı olmus, bir işe yaramısım ya, varın ben olmiim, siz gene de eglenin!:p
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
ferni' Alıntı:
soner kendimi feda edip, onca riske katlanıp ajanı goturduum için hani bana da bi teşekkür?:p
eglencenin en babasını kacırdım bu nedenle:salut:

daha dur neler kaçırcaksın, şeker vedatın artçısı iken :queen:

Vedat iyiki sen hakkaten şeker bi adamsın olum, şaka maka derken bazen sana orda burda yüklenioruz :rendeer: hakkını helal et ve sakın şeytanın fısltılarına kulak verme kardeşim benim.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke' Alıntı:
Yıllar evveldi çocukluğumu hatırladım. Daha o zaman galata köprüsü yenilenmemiş daha doğrusu değişmemiş. ondört onbeş yaşlarındayım. elimde en ucuzundan 5 li çapari balık tutmaya çalışıyorum. tutuyorumda ha . tam arkamda ise bir meyhanede insanlar eyleniyordu. yıllar yıllar sonra dün tekrar aynı yerdeydim. Ama bu sefer ben eylenenlerin arasınadaydım köprüde değişmiş yenisindeyiz. bir ara köprünün korkuluklarına baktım belki balık tutan bir çocuk görürüm diye göremedim.

Güzel bir akşamdı benim MT deki arkadaşlarla bu ilk buluşmamdı. yıllardır girerim şu internet denen merete en çok dikkatimi çeken burda hemen herkesin yüzüne maske takmasıydı. Ama akşam bunun bu site içinde en alt seviyede olduğuna tanık oldum. Hatta ordaki arkadaşların hiç birinde bunu görmedim sevindim.

Bu buluşma Barış arkadaşımızın davetine icabet buluşmasıydı. Buluştuk. bu ortamda içkide vardı kolada vardı kahvede vardı. Ben kahve hakkımı kullandım. Askari müştereğimiz olan motorculuk birbirimize hoşgörüyle bakmamıza yetmiş hatta artmıştı.

Barış,ı dinlerken ve sonra tanışma ve muhabbet esnasında o öyle tv lerde gördüğümüz yılışık zavallı ruhunu şeytana satmış ciğeri üç para etmez medya maymunlarından bir kez daha biraz daha soudum. Barışta gitar çalıyor şarkı söylüyor insanları eğlendiriyordu ama adam gibi ağırlığınadan birşey kaybetmeden. Aferin barış hep böyle kal.

İşte arkadaşlar böyle bir akşamdı fotoraf makinem olmamasından geceyi anlatmaya çalıştım herkesin olduğu gibi olduğu bir akşamdı. Estarabimli, akdeniz akşamlarından esintili uzun ince bir yolda karşılaştığımız güzel anlardan biriydi sebep olanlar sağolsun.

:cat: :cat: :cat: abiii süpersin yaaa
akşam geldiğin için çok sağol seninlen tanışmak süperdi:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305








arkadaşlar bitti hepsi bu kadar.
birazdan da vesikalık fotomu eklicem.:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
soner kendimi feda edip, onca riske katlanıp ajanı goturduum için hani bana da bi teşekkür?:p

eglencenin en babasını kacırdım bu nedenle:salut:

Ferni gerçekten bu fedakarlığından dolayı sana çok çok teşekkür ederiz:rendeer:
sen kendini feda edip ajan frıldak vedatı yanımızdan götürmeseydin bütün geçe kös kös oturacaktık:pale:
tekrar teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
ne demek sizlere canım feda...:)


ama vedata da cok yuklenmemek gerek, naapsın onun da doğasında bu var!:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
ne demek sizlere canım feda...:)


ama vedata da cok yuklenmemek gerek, naapsın onun da doğasında bu var!:p


arkadaşlar son aldığım habere göre vedat yaptığımız saldırıya rağmen halla yaşıyormuş


camadanvedat0dx.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha çok resim var barışın makinesinde
arkadaşlar onlarda konucak
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
ashes' Alıntı:
daha çok resim var barışın makinesinde
arkadaşlar onlarda konucak

ii tamam koysunda .kafama takılan bi şey var.
şimdi bazı kişiler barış gitar cı , motorcu değil derlermi?
:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Bu arada akşam bize katılan hande arkadaşımıza özel bir teşekkür etmek istiyorum iyiki varsın :rendeer:

hande7mo.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
31
hoşbulduk
teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun (muzo ,ashes , not_fear , dostdark)

valla çok iyi eğlendik devamını bekliyoruz (ashes)

dünkü resim için de önemli değil (dostdark)

söz bir dahaki geziye dolmaları kendim saracam , sesini cem galatada bırakmış tanıyamadım yaaahuuuuuuuu (not_fear)

evet haklısın rahatlasın artık dedim kim kim diye merak etmekten (muzo)


saygılar
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
ferni, akalteke, Blacat, camadan, CHomCHok, civciv, cuk_o, Dağdaki Ateş, dostdark, erkin_125mt, Grade, greenflowers, intercom, judas25, kanunisultan, MrSandman, Muzo, tweetys, yamaha99 ve 3 baska bukalemun:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
CHomCHok' Alıntı:
hoşbulduk
teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun (muzo ,ashes , not_fear , dostdark)

valla çok iyi eğlendik devamını bekliyoruz (ashes)

dünkü resim için de önemli değil (dostdark)

söz bir dahaki geziye dolmaları kendim saracam , sesini cem galatada bırakmış tanıyamadım yaaahuuuuuuuu (not_fear)

evet haklısın rahatlasın artık dedim kim kim diye merak etmekten (muzo)


saygılar

tamam ya verin gazı bakalım :queen:
yok dolma sarmalar filan çıkarın baştan beni:queen:
yaptıracaksınız yeni bir gezi milleti iki ay konuşturacaksınız:queen:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
eveeeeet yeni dostdark gezisi isteriz. inadına diiil mi yaw? :flower: :flower: :flower:

gezi gezi gezi dostdar gezisi, gene kamp gene kamp kamp kamp:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmrbaykal' Alıntı:
ii tamam koysunda .kafama takılan bi şey var.
şimdi bazı kişiler barış gitar cı , motorcu değil derlermi?
:p
midem agrıyor bi talcid alayım :)




yorumsuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst