camadan' Alıntı:valla ferni bi rock'n roll yaptık bi rock'n roll yaptık yer gök inledi
ferni' Alıntı:soner kendimi feda edip, onca riske katlanıp ajanı goturduum için hani bana da bi teşekkür?![]()
eglencenin en babasını kacırdım bu nedenle:salut:
akalteke' Alıntı:Yıllar evveldi çocukluğumu hatırladım. Daha o zaman galata köprüsü yenilenmemiş daha doğrusu değişmemiş. ondört onbeş yaşlarındayım. elimde en ucuzundan 5 li çapari balık tutmaya çalışıyorum. tutuyorumda ha . tam arkamda ise bir meyhanede insanlar eyleniyordu. yıllar yıllar sonra dün tekrar aynı yerdeydim. Ama bu sefer ben eylenenlerin arasınadaydım köprüde değişmiş yenisindeyiz. bir ara köprünün korkuluklarına baktım belki balık tutan bir çocuk görürüm diye göremedim.
Güzel bir akşamdı benim MT deki arkadaşlarla bu ilk buluşmamdı. yıllardır girerim şu internet denen merete en çok dikkatimi çeken burda hemen herkesin yüzüne maske takmasıydı. Ama akşam bunun bu site içinde en alt seviyede olduğuna tanık oldum. Hatta ordaki arkadaşların hiç birinde bunu görmedim sevindim.
Bu buluşma Barış arkadaşımızın davetine icabet buluşmasıydı. Buluştuk. bu ortamda içkide vardı kolada vardı kahvede vardı. Ben kahve hakkımı kullandım. Askari müştereğimiz olan motorculuk birbirimize hoşgörüyle bakmamıza yetmiş hatta artmıştı.
Barış,ı dinlerken ve sonra tanışma ve muhabbet esnasında o öyle tv lerde gördüğümüz yılışık zavallı ruhunu şeytana satmış ciğeri üç para etmez medya maymunlarından bir kez daha biraz daha soudum. Barışta gitar çalıyor şarkı söylüyor insanları eğlendiriyordu ama adam gibi ağırlığınadan birşey kaybetmeden. Aferin barış hep böyle kal.
İşte arkadaşlar böyle bir akşamdı fotoraf makinem olmamasından geceyi anlatmaya çalıştım herkesin olduğu gibi olduğu bir akşamdı. Estarabimli, akdeniz akşamlarından esintili uzun ince bir yolda karşılaştığımız güzel anlardan biriydi sebep olanlar sağolsun.
ferni' Alıntı:soner kendimi feda edip, onca riske katlanıp ajanı goturduum için hani bana da bi teşekkür?![]()
eglencenin en babasını kacırdım bu nedenle:salut:
ferni' Alıntı:ne demek sizlere canım feda...![]()
ama vedata da cok yuklenmemek gerek, naapsın onun da doğasında bu var!![]()
ashes' Alıntı:daha çok resim var barışın makinesinde
arkadaşlar onlarda konucak
CHomCHok' Alıntı:hoşbulduk
teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun (muzo ,ashes , not_fear , dostdark)
valla çok iyi eğlendik devamını bekliyoruz (ashes)
dünkü resim için de önemli değil (dostdark)
söz bir dahaki geziye dolmaları kendim saracam , sesini cem galatada bırakmış tanıyamadım yaaahuuuuuuuu (not_fear)
evet haklısın rahatlasın artık dedim kim kim diye merak etmekten (muzo)
saygılar
midem agrıyor bi talcid alayımtmrbaykal' Alıntı:ii tamam koysunda .kafama takılan bi şey var.
şimdi bazı kişiler barış gitar cı , motorcu değil derlermi?
![]()