judas25' Alıntı:Tek kelimeyle muhteşem bir geceydi.En kısa zamanda yenisini yapalım yaw.Uzun zaman sonra gitar çaldım.Kulaklarınızı tırmaladıysam affola.Hepinizi çok seviyorum.
vay vay yenge hoşgeldin nasıl iyi eğlendikCHomCHok' Alıntı:merhaba arkadaşlar,:rendeer:
ben ganiye , sitede misafir olarak izleme yapıyordum (dostdark-bukalemunluktan kurtulayım dedim) bugün üye oldum. Eşimin (camadan)sayesinde sizleri tanıdım ve çok güzel dostluklar oluştuğunu gördüm.![]()
Dün akşam için ccbbdd ye teşekkür ederim. Müzik güzeldi ve hepimiz çok güzel bir gece geçirdik. Tekrar buluşmak üzere :queen:
CHomCHok' Alıntı:merhaba arkadaşlar,:rendeer:
ben ganiye , sitede misafir olarak izleme yapıyordum (dostdark-bukalemunluktan kurtulayım dedim) bugün üye oldum. Eşimin (camadan)sayesinde sizleri tanıdım ve çok güzel dostluklar oluştuğunu gördüm.![]()
Dün akşam için ccbbdd ye teşekkür ederim. Müzik güzeldi ve hepimiz çok güzel bir gece geçirdik. Tekrar buluşmak üzere :queen:
CHomCHok' Alıntı:merhaba arkadaşlar,:rendeer:
ben ganiye , sitede misafir olarak izleme yapıyordum (dostdark-bukalemunluktan kurtulayım dedim) bugün üye oldum. Eşimin (camadan)sayesinde sizleri tanıdım ve çok güzel dostluklar oluştuğunu gördüm.![]()
Dün akşam için ccbbdd ye teşekkür ederim. Müzik güzeldi ve hepimiz çok güzel bir gece geçirdik. Tekrar buluşmak üzere :queen:
intercom' Alıntı:dünyanin en iyi kayinvalidesi (cünkü 2500km uzakta kalmakta:queen: )ziyarete geldiginden bir hayli yorgun ve uykusuz kalan bizler (nolea ile ben) bu güzel aksami kisa kesmek zorunda kaldik.
Gelen, giden, tanismak icin elini verip gülen her arkadasa tesekkürler. özellikle tweedys, tmrbaykal ve asheys, orda kaldigimiz kisa zamanda deyerli arkadaslar edindigimize cooook sevindik, hepinizi cok da sevdik. 3 ay evvel almanyadan dönen ben ve benimle beraber gelen Noela ile verdigimiz kararin ne kadar dogru oldugunu gördük. :rendeer: :rendeer: :rendeer: