Galatadaki Muhteşem Buluşma

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
FERNİ, evet sizden sonra çok eğlendik, ama napalım VEDAT ın gitmesini beklemek zorunda idik :queen:

dün çok eğlendik sohbet edip pistte ter attık
herkes çok güzeldi kalpleri ile vardılar orada an be an,

ve
AKALTEKE abim dün bizimle oldugun için sana saygım daha da arttı zaten maşallah bi abimizsin :cherry: saygı duymamak sağlığımız için ii olmayabilir hehhe
ve LEVENT abim buradaki varlığınızdan ve uyarılarınızdan ötürü de çok teşekkür ediyorum sanada.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
31
merhaba arkadaşlar,:rendeer:
ben ganiye , sitede misafir olarak izleme yapıyordum (dostdark-bukalemunluktan kurtulayım dedim) bugün üye oldum. Eşimin (camadan)sayesinde sizleri tanıdım ve çok güzel dostluklar oluştuğunu gördüm.:p

Dün akşam için ccbbdd ye teşekkür ederim. Müzik güzeldi ve hepimiz çok güzel bir gece geçirdik. Tekrar buluşmak üzere :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Ashes sen ne fotojenik bi adamsın ya her resimde güzel çıkıyorsun.Kıskandım valla:) :rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
ooo bukalemun:p da aramıza sonunda resmen katılmış hoş geldin:rendeer:

napalım kendimi feda ettim ben sizler için, fırıldak dansözü uzaklastırdım ortamdan ki rahat eglenin! iyi de olmus bak nasıl da acılmıssınız kabak çiçee gibi:p vedat oradayken kimsede tık yoktu walla:p

albatros abim merak etme iyice cekerim ben onun kulaklarını, ya da istifamı veririm:p
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
judas25' Alıntı:
Tek kelimeyle muhteşem bir geceydi.En kısa zamanda yenisini yapalım yaw.Uzun zaman sonra gitar çaldım.Kulaklarınızı tırmaladıysam affola.Hepinizi çok seviyorum.


Aaaa Ismet,

Ne demek ya olurmu öyle, önce bi Barisi unuttum Tesekkür etmeyi nede olsa onun gecesi ve Daveti idi.... Bariscim Tesekkürleeeeerrr Süpersin sen, you was Wonderfull This Night,,,,

Ismet sende ne ses varmis beee ayrica Arkadasimiz orada Kendi Bestesini de bize dinletti süperdi....

Beni eve Biraktigin icin ayriyetten Tesekkürler.....:cat:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
dünyanin en iyi kayinvalidesi (cünkü 2500km uzakta kalmakta:queen: )ziyarete geldiginden bir hayli yorgun ve uykusuz kalan bizler (nolea ile ben) bu güzel aksami kisa kesmek zorunda kaldik.
Gelen, giden, tanismak icin elini verip gülen her arkadasa tesekkürler. özellikle tweedys, tmrbaykal ve asheys, orda kaldigimiz kisa zamanda deyerli arkadaslar edindigimize cooook sevindik, hepinizi cok da sevdik. 3 ay evvel almanyadan dönen ben ve benimle beraber gelen Noela ile verdigimiz kararin ne kadar dogru oldugunu gördük. :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Gelemedim gene:( Ama gördüm ki benim için de eğlenmişsiniz:cat: Neyse önümüzdeki maçlara bakacağız artık:cherry: Sefanız olsun:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
31
ooo bukalemun da aramıza sonunda resmen katılmış hoş geldin

napalım kendimi feda ettim ben sizler için, fırıldak dansözü uzaklastırdım ortamdan ki rahat eglenin! iyi de olmus bak nasıl da acılmıssınız kabak çiçee gibi vedat oradayken kimsede tık yoktu walla

albatros abim merak etme iyice cekerim ben onun kulaklarını, ya da istifamı veririm


hoşbulduk ,:rendeer:
sağol uzaklaştırmak için kendini riske attın bir dahaki sefere :p
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CHomCHok' Alıntı:
merhaba arkadaşlar,:rendeer:
ben ganiye , sitede misafir olarak izleme yapıyordum (dostdark-bukalemunluktan kurtulayım dedim) bugün üye oldum. Eşimin (camadan)sayesinde sizleri tanıdım ve çok güzel dostluklar oluştuğunu gördüm.:p

Dün akşam için ccbbdd ye teşekkür ederim. Müzik güzeldi ve hepimiz çok güzel bir gece geçirdik. Tekrar buluşmak üzere :queen:
vay vay yenge hoşgeldin nasıl iyi eğlendik
saygılar sevgiler
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
CHomCHok' Alıntı:
merhaba arkadaşlar,:rendeer:
ben ganiye , sitede misafir olarak izleme yapıyordum (dostdark-bukalemunluktan kurtulayım dedim) bugün üye oldum. Eşimin (camadan)sayesinde sizleri tanıdım ve çok güzel dostluklar oluştuğunu gördüm.:p

Dün akşam için ccbbdd ye teşekkür ederim. Müzik güzeldi ve hepimiz çok güzel bir gece geçirdik. Tekrar buluşmak üzere :queen:

vayyy yengem katıldın mı en sonunda aramıza ohhh şıkıdım şıkıdım
dün camadan la karşılıklı oynadığınızda sizi izlerken bende duygulandım delimiyim neyim :mrgreen:
bak söz ver dolmaları elinle sarcaksın cem de yardım edicek, hatta belki senden bile ii sarar :queen:

hehehe demek cemi aradın da "pardon sanırım yanlış aradım" dedin :queen: :queen: koptum ben buna
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
CHomCHok' Alıntı:
merhaba arkadaşlar,:rendeer:
ben ganiye , sitede misafir olarak izleme yapıyordum (dostdark-bukalemunluktan kurtulayım dedim) bugün üye oldum. Eşimin (camadan)sayesinde sizleri tanıdım ve çok güzel dostluklar oluştuğunu gördüm.:p

Dün akşam için ccbbdd ye teşekkür ederim. Müzik güzeldi ve hepimiz çok güzel bir gece geçirdik. Tekrar buluşmak üzere :queen:

Aramıza hoşgeldin:rendeer: :rendeer:
valla dün seni bu abi zannetiğim için özür

sarha5hx.jpg
[/URL][/IMG]
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Moderatörlerden bundan sonra gezi ve eğlence başlıklarının iptalini istiyorum.

Bize de yazık değil mi ? Burada yerler hep ağız suyu oldu.::fool::
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvahhhhh peril bu geceye gelemedi varya çok kıskanıcak :)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
heya hoplayıp zıpladığımız resimleride görünce

artık neyse bi seferde onun için gideriz.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: günaydınnnn arkadaşlar (ben yeni kalktım da)
dün akşam süperdi:cat:
önce bizleri davet eden barış arkadaşımıza sonrada akşam bizlerle olan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim:rendeer: :rendeer:
gerçektende ajan fırıldak vedat aramızdan gittikten sonra çok eğlendik çoooookkkk:queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
intercom' Alıntı:
dünyanin en iyi kayinvalidesi (cünkü 2500km uzakta kalmakta:queen: )ziyarete geldiginden bir hayli yorgun ve uykusuz kalan bizler (nolea ile ben) bu güzel aksami kisa kesmek zorunda kaldik.
Gelen, giden, tanismak icin elini verip gülen her arkadasa tesekkürler. özellikle tweedys, tmrbaykal ve asheys, orda kaldigimiz kisa zamanda deyerli arkadaslar edindigimize cooook sevindik, hepinizi cok da sevdik. 3 ay evvel almanyadan dönen ben ve benimle beraber gelen Noela ile verdigimiz kararin ne kadar dogru oldugunu gördük. :rendeer: :rendeer: :rendeer:

biz size teşekkür ederiz levent. ortama gelerek bizi yanlız bırakmadığın için.
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
soner kendimi feda edip, onca riske katlanıp ajanı goturduum için hani bana da bi teşekkür?:p

eglencenin en babasını kacırdım bu nedenle:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst