Arkadaşlar Merhabalar...
Bende Artık Falcon Freedom 250 Kullanıcısıyım. Öncelikle Tekeriniz Her daim Düz bassın.

Motoru Almadan Önce sürekli Takipteydim en başta böyle bir site için faydalı bilgiler doğrultusunda bizlere bu imkanı sağlayan yönetici arkadaşlara çok teşekkür ederim emeğinize sağlık. Biz buradan faydalandık başka arkadaşlarda inşallah bizim yazdıklarımızdan faydalanır. Motorumuzu alalı 1 Hafta oldu çok şükür şuana kadar 250 km kullandım bir sorun teşkil etmedi. Yorumlara bakarak nelerde sorun var diye araştırınca genelde teker ona istinaden bende tekerlerimi değiştirdim iyiki değiştirmişim. Mitas diye bir marka var onu taktırdım zaten motorun kendi ebatlarında çok fazla teker çeşiti yok. Şuanda memnunum. Sonra ibreler şimdilik iyi motor gelince kargoda biraz ezilme meydana gelmiş ama garanti değiştiriyor sorun yok. Sadece Motoru boşa almak biraz canımı sıkıyor o kadar. Vitesli motoru ehliyet alımından hariç ilk defa kullanıyorum yeni arkadaşlar rahat kullanabilir sadece ilk zamanda fazla stop ettim

yani uzun lafın kısası motor güzel başlangıç için ideal motor diyorlar evet güzel. Sadece dikkatli olun Çünkü Ülkemizde Malesef Morsikletleri Hala Trafik aracı olarak görmüyorlar. Allah kazalardan ve belalardan korusun. Motor maliyetleri ile ilgili kısa olarak.
Zorunlu Trafik sigortası = 480 TL
Ruhsat harcı ve plaka basımı = 190+25 = 215 TL
Sağlıcakla kalın.