Herkese selam, Motoru alalı 2 gün oldu. İstanbul VALE motordan aldım. Açıkçası beklediğimin üzerinde bir motor çıktı. İstanbul plaka için en iyi sigorta rakamı Anadolu verdi. 696TL. Yapcak birşey yok. sigortalar kafayı yemiş halde. Sigortacıya göre, bu fiyatlar dahada artacakmış seneye.!!
Motoru ilk kontrolünde oldukça iyi buldum. özellikle mevcut gevşek vidalar hususunda şüpheliydim ama gelin görünki, değil gevşeklik, herhangibir vidayı oynatamadım bile! artık ne biçim sıkmışlarsa. Taş gibi sağlam. Göstergelerin hepsi doğru çalışıyor. depo ilk dolum full 14,5 litre aldı. Vites gerçekten sert ama ona yumuşak davranmazsanız eğer gayet güzel çalışıyor. nazik davranmayın. Boşa geçişleri alışkanlık gerektiriyor. debriyaj ve fren gayet yumuşak. Motor gayet güçlü çekiyor. Açıkçası ben sesinden şüpheliydim ama ilginçtirki dükkanda denediğim motordan çok daha güçlü sesli bir egzozla karşılaştım. dikkatle baktığımda, her iki egzoz çıkışındada, ortadaki çıkışın haricinde, en altta minik birer delik olduğunu gördüm. Bu bir standartmıdır, yoksa bayiye daha güzel bir ses istiyorum demiştim, o mu birşey yaptı acaba bilemiyorum.?? Fakat ses şu paylaştığınız video'dakinden daha iyi çıkıyor kesinlikle. Sizde bir kontrol edebilirmisiniz acaba? herkese tekrar selamlar olsun.