saolun . ben kullanmadim ilk motorum olucak onda ogrenicdm sahibi kullandi ben arkadaydim.gayet guzel geldi bana . dilkat ettigim sey vites bosa alirken anlasilmio gibime geldi .ilerleyen gunlerde bende izlenimlerimi paylasirim
GECE 2 DE kafaya koydum diyip ertesi gün almış la adamhelal olsun. güle güle kullanın kazasız belasız. deneyimlerinizi görüşlerinizi ve özelliklede fotoğraflarınızı bekliyoruz.
sırf yorum yapabilmek için üye oldum![]()
Ben 1eylulde 4 senelik isyerimden ayrilip tazminatimi alip motormu alsam diye nete girdim...ilk kuba superlight gordum begendim alacaktim..2 Eylul saticiya gittim ver 6000e alayim dedim, vermedi, 6500de israrciydi...
Eve dondum, falconu soyledi bi arkadas, nette baktim hosuma gitti, ertesi gun maazaya gittim aldim, 10dk surmedi konusmabence en zevkli sey kafaya koyup almak cunku gonlune gore almak budur
![]()
Bu yaz bol freedom bi gezi yapacagiz belliki![]()
Istanbul Hyundai elmas plaza nin sigorta bolumune baglanin.Derya hanimdi sanirim benimle ilgilenen, onu istetin, Mefail Basgulsen sizden sigorta yaptirmis tavsiye etti, bende teklif rica ediyorum deyin bakalim ne cikacak...iyide numarayı ıstıyorlar ordan goruyolar motoru onu nasıl yapıcaz ?