-kullanıcısı olarak tavsiyem alacağın motorun montajını kontrol etmen sonradan bir sıkıntı çıkmaması açısından ayrıca diğer kısımlarıda kontrol etmelisin göstergeler,korna,sinyal vs.
-vites geçişlerini ben çok sert bulmadım baya rahat zamanla yumuşamışta olabilir bana hep aynı gibi geldi ama genel olarak rahat sadece boşa geçerken bazen zorlayabiliyor
-benzin göstergesi benim motorumdada bozuktu daha sonradan uzun yola çıkınca göstergeye güvenmediğimden birkaç kez tamamen depoyu doldurup boşaltınca geçti ayrıca camıda zamanla çatlayabiliyor göstergenin
-bunların haricinde motorla 800km ye yakın yol gittim ve daha sonrada bir o kadar dönüş yolu boyunca hiç sıkıntı yaşamadım ve bakımlarını düzenli yaptırınca gayet rahat gittiğini hissedebiliyorsun fazla bir titreşimi yok en azından eski 150lik motorumdan sonra bana öyle geliyor.
-vites geçişlerini ben çok sert bulmadım baya rahat zamanla yumuşamışta olabilir bana hep aynı gibi geldi ama genel olarak rahat sadece boşa geçerken bazen zorlayabiliyor
-benzin göstergesi benim motorumdada bozuktu daha sonradan uzun yola çıkınca göstergeye güvenmediğimden birkaç kez tamamen depoyu doldurup boşaltınca geçti ayrıca camıda zamanla çatlayabiliyor göstergenin
-bunların haricinde motorla 800km ye yakın yol gittim ve daha sonrada bir o kadar dönüş yolu boyunca hiç sıkıntı yaşamadım ve bakımlarını düzenli yaptırınca gayet rahat gittiğini hissedebiliyorsun fazla bir titreşimi yok en azından eski 150lik motorumdan sonra bana öyle geliyor.



