Öncelikle herkese merhaba,
Uzun zamandır yazdıklarınızı itina ile okuyorum. Üye olmak bu güne kısmetmiş

Bende bazı arkadaşlar gibi Superlight200 ile Freedom 250 arasında kalıp seçimimi freedom'dan yana kullananlardan olacaktım! Ta ki bu gün noterde almaya niyetlendiğim motorun üzerinde haciz olduğunu öğreninyece kadar
Ama azimliyim! Bi kaç sahibinden ilanı ile görüşme yaptım!
Yarın Allah kısmet ederse bende bir freedom sahibi olarak aranızda olacağım.
Herkese hayırlı ramazanlar.
Tekeriniz düz bassın!