merhaba yarenler merhaba fedakar arkadaşlarım
selam olsun güzel insanlara,
freedom çok benzin yakmasından ve gaza yüklenirken gazın kesilmesinden motorun teklemesinden ötürü, önce buji yi değiştirdim, sonra hava filtresini temizledim, yakıtta bi değşiklik olmadı fakat gaz kesilmesi bi müddet durdu , dün itibariyle yine gaza yüklenince motor teklemeye ve devirden düşmeye başladı akşam iftar sonrası sahilde çay sigara keyfimi yapamadan döndüm, sabah ilk işim karbüratörü sökmek oldu, ilk denememdi bu tabi karbüratör sökümünde, servise verecek param olmadığından.. neticede söktüm, sökerken bi kaç meraklı gözde yardım girişiminde bulundu tabi, ben sökmeden önce foto çekip söküyordum ki ne nerden çıkmış belli olsun, meraklı gözler yardım ediyorlar ama bana sormadan bi kaç hortum civata sökmüşler, karbüratörü zor belada olsa geri taktım ammaaa, bi boru dışarda kaldı yani açıkta bekliyor, tahliye borusu dışında, daha önce de dışarda olmuş olabilir bu görmediğim için bilemedim, resim atıyorum bi bilgisi olan var ise payşaşırsa sevinirim, hatta bi akşam sahilde çayda ısmarlarım karton bardakta , bi dalda sigarada ısmarlarım
bi zahmet motorlarınıza bakında bi foto gönderin be yaa
hatta o kısmı komple çekip gönderirseniz bi bakayım ben , değişik yerlere takmış olma ihtimalim var olabilir
ilk resim bu ucu açıkta kalan hortum gülücük olan yer boşta takacak bi yerde bulamadım
ikinci resim de bu, motorun diğer tarafında çekilen o boşta kalan hortumun geliş yeri
