Falcon Falcon Freedom 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
11
DegasTrol ve OrcunKayman yorumlarınız için teşekkür ederim. Dün bayii aradım ellerinde olmadığını söyledir. Gelince haber edecekler :)
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
57
Bu sabah bir benzicide hava bastım. Kullanım kılavuzunda ön 28 arka 30 yazar ama ben 29-31 bastım...

Ekrandan ayarlara getirip lastikteki sibopa basıyorsun hocam. Kolay bir uygulama. Makine o basıncı dengeleyince END yazısı çıkıyor.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Hortumun ne oldugunu buldum sonunda tahliye hortumuymus usta bunun asagi bakmasi lazim nasil yukari cikti dedi:) birde sormak istedigim buplasrik parcalarcokkalitesiz catliyo acaba garantiden degistirebilirmiyiz ozellikle depo ustundeki grenaji degistirseler iyi olurdu goze batiyo bilgisi olan varmi bu konu hakkinda?
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
merhaba yarenler merhaba fedakar arkadaşlarım
selam olsun güzel insanlara,

freedom çok benzin yakmasından ve gaza yüklenirken gazın kesilmesinden motorun teklemesinden ötürü, önce buji yi değiştirdim, sonra hava filtresini temizledim, yakıtta bi değşiklik olmadı fakat gaz kesilmesi bi müddet durdu , dün itibariyle yine gaza yüklenince motor teklemeye ve devirden düşmeye başladı akşam iftar sonrası sahilde çay sigara keyfimi yapamadan döndüm, sabah ilk işim karbüratörü sökmek oldu, ilk denememdi bu tabi karbüratör sökümünde, servise verecek param olmadığından.. neticede söktüm, sökerken bi kaç meraklı gözde yardım girişiminde bulundu tabi, ben sökmeden önce foto çekip söküyordum ki ne nerden çıkmış belli olsun, meraklı gözler yardım ediyorlar ama bana sormadan bi kaç hortum civata sökmüşler, karbüratörü zor belada olsa geri taktım ammaaa, bi boru dışarda kaldı yani açıkta bekliyor, tahliye borusu dışında, daha önce de dışarda olmuş olabilir bu görmediğim için bilemedim, resim atıyorum bi bilgisi olan var ise payşaşırsa sevinirim, hatta bi akşam sahilde çayda ısmarlarım karton bardakta , bi dalda sigarada ısmarlarım :)

bi zahmet motorlarınıza bakında bi foto gönderin be yaa :)
hatta o kısmı komple çekip gönderirseniz bi bakayım ben , değişik yerlere takmış olma ihtimalim var olabilir :)


ilk resim bu ucu açıkta kalan hortum gülücük olan yer boşta takacak bi yerde bulamadım




ikinci resim de bu, motorun diğer tarafında çekilen o boşta kalan hortumun geliş yeri
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
Ara sıra topiğe mesaj atın , gördüğüm kadarı ile kullanıcıları canlı , mutlaka cevab alırsınız , karter yağ havalandırmamı , yoksa geridönüş egzozmu bilmeiyorum. bu sürede kullanmamaya çalışın.

yazdım orayada ama ben buraya yazana kadar , buranın linki verdi kardeşin biri
bakalım biri çıkar belki eyvallah, biri foro çekip atsada işime yarar bi nevi
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
Hocam fotoyu cektim elinde tuttugun hortum yan grenajin altina gidiyo grenaji sokup oyle bak

http://i.hizliresim.com/v4XzgO.jpg

http://i.hizliresim.com/9LgXq3.jpg

yok kardeş greneji söktüm orda o hortumun giriş yeri yok, acaba başka bi hortuma bağlımıdır bende o hortumu başka bi yere bağladımmı bilemedim,zahmetini için teşekkürler
işin olurda greneji sökersen bi yine atarsın fotoyu kardeşim sana zahmet

ayrıca motor çalıştığında havayı içine doğru çekiyor sert değil ama bi hüpp yapıyor yani
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
yok kardeş greneji söktüm orda o hortumun giriş yeri yok, acaba başka bi hortuma bağlımıdır bende o hortumu başka bi yere bağladımmı bilemedim,zahmetini için teşekkürler
işin olurda greneji sökersen bi yine atarsın fotoyu kardeşim sana zahmet

ayrıca motor çalıştığında havayı içine doğru çekiyor sert değil ama bi hüpp yapıyor yani


Yarin sokebilirim anca hocam benimde bi hortum seruvenim vardi kafayi yicektim sorununu hallederiz:)
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
Yarin sokebilirim anca hocam benimde bi hortum seruvenim vardi kafayi yicektim sorununu hallederiz:)

valla beklerim müdür :) iki taraftan da çekersin hepimiz için iyi olur
benzin ne kadar yakıyor hesaplayan varmı
geçenlerde kafaya taktım benzinin dibini görene kadar almadın benzin
nitekim yolda kaldım , 5 km yürüyüp benzin alayım dedim vermediler , sonra yedek depo aklıma geldi tabi :) geri
dönüp aldım motoru hesap için bütün planları yaptım 10 liralık benzin attım yolda kalana kadar kaç km gidecek dedim , 41 km de yolda kaldım yine , çok yakıyor kmde 25krş gibi bir rakam, normal değil gibi varsa ölçen
paylaşırsa onuda bi zahmet memnun olurum , hayırlı ramazanlar
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
25kurus cok hocam bi yanlislik olmasi lazim ben daha yeni olctum istanbul trafiginde ise gidip geliyorum 16kurus yakiyo.. Soyle ki depoyu fulledim kmyi sifirladim 250km yol yaptiktan sonra tekrar fulledim 40 lira benzin aldi oda 16 kurusa denk geliyo
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
12
25kurus cok hocam bi yanlislik olmasi lazim ben daha yeni olctum istanbul trafiginde ise gidip geliyorum 16kurus yakiyo.. Soyle ki depoyu fulledim kmyi sifirladim 250km yol yaptiktan sonra tekrar fulledim 40 lira benzin aldi oda 16 kurusa denk geliyo

Daha 1 depo bitirmek nasip olmadı :) hafta içi karma yakıt tüketimimi yazarım bende :)

bende sorayım bari 1 depoyla en fazla kaç km yaptınız?
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Hic hesaplamadim onu ama depo yaklasik 60 liraya doluyo benim yakit hesabima gore 375 380km filan olur diye tahmin ediyorum tabi bu sehirici trafikte boyle daha sakin kullanimda ve uzun yolda dahada duser
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
25kurus cok hocam bi yanlislik olmasi lazim ben daha yeni olctum istanbul trafiginde ise gidip geliyorum 16kurus yakiyo.. Soyle ki depoyu fulledim kmyi sifirladim 250km yol yaptiktan sonra tekrar fulledim 40 lira benzin aldi oda 16 kurusa denk geliyo

valla çok müdür ama hesaplarım öyle,o yuzden şu boru bağlantıları falan çok canımı sıkıyor, birazdan bi zincir civata vida vb yağlamaya gideyim diyorum sehpa falanda yok zor olcak ama keyifli olması iyi , 850 km deyim şu an 1000 de bi servise gideğeğim servis, konuşalım bakalım yerlerdi de çok uzak oda biraz sıkıntılı
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Hocam kusura bakma foto aticaktim sana cok yogundum bugun atamadim daha yeni eve attim kendimi bu arada servise nereye goturuceksin bahcelievlerde cengiz motor var o haric her yere goturebilirsin
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
Hocam kusura bakma foto aticaktim sana cok yogundum bugun atamadim daha yeni eve attim kendimi bu arada servise nereye goturuceksin bahcelievlerde cengiz motor var o haric her yere goturebilirsin

önemli değil kardeş, ama bekliyorum en müsait anında tabi , bi bakayım iç kısmınına motorun :) bende değişik nerler var
servise kadıköye götürüyorum acıbademde akzer makina diye bi yer var orda yaptırıyorum bakımı
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
63
geçen ölçtüm 40 lirayla 320 km gitmişim. km si 12 kuruşa geliyor. ama sakin kullanıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst