ertac hocam ben ilk 4binde 3 degisimde de repsol performans 10w40 kullandim. suan castrol 4t power1 10w40 kullaniyorum bu cumartesi 6bin yag degisimde magnatech 4t 10w40 koymayi dusunuyorum. performans olarak repsoldan hicbi fark yok castrol biraz daha sert sadece ki bizim cihazlarda yumusak ve performans makineler degil. ote yandan 300-500den sonraki bakim 2binde bin km de niye cagirdi acaba? belki zincir gereyim vidalari sikayim subap ayari yapayim filan diye dediyse 2binde zaten yapilcak onlar 500km de gevsemez zincir okadar vs diger ayarlar. km yi servise yazdir garantiden gonderirler garantiye giriyo.
ben orjinal lastiklerden memnunum 15-20bine kadar goturecek gibi ki egsozu surtecek kadar yatiyorum dag yolunda virajlarda vs. kontrollu olundugu surece cok berbat lastikler oldugunu dusunmuyorum orjinal lastiklerin. -4 derece buzlanma olan yolda da kullandim mugla/gaziantep arasi giderken adana pozanti tarafinda. daha once de yazmistim burda. tabiki de daha guven verici bi takim lastik iyi olur ama. 250/600 lira araliginda saglam bi takim lastik alinir uygun olculerde bulursam metzeller dusunuyorum degisimde ama bi 10bin daha giderim orjinallerle. o surecte arastiracak vakit bol.
on lastik 110/90-16
arka lastik 130/90-15 bizim jantlara tubeless lastik uygun degil iclastikli uygun olculer uyabilir yada yakin olculerde de takilabilirama farkli olculer yakit ve performansi etkileyebilir ufak seviyelerde
dunlop un ve michelin in uygun olculeru de var diye biliyorum buarada harley lastigi diye piyasa da degistiren var sahibinden de gormustum d4 serisi dunlop un
Sedat kardeş açıklama için çok teşekkürler işimize yarayacak bilgiler mevcut,
yağ konusunda castrol 4t power 10w40 ilk bakımda bunu koyduk, ama magnatech de dedin performans olarak düşünülür tabi
300 500 den sonra 1000 de bir daha gel dedi şuan 1001 deyim gitmeye niyetim yoktu açıkcası 2500 e kadar bekleyim dedim ama depo üstü grenaj vidasını çok sıkmışlar çatlamış birde km göstergesinde 0 lama yapamıyorum çalışmıyor, onları sorayım dedim değiştirmek için c.tesi kısmet olursa bakıma gideceğim
henüz senin kadar yatıramadım motoru

maşallahın var.. belki lastikler iyi ama bi güvensizlik o
var neden dir bilmiyorum, yazı çıkarırım ama kışa lastik şart gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------
Yaklaşık 1 ay önce aldım motorsikleti. Plaka, ruhsat, sigorta, kpss derken 1 hafta 10 gündür kullanıyorum. 40 km dolmadan hız göstergesi bozuldu dolayısıyla göstergeyle birlikte km sayacı da çalışmıyor. Vakit bulduğumda yetkili servise götürmeyi düşünüyorum (garanti kapsamında mı değil mi bilmiyorum). Aynalar ayarsız, sol ayna sürekli aşağı düşüyordu onu ayarladım. Yakıt göstergesinin camı çatlak geldi, ben de sırf bunun için motoru geri göndermedim. Ama sırf bu yüzden sen motoru düşürmüşsün deyip hız göstergesini de garanti kapsamından çıkartırlar mı aklımı kurcalıyor. Motor park halindeyken biri ayarıyla mı oynadı anlamadım Ankara Turan Güneş Bulvarı'ndaki mağazalardan birine yazlık bot almaya girdim 15 dk. sonra motora bindiğimde yokuş aşağı kalkmadı motor. 4-5 defa stop etti. Debriyaja basınca da gitmedi, anladığım kadarıyla ayarıyla oynamış birileri, arka freni gevşetince motor hareket etti. Motorsiklet birkaç gün yağmurda kaldı, göstergelerin plastiklerinin alt kısmı sararmış, ben de çıkardım hepsini. Bu sefer de dijital göstergeler(vites)gözükmüyor güneşli havada. Göstergelerin üzerinde bulunan plastiklerin yerine satın alabileceğimiz panel var mı? Garanti ve panellerle ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum...Şimdiden hepinize teşekkürler.
valla kardeş ankara doğumluyum ama hiç bir yeri bilmiyorum

umarım kpss de isteidğin sonuçları alırsın
aynalarda gemel bi sıkıntı mevcut gevşek duruyorlar, birde yeni aldığın için motorun vidalarını bi kontrol et derim önce, serviste baştan salma yapıyorlar, aldığımda egzos borusunun motora girdiği yerdeki bidalar, gidonu sıkan o 3 büyük parlak vidalar ve bir çok vida sıkılmamıştı,
km göstergesinde de ciddi bi problem var bende ilk aldığımda motoru eve getirirken 0 lanan km kafayı yedi garanti kapsamında olduğunu umuyorum c.tesi öğreneceğim daha net bilgi veririm
gösterge lastiklerini bende çıkardım ciddi bi yansıma var ama daha güzel gözüküyor grenaj yazılarını falan hep söktüm sticer arayışındayım, belki mat bi renkle boyanabilinir göstergeler bilemedim, deponunn sağına soluna yapıştıracak sticer a kombin olan bi renk olabilir ,