Falcon Falcon Freedom 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
geçen ölçtüm 40 lirayla 320 km gitmişim. km si 12 kuruşa geliyor. ama sakin kullanıyorum..

maşallah iyimiş kardeş benim motorda saroun var sanırım ama çözemedim halen yakıt çok yakıyor
'' typhoonn '' dan istedim de grenajı söktüğünde bi sağlı sollu foto atsın diye , benim bi kaç hortum dışarda orda
sende müsait olursan bi zahmet atarsın
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Hocam cekemedim ama resimdeki tuttugun hortum bosta duruyo kisa bi hortum grenajin altina gidiyomus gibi duruyo ama ucu bosta 2 gundur motorun yanina gidemiyorum biraz once bakiyim dedim elimi attim ucu bosta
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
Hocam cekemedim ama resimdeki tuttugun hortum bosta duruyo kisa bi hortum grenajin altina gidiyomus gibi duruyo ama ucu bosta 2 gundur motorun yanina gidemiyorum biraz once bakiyim dedim elimi attim ucu bosta

eyvallah kardeş o da yeter şimdilik :) ama senin bi hortum serüveni vardı bi foto atmışsın boşta kalan bi hortumu ,o hortum hava filtresinden çıkıyor.. o hortumun ucu , buji granajının hemen arkasında giriş var oraya bağlı benim motorda , ucunda zaten kelepçesi var fark ettiysen, usta çok önemli bişey değil dedi ama söyleyim dedim
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Umarım sorununuzu çözmüşsünüzdür. Freedom 250 kullanıcıları olarak daha hızlı iletişim halinde olmamız için whatsapp grubumuz var. Bana numaralarınızı atabilirseniz sizleri de grubumuza alabilirim. Tekeriniz düz bassın. İyi günler dilerim.
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
12
Gençler şu aralar çok aktif olamıyorum yurt dışındayım. Ama takipteyim! Daha aktif olun bakıyım :)
 
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
4
ARKADAŞLAR MOTORUMA LASTİĞİ NERDEN NASIL HANGİ MARKA ALMALIYIM İSTANBUL ÜSKÜDARDA OTURUYORUM BANA EN YAKIN YERIN ADRESINI YAZARSANIZ SEVİNİRİM
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
evet arkadaşlar lastik sıkıntısı genel bi sorun, bilen ve lastiğinden memnun olan varsa ortamı bi yeşillendirsin,
ayrıca hangi motor yağını kullanıyorsunuz, bizim motorlar yağ soğutmalı olduğu için biraz araştırmak gerek kalınlık ve ısı derecesini.

ayrıca ilk 300 500 bakımına gittim sonra 1000 de bir daha gel dedi öyle bi durumla karşılaşan var mı ?

km sayacı kırıldı sanırım taş çarptı altında çatlak var km yi de sıfırlayamaıyorum bunu garantiden değiştirme durumumuz oluyor mu, yok olmuyorsa parçayı servisten istemek dışında nerden temin ederiz, onuda bilen varsa buralardayız :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
1
Herkese merhaba ankarada 4500-5000 arasi falcon freedom ariyorum ama bulamiyorum yardimci olabilecek birisi var mi?
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
6
evet arkadaşlar lastik sıkıntısı genel bi sorun, bilen ve lastiğinden memnun olan varsa ortamı bi yeşillendirsin,
ayrıca hangi motor yağını kullanıyorsunuz, bizim motorlar yağ soğutmalı olduğu için biraz araştırmak gerek kalınlık ve ısı derecesini.

ayrıca ilk 300 500 bakımına gittim sonra 1000 de bir daha gel dedi öyle bi durumla karşılaşan var mı ?

km sayacı kırıldı sanırım taş çarptı altında çatlak var km yi de sıfırlayamaıyorum bunu garantiden değiştirme durumumuz oluyor mu, yok olmuyorsa parçayı servisten istemek dışında nerden temin ederiz, onuda bilen varsa buralardayız :)

ertac hocam ben ilk 4binde 3 degisimde de repsol performans 10w40 kullandim. suan castrol 4t power1 10w40 kullaniyorum bu cumartesi 6bin yag degisimde magnatech 4t 10w40 koymayi dusunuyorum. performans olarak repsoldan hicbi fark yok castrol biraz daha sert sadece ki bizim cihazlarda yumusak ve performans makineler degil. ote yandan 300-500den sonraki bakim 2binde bin km de niye cagirdi acaba? belki zincir gereyim vidalari sikayim subap ayari yapayim filan diye dediyse 2binde zaten yapilcak onlar 500km de gevsemez zincir okadar vs diger ayarlar. km yi servise yazdir garantiden gonderirler garantiye giriyo.
ben orjinal lastiklerden memnunum 15-20bine kadar goturecek gibi ki egsozu surtecek kadar yatiyorum dag yolunda virajlarda vs. kontrollu olundugu surece cok berbat lastikler oldugunu dusunmuyorum orjinal lastiklerin. -4 derece buzlanma olan yolda da kullandim mugla/gaziantep arasi giderken adana pozanti tarafinda. daha once de yazmistim burda. tabiki de daha guven verici bi takim lastik iyi olur ama. 250/600 lira araliginda saglam bi takim lastik alinir uygun olculerde bulursam metzeller dusunuyorum degisimde ama bi 10bin daha giderim orjinallerle. o surecte arastiracak vakit bol.
on lastik 110/90-16
arka lastik 130/90-15 bizim jantlara tubeless lastik uygun degil iclastikli uygun olculer uyabilir yada yakin olculerde de takilabilirama farkli olculer yakit ve performansi etkileyebilir ufak seviyelerde
dunlop un ve michelin in uygun olculeru de var diye biliyorum buarada harley lastigi diye piyasa da degistiren var sahibinden de gormustum d4 serisi dunlop un
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
6
Yaklaşık 1 ay önce aldım motorsikleti. Plaka, ruhsat, sigorta, kpss derken 1 hafta 10 gündür kullanıyorum. 40 km dolmadan hız göstergesi bozuldu dolayısıyla göstergeyle birlikte km sayacı da çalışmıyor. Vakit bulduğumda yetkili servise götürmeyi düşünüyorum (garanti kapsamında mı değil mi bilmiyorum). Aynalar ayarsız, sol ayna sürekli aşağı düşüyordu onu ayarladım. Yakıt göstergesinin camı çatlak geldi, ben de sırf bunun için motoru geri göndermedim. Ama sırf bu yüzden sen motoru düşürmüşsün deyip hız göstergesini de garanti kapsamından çıkartırlar mı aklımı kurcalıyor. Motor park halindeyken biri ayarıyla mı oynadı anlamadım Ankara Turan Güneş Bulvarı'ndaki mağazalardan birine yazlık bot almaya girdim 15 dk. sonra motora bindiğimde yokuş aşağı kalkmadı motor. 4-5 defa stop etti. Debriyaja basınca da gitmedi, anladığım kadarıyla ayarıyla oynamış birileri, arka freni gevşetince motor hareket etti. Motorsiklet birkaç gün yağmurda kaldı, göstergelerin plastiklerinin alt kısmı sararmış, ben de çıkardım hepsini. Bu sefer de dijital göstergeler(vites)gözükmüyor güneşli havada. Göstergelerin üzerinde bulunan plastiklerin yerine satın alabileceğimiz panel var mı? Garanti ve panellerle ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum...Şimdiden hepinize teşekkürler.
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
ertac hocam ben ilk 4binde 3 degisimde de repsol performans 10w40 kullandim. suan castrol 4t power1 10w40 kullaniyorum bu cumartesi 6bin yag degisimde magnatech 4t 10w40 koymayi dusunuyorum. performans olarak repsoldan hicbi fark yok castrol biraz daha sert sadece ki bizim cihazlarda yumusak ve performans makineler degil. ote yandan 300-500den sonraki bakim 2binde bin km de niye cagirdi acaba? belki zincir gereyim vidalari sikayim subap ayari yapayim filan diye dediyse 2binde zaten yapilcak onlar 500km de gevsemez zincir okadar vs diger ayarlar. km yi servise yazdir garantiden gonderirler garantiye giriyo.
ben orjinal lastiklerden memnunum 15-20bine kadar goturecek gibi ki egsozu surtecek kadar yatiyorum dag yolunda virajlarda vs. kontrollu olundugu surece cok berbat lastikler oldugunu dusunmuyorum orjinal lastiklerin. -4 derece buzlanma olan yolda da kullandim mugla/gaziantep arasi giderken adana pozanti tarafinda. daha once de yazmistim burda. tabiki de daha guven verici bi takim lastik iyi olur ama. 250/600 lira araliginda saglam bi takim lastik alinir uygun olculerde bulursam metzeller dusunuyorum degisimde ama bi 10bin daha giderim orjinallerle. o surecte arastiracak vakit bol.
on lastik 110/90-16
arka lastik 130/90-15 bizim jantlara tubeless lastik uygun degil iclastikli uygun olculer uyabilir yada yakin olculerde de takilabilirama farkli olculer yakit ve performansi etkileyebilir ufak seviyelerde
dunlop un ve michelin in uygun olculeru de var diye biliyorum buarada harley lastigi diye piyasa da degistiren var sahibinden de gormustum d4 serisi dunlop un

Sedat kardeş açıklama için çok teşekkürler işimize yarayacak bilgiler mevcut,
yağ konusunda castrol 4t power 10w40 ilk bakımda bunu koyduk, ama magnatech de dedin performans olarak düşünülür tabi
300 500 den sonra 1000 de bir daha gel dedi şuan 1001 deyim gitmeye niyetim yoktu açıkcası 2500 e kadar bekleyim dedim ama depo üstü grenaj vidasını çok sıkmışlar çatlamış birde km göstergesinde 0 lama yapamıyorum çalışmıyor, onları sorayım dedim değiştirmek için c.tesi kısmet olursa bakıma gideceğim
henüz senin kadar yatıramadım motoru :) maşallahın var.. belki lastikler iyi ama bi güvensizlik o
var neden dir bilmiyorum, yazı çıkarırım ama kışa lastik şart gibi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

Yaklaşık 1 ay önce aldım motorsikleti. Plaka, ruhsat, sigorta, kpss derken 1 hafta 10 gündür kullanıyorum. 40 km dolmadan hız göstergesi bozuldu dolayısıyla göstergeyle birlikte km sayacı da çalışmıyor. Vakit bulduğumda yetkili servise götürmeyi düşünüyorum (garanti kapsamında mı değil mi bilmiyorum). Aynalar ayarsız, sol ayna sürekli aşağı düşüyordu onu ayarladım. Yakıt göstergesinin camı çatlak geldi, ben de sırf bunun için motoru geri göndermedim. Ama sırf bu yüzden sen motoru düşürmüşsün deyip hız göstergesini de garanti kapsamından çıkartırlar mı aklımı kurcalıyor. Motor park halindeyken biri ayarıyla mı oynadı anlamadım Ankara Turan Güneş Bulvarı'ndaki mağazalardan birine yazlık bot almaya girdim 15 dk. sonra motora bindiğimde yokuş aşağı kalkmadı motor. 4-5 defa stop etti. Debriyaja basınca da gitmedi, anladığım kadarıyla ayarıyla oynamış birileri, arka freni gevşetince motor hareket etti. Motorsiklet birkaç gün yağmurda kaldı, göstergelerin plastiklerinin alt kısmı sararmış, ben de çıkardım hepsini. Bu sefer de dijital göstergeler(vites)gözükmüyor güneşli havada. Göstergelerin üzerinde bulunan plastiklerin yerine satın alabileceğimiz panel var mı? Garanti ve panellerle ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum...Şimdiden hepinize teşekkürler.

valla kardeş ankara doğumluyum ama hiç bir yeri bilmiyorum :)umarım kpss de isteidğin sonuçları alırsın
aynalarda gemel bi sıkıntı mevcut gevşek duruyorlar, birde yeni aldığın için motorun vidalarını bi kontrol et derim önce, serviste baştan salma yapıyorlar, aldığımda egzos borusunun motora girdiği yerdeki bidalar, gidonu sıkan o 3 büyük parlak vidalar ve bir çok vida sıkılmamıştı,
km göstergesinde de ciddi bi problem var bende ilk aldığımda motoru eve getirirken 0 lanan km kafayı yedi garanti kapsamında olduğunu umuyorum c.tesi öğreneceğim daha net bilgi veririm
gösterge lastiklerini bende çıkardım ciddi bi yansıma var ama daha güzel gözüküyor grenaj yazılarını falan hep söktüm sticer arayışındayım, belki mat bi renkle boyanabilinir göstergeler bilemedim, deponunn sağına soluna yapıştıracak sticer a kombin olan bi renk olabilir ,
 
Katılım
14 Mar 2015
Mesajlar
8
anlicanmutlu özelden yazdım sana ama burdan tekrardan yazayım dedim cevabını bekliyorum
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
Arkadaşlar egzoz susturucularını çıkaran varmı,çıkıyormu daha doğrusu, ben bulamadım egzoz sabit yani, çıkacak bi ek parça bulamadım, çıkaran varsa bi tarif ederse memnun olurum, varsa ses nasıl, kulağa hoş gelen tok bi ses çıkıyormu
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Arkadaşlar egzoz susturucularını çıkaran varmı,çıkıyormu daha doğrusu, ben bulamadım egzoz sabit yani, çıkacak bi ek parça bulamadım, çıkaran varsa bi tarif ederse memnun olurum, varsa ses nasıl, kulağa hoş gelen tok bi ses çıkıyormu


Tavsiye tmiyorum hocam ben açtırdım şimdi kapatmaya çalışıyorum çok ses çıkarıyo gezemiyorum boş yere açtırma baş ağrısı ayrı dert arkandan edilen küfür ayrı dert
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
Tavsiye tmiyorum hocam ben açtırdım şimdi kapatmaya çalışıyorum çok ses çıkarıyo gezemiyorum boş yere açtırma baş ağrısı ayrı dert arkandan edilen küfür ayrı dert

baş ağrısının çaresi varda küfür sıkıntı, ki bazen mahallede egzoslarını delip cirit atan çocukları görünce deli oluyor insan gürültüden bi müddet konuşmanı bile duyamıyorsun, o zaman vaz geçilmeli :)
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
17
beyler karbüratör hava ayarınız nasıl, vidanız kaç tur çevrili
egzostan patlama sesi geliyormu azıcıkta olsa
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
57
Egzoz'dan gelen patlama sesi gaz bıraktığında giderken veya yokuş aşağı saldığında geliyorsa sıkıntı yapma normal birşey...
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Evet patlama sesi karburator ayarindan benim egzozda patlatiyo karburator ayari yapmak gerekiyo
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
2
iyi günler. Foruma yeni katıldım ve almak istediğim motor bu.1400 km de bı motora bakmaya gıdecegım ve motosıkletlerın teknık aksamı olarak hıc bır bılgım yok ustaya goturmeden nelere dıkkat etmem gerekır. Tesekkurler
 
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
6
Mrb. arkadaşlar Cuma akşam motorsikleti Ostimdeki yetkili servise götürdüm 300-500 bakımı için. 40. km'de hız göstergesi bozulmuştu, bunun yanında arka fren pedalı düşmüş basamakla aynı hizaya gelmişti. Bir diğer sıkıntı da yaklaşık 15 gün önce motorsiklet stop ettiğinde yokuş yukarı motoru iterken ortaya çıkmıştı. Motorun direksiyonu iterken katlandı, vidaların çoğu sıkılmamış. Motorun bütün vidaları sıkıldı, bir de yağı değişti. Sonuç olarak 250 TL ücret istendi benden. 1000 km olunca bir daha gel dedi. Siz 300-500 bakımında ya da 1000 bakımında ne kadar ücret ödediniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst