- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
duruuuuun ben de varım.Bi aksilik çıkmazsa gelirim tabii ki neden olmasın...
"Karda kışta buluma mı olurmuş" demem yani
"Karda kışta buluma mı olurmuş" demem yani
eğer bütün kış motosiklete bineceğim diyorsan ki biniyorsun takip ediyorumlastikten önce eğer yoksa kışlık bir pantolon ve kışlık bir motosiklet botu al yoksa Allah korusun ömrün boyunca çekmek zorunda kalacağın kalıcı hastalıklar sahibi olacaksın
ale:
Bilgisayar IP adresini otomatik olarak alır. Bu sebeple yasaklanan her site kapanır... :cyclopsan
4.2.2.1
4.2.2.5
IP adreslerini sen vereceksin. Youtube vs vs hepsi açık... :mrgreen: :mrgreen:
Admin olacaktımkiii ::ban::::ban::::ban::::ban::::11122::::11122::::alkiis:::ulp:::thumleft::flower:
![]()
- 7. EMOK Motosiklet Festivali 3-6 Temmuz 2008 tarihlerinde Bilecik, Pazaryeri, Küçükelmalı bölgesinde gerçekleşecektir...
arkadaşlar md her zmn tercihimdirrrr
Helal olsun hemşerilerim kaynatmış yine ortalığı.Herkese kucak dolusu selam...
21 kişi mi var şimdi?bunların yanında artçısı,zartçısı derken 25-26 olur bu sayı.ilk buluşma için az sayılmaz be.
+1 Kişi daha geliyor arkadaşlar buluşmaya MD'den
Son Durum (19/01/2008 Cumartesi 00:49 İtibariyle)
KATILANLAR:
just_hmz_26
slayer_26
torento1987
digiboy_26
mterayes26
as doper
ozi26
scangs
rews
bbaday
umut_utu
kalphırsızı
oldcityboy
flycrazy
tr_rider
rider46
headhunter251
esmuzo
viper_1(C.tesi günü için söz vermiim. Yoğunluk olmazsa gelebilirim...)
BeYfa (benide yazın ama söz vermiyim)
Bin9yüz85 (Hafta sonundaki Ankara-Eskişehir durumuma bağlı.)
Gece mi olcak buluşma o zaman benide yazz yarın gece 1:20 de orda olabiliremm....
Süleyman gelmiyorsa ben de gelmiyorum![]()
Aman bea kafama sıkar giderim görürsün
Göbeğim sizinle bağlı değil haklısınız beyefendir: