[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
he he sıkıldım yazışalım hadi tecrübeli geyik elemanı aranıyor aranılan özellik topic okuyanların beynine kan sıçramasını sağlamak olur olmaz herşeyden geyik yapabilenler müraacat etsinler uyumlu çalışırsa işe alabilirim
:queen:

volkan gölet varmıymış bu senede kamp alanında? bulurum ben bi bot daha :mrgreen:

Biri beni mi çağırdı:queen::queen::queen:İşe başvuruyorum:mrgreen::mrgreen:
CV'im
-Konu Dışı Forumlar
-Videolar
-Fotoğraflar
-Uygun Olan Her Türlü Forum
-Uygun Olmayan Forumuda Geyik Formatına Uydurma:queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
son durum!!!!

1.slayer_26
2.just_hmz_26
3.torento1987
4.digiboy_26
5.mterayes26
6.as doper
7.bbaday
8.umut_utu
başka ???
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
he he sıkıldım yazışalım hadi tecrübeli geyik elemanı aranıyor aranılan özellik topic okuyanların beynine kan sıçramasını sağlamak olur olmaz herşeyden geyik yapabilenler müraacat etsinler uyumlu çalışırsa işe alabilirim
:queen:

volkan gölet varmıymış bu senede kamp alanında? bulurum ben bi bot daha :mrgreen:



bora abı ıns bu sene beraber gıdecez
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
senin bot su alıo bora abi.... batmayalım sonraaa.krosscular yüzmeyi bilmiolar hatırlarsın sen:D
zuhahaha
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Biri beni mi çağırdı:queen::queen::queen:İşe başvuruyorum:mrgreen::mrgreen:
CV'im
-Konu Dışı Forumlar
-Videolar
-Fotoğraflar
-Uygun Olan Her Türlü Forum
-Uygun Olmayan Forumuda Geyik Formatına Uydurma:queen::queen::queen:

he he tamam başvurun incelemeye alınmıştır :p

bora abı ıns bu sene beraber gıdecez

inşallah tarihi ayarlayıp alanyadan 3-4 günlüğüne kaçmayı planlıyorum 2006 dakine katılamamıştım 2007 de hep beraber güle oynaya geçirdik bakalım 2008 de nasıl olacak katılım daha yüksek olur gibi geliyor esk-mt büyüdü iyice biz cruizerlere yayıla yayıla gideriz bi yandanda vidaları sıkarız yolda :mrgreen:

he he tamam başvurun incelemeye alınmıştır :p



inşallah tarihi ayarlayıp alanyadan 3-4 günlüğüne kaçmayı planlıyorum 2006 dakine katılamamıştım 2007 de hep beraber güle oynaya geçirdik bakalım 2008 de nasıl olacak katılım daha yüksek olur gibi geliyor esk-mt büyüdü iyice biz cruizerlere yayıla yayıla gideriz bi yandanda vidaları sıkarız yolda :mrgreen:


umut' Alıntı:
senin bot su alıo bora abi.... batmayalım sonraaa.krosscular yüzmeyi bilmiolar hatırlarsın sen:D
zuhahaha

puhahaha ona rahat yok gölet yoksa bişiler bulur haklarız onu merak etme sen çakma crosscular :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hiç gelmez olur mu bora abi yaaaa ben netten takip etçem gezileri falan,,:mrgreen::queen:

Benimde aklımdan çıkmaz napcaz Bora abi:mrgreen:Biz bi Rusya-Ukrayna yapalım iyi gelir...Maksat motorlar açılsın:queen::queen::queen:



motorlar mı açılsınnnn :queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
he he yaparız tabi neden olmasın ukranya benim 2. vatanım sayılır motosiklet kullananda yokmuş olalarda çinlilerle gitsek bile ne karizma olur anlamaz garipler ne malı oldugunu motorların :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
he he yaparız tabi neden olmasın ukranya benim 2. vatanım sayılır motosiklet kullananda yokmuş olalarda çinlilerle gitsek bile ne karizma olur anlamaz garipler ne malı oldugunu motorların :mrgreen:

Of of atarız artçı olarak iki Ukraynalı yada Rus oh oh :queen::queen:Aslında düşündümde zorlasak benim motor 4-5 artçı alır abi:queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
he he yaparız tabi neden olmasın ukranya benim 2. vatanım sayılır motosiklet kullananda yokmuş olalarda çinlilerle gitsek bile ne karizma olur anlamaz garipler ne malı oldugunu motorların :mrgreen:

yaa zaten bora abi ha çin ha japonn , yaa , :) gelin gelin ben size oralarda rehberlik yaparım ortamı gösteririm ,:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
vurun yiğitlerim sağ goman oralarda size mühim bi vazife düşüyo yaban ellerde bize turist lazım tanıtımımızı sağlam yapın bol bol gelsinler güney sahillerine bizde yolumuzu bulalım :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Günaydın Eskişehir...Yine bol bulutlu güzel bir günde beraberiz...Bu arada ne yazık ki hala açılmamış bizim topic...:pr:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
C.tesi günü için söz vermiim. Yoğunluk olmazsa gelebilirim...

- 7. EMOK Motosiklet Festivali 3-6 Temmuz 2008 tarihlerinde Bilecik, Pazaryeri, Küçükelmalı bölgesinde gerçekleşecektir...

bu sene tamda o tarihlerde tayin bekliyorum, gerçekleşmez ise ev sahibi olarak hepinizi ağırlamaktan onur duyarım :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
ne olursa olsun ALLAH'TAN bir engel çıkmazsa emok a gitmek kesin yaa

AYRICA; Önemle belirtirimki emok motorcular için hacı olmak gibidir:cherry: bende hacı olucam vawf:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst