[Eskişehir - MT]

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
duruuuuun ben de varım.Bi aksilik çıkmazsa gelirim tabii ki neden olmasın...:D
"Karda kışta buluma mı olurmuş" demem yani:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
eğer bütün kış motosiklete bineceğim diyorsan ki biniyorsun takip ediyorum :p lastikten önce eğer yoksa kışlık bir pantolon ve kışlık bir motosiklet botu al yoksa Allah korusun ömrün boyunca çekmek zorunda kalacağın kalıcı hastalıklar sahibi olacaksın :pale:


lastikleri taktık abi :):) dizlikler var.içine de 2tane yünlü içlik giyiyorum. caterpıllar botlar var. çizme gibi. ona da 3çift çorap giyiyorum oldumu koruma :queen::queen::queen:

pantolon ve bot araştırcam şimdi. gaza geldim bak :):):)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Geçen Özmert'e baktım ben harika botlar var ya...Yaza doğru bi Alpinestar mont ve bot düşünüyorum...Belki tulumda alabilirim ama yazın tulum giyeceğimi sanmam...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Motosiklet aksesuar ve giyim için www.feyizoglu.com'u tavsiye ediyorum.

Online olarak sipariş verip, online olarak ödeme yaptıktan sonra; ertesi gün ürün elinizde oluyor. Gecikmeler ile en geç 2 gün sonra ürün kapınızda olur...

Bu güne kadar ; yaklaşık 750 YTL lik alışveriş yaptım. Hiçbir sorun yaşamadım.

Kendi sitesinde yapılan yorumların da tamamen doğru olduğuna inanıyorum.:cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hayırlı olsun Sinan Abi...Bu arada you tube hakkında şikayette bulunmuştuk ciddiye alınmış şikayetimiz vay be....You tube mort:mrgreen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bilgisayar IP adresini otomatik olarak alır. Bu sebeple yasaklanan her site kapanır... :cyclopsan

4.2.2.1
4.2.2.5

IP adreslerini sen vereceksin. Youtube vs vs hepsi açık... :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
Bilgisayar IP adresini otomatik olarak alır. Bu sebeple yasaklanan her site kapanır... :cyclopsan

4.2.2.1
4.2.2.5

IP adreslerini sen vereceksin. Youtube vs vs hepsi açık... :mrgreen: :mrgreen:

not:ip i degil dns ayarlarına vereceksin bu rakamları :p bu şekilde bütün siteler acık örnek ip adresi 192.168.1.5
alt ag maskesi 255 255 255 0
varsayılan ag gecidi 192 168 1 1
yeglenen dns 4 2 2 1
diger dns sunucu 4 2 2 5 yasaksız internet
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Admin olacaktımkiii ::ban::::ban::::ban::::ban::::11122::::11122::::alkiis::::pulp:::thumleft::flower::p

Geçen sene herkese laf yetiştiriyorum diye kıskanırdın beni.
Bense söz dinlemez yazar da yazardım foruma. İşte beni
engellemek için, asıl o zaman admin olman gerekiyordu :cherry:

- 7. EMOK Motosiklet Festivali 3-6 Temmuz 2008 tarihlerinde Bilecik, Pazaryeri, Küçükelmalı bölgesinde gerçekleşecektir...

Yeri tam bize göre seçmişler :D Müdüremden izin alıp katılabilirim inşallah :bounce:

arkadaşlar md her zmn tercihimdirrrr

Pişt reklam mı var bana mı öle geldi :p

Helal olsun hemşerilerim kaynatmış yine ortalığı.Herkese kucak dolusu selam...

Bizden de sizlere kucak dolusu selamlar Hayati abi :rendeer:

Bu arada çok bilimsel olmuş burası yaw, IP falan :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
+1 Kişi daha geliyor arkadaşlar buluşmaya MD'den
Son Durum (19/01/2008 Cumartesi 00:49 İtibariyle)

KATILANLAR:

just_hmz_26
slayer_26
torento1987
digiboy_26
mterayes26
as doper
ozi26
scangs
rews
bbaday
umut_utu
kalphırsızı
oldcityboy
flycrazy
tr_rider
rider46
headhunter251
esmuzo
viper_1(C.tesi günü için söz vermiim. Yoğunluk olmazsa gelebilirim...)
BeYfa (benide yazın ama söz vermiyim)
Bin9yüz85 (Hafta sonundaki Ankara-Eskişehir durumuma bağlı.)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
21 kişi mi var şimdi?bunların yanında artçısı,zartçısı derken 25-26 olur bu sayı.ilk buluşma için az sayılmaz be.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
+1 Kişi daha geliyor arkadaşlar buluşmaya MD'den
Son Durum (19/01/2008 Cumartesi 00:49 İtibariyle)

KATILANLAR:

just_hmz_26
slayer_26
torento1987
digiboy_26
mterayes26
as doper
ozi26
scangs
rews
bbaday
umut_utu
kalphırsızı
oldcityboy
flycrazy
tr_rider
rider46
headhunter251
esmuzo
viper_1(C.tesi günü için söz vermiim. Yoğunluk olmazsa gelebilirim...)
BeYfa (benide yazın ama söz vermiyim)
Bin9yüz85 (Hafta sonundaki Ankara-Eskişehir durumuma bağlı.)



Gece mi olcak buluşma o zaman benide yazz yarın gece 1:20 de orda olabiliremm....
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Cafe sahiplerinin yüzü gülecek:queen:Buyrun abi her zaman bekleriz abi şeref verirsiniz abi:mrgreen:

Gece mi olcak buluşma o zaman benide yazz yarın gece 1:20 de orda olabiliremm....

Uhhhh:pale:Biz kalkarız herhalde o saate ya :pale:Buluşma bu akşam saat 19:00 da ...Duyurular bölümünden ayrıntılı bilgi edinebilirsin...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Laa bende 00:49 itibariyle diyinceee şeettimm ben o saatte çalışıyorumm yaaa kusura bakmayınn ben yokumm ama isterdimm.......size iyi eğlenceler :pr::salut:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süleyman gelmiyorsa ben de gelmiyorum :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aman bea kafama sıkar giderim görürsün :p

Göbeğim sizinle bağlı değil haklısınız beyefendi :pr:

Bu arada arkadaşlar, motosikletime ufak tefek bakım yapacağım için, gerekirse ustaya falan gideceğim
için bütün gün dışarıda olacağımdan dolayı toplantıya katılamayabilirim. Umarım mesaj ilgili yere ulaşır :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst