MT ESKİŞEHİR-KARDA KIŞTA BULUŞMA MI OLURMUŞ BULUŞMASI TOPİĞİ AÇILMIŞTIR...KATILIMLARI GÖRELİM LÜTFEN...
İSMAAAİİİLLL duyyonmu adamııım sana bişey yazdımda görmedin sanırım buı link e bir tıkla bakim işine yararmı
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4553317?keyword=Yamaha
motor tanınmaz halde zaten. arkası çantanın üstü her tarafı çamır oldu. sadece koltuk temiz. farlar çamurdan kapandı. gece lambası gibi yanıyolar. pazar'a iş çıktı gene. hedefim kış boyunca motora binmek. günde 2saatde olsa bincem. gerçek motorcu benim heyytyarın belki kar lastiği takcam duro marka %37 kauçuk varmış içinde. zor kayar dedi zmertdekiler....
eğer bütün kış motosiklete bineceğim diyorsan ki biniyorsun takip ediyorumlastikten önce eğer yoksa kışlık bir pantolon ve kışlık bir motosiklet botu al yoksa Allah korusun ömrün boyunca çekmek zorunda kalacağın kalıcı hastalıklar sahibi olacaksın
ale:
yeni lastik alırsam binecem bu soğukta kış bitmek bilmiyo :cherry: bizede lastik dayanmıyo ne yapacam walla bilmiyorum sıcak bi memleketemi taşınsam :queen:
sıfır lastiği 600f varken 1 gecede bitirdik ya hayalin önünde onu gördünmü volkan lastiğin ortası yok yanları sıfır viraj lastiği olmuştu
:queen:
sıfır lastiği 600f varken 1 gecede bitirdik ya hayalin önünde onu gördünmü volkan lastiğin ortası yok yanları sıfır viraj lastiği olmuştu
:queen:
Lastik yakacam diye motoru da yakma![]()
yanmazsa ... anladın sen onu :cherry: