[Eskişehir - MT]

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Helal olsun hemşerilerim kaynatmış yine ortalığı.Herkese kucak dolusu selam...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
MT ESKİŞEHİR-KARDA KIŞTA BULUŞMA MI OLURMUŞ BULUŞMASI TOPİĞİ AÇILMIŞTIR...KATILIMLARI GÖRELİM LÜTFEN...

Oh oh katılım artıyor...Hadi bakalım arkadaşlar bu kadar mıyız biz ya geri kalanlar nerede:queen::queen::queen:

KATILANLAR:

just_hmz_26
slayer_26
torento1987
digiboy_26
mterayes26
as doper
ozi26
scangs
rews
bbaday
umut_utu
kalphırsızı
oldcityboy
flycrazy
tr_rider
viper_1(C.tesi günü için söz vermiim. Yoğunluk olmazsa gelebilirim...)
BeYfa (benide yazın ama söz vermiyim)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bugün 2depo benzin yaktım varya. 2günde 3depo yaktım. sırf bugün 4-5 kere uluönder, en az 7-8 kere de tepebaşı yaptım. bugünkü toplam km 440 km. motor iyi dayanıyo varya. geldim kontak kapatmadan sinan şunu götür. sinan şurdan şunu bunu getir.şurdan şunu al.... estirdi rokko'm yollarda. eskişehir dar geldi bugün bana heyt bee yürüüüü :):):):):):mrgreen: :queen: :flower: ::pulp:: ::dalga:: ::coool:: ::xrock:: ::139::::foto::::haapppy:::biggrinn
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Sinan abi valla en güzelini sen yapıyon:cat:Biz tatlı su motorcuları öyle camdan motora bakıp dururuz ancak:salut:İnşallah haftasonu hava biraz yumuşarda sabah biraz çıkarım akşamda motorla gelirim buluşmaya.Arkadaşlar kimseden ses yok mu ya bu kadar kişi mi gelecek...Gökhan abi falan bakıyo topiğe ama sadece bakıyo hadi abi...Bekliyoruz...:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
motor tanınmaz halde zaten. arkası çantanın üstü her tarafı çamır oldu. sadece koltuk temiz. farlar çamurdan kapandı. gece lambası gibi yanıyolar. pazar'a iş çıktı gene. hedefim kış boyunca motora binmek. günde 2saatde olsa bincem. gerçek motorcu benim heyyt :):):) yarın belki kar lastiği takcam duro marka %37 kauçuk varmış içinde. zor kayar dedi zmertdekiler....

elimde Türkiyem'in birçok ilinin radyolarının bulunduğu bi winamp radyo playlist derlemesi var isteyene gönderirim. msn veya burda ö.m. ile. 50tane istasyon...

radyoses, kral fm, almanya derya fm,powerturk vs...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
hay maşallah eskişehir mt izmiri bile solladık helal bize cumartesı gunu cay ve nargıle

yaw kımse gelmıyor heralde bu gece buraya
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
motor tanınmaz halde zaten. arkası çantanın üstü her tarafı çamır oldu. sadece koltuk temiz. farlar çamurdan kapandı. gece lambası gibi yanıyolar. pazar'a iş çıktı gene. hedefim kış boyunca motora binmek. günde 2saatde olsa bincem. gerçek motorcu benim heyyt :):):) yarın belki kar lastiği takcam duro marka %37 kauçuk varmış içinde. zor kayar dedi zmertdekiler....

eğer bütün kış motosiklete bineceğim diyorsan ki biniyorsun takip ediyorum :p lastikten önce eğer yoksa kışlık bir pantolon ve kışlık bir motosiklet botu al yoksa Allah korusun ömrün boyunca çekmek zorunda kalacağın kalıcı hastalıklar sahibi olacaksın :pale:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
73
eğer bütün kış motosiklete bineceğim diyorsan ki biniyorsun takip ediyorum :p lastikten önce eğer yoksa kışlık bir pantolon ve kışlık bir motosiklet botu al yoksa Allah korusun ömrün boyunca çekmek zorunda kalacağın kalıcı hastalıklar sahibi olacaksın :pale:


yeni lastik alırsam binecem bu soğukta kış bitmek bilmiyo :cherry: bizede lastik dayanmıyo ne yapacam walla bilmiyorum sıcak bi memleketemi taşınsam :queen:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
73
sıfır lastiği 600f varken 1 gecede bitirdik ya hayalin önünde onu gördünmü volkan lastiğin ortası yok yanları sıfır viraj lastiği olmuştu
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
sıfır lastiği 600f varken 1 gecede bitirdik ya hayalin önünde onu gördünmü volkan lastiğin ortası yok yanları sıfır viraj lastiği olmuştu
:queen:

Benimde görmem gerek:mrgreen:Bide benim için burnout yap be Oğuz abi:queen::queen::queen:Geçen bende benim motorla denedim baya bi yedi lastiği sonra içim elvermedi:p(aslında yeni lastik alacak durumda değilim:cherry:) Kesmek zorunda kaldım:pale:O kadar da güzeldi ki böyle etraf ddumana bürünmüştü ne güzel lastik kokuyordu ama gel gör ki ben bu lastiği yersem bir ay falan lastiksiz kalırım:queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
73
yakında motoru bakıma sokucam lastiği değiştiricem değiştirmeden bi video çekerim patlatasıya kadar yakacam bu sefer :cherry:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
sıfır lastiği 600f varken 1 gecede bitirdik ya hayalin önünde onu gördünmü volkan lastiğin ortası yok yanları sıfır viraj lastiği olmuştu
:queen:

Hee onu biliyom. Görünce acıdım lastiğin haline... :mrgreen:

Lastik yakacam diye motoru da yakma :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
19 OCAK 2008 CUMARTESİ GÜNÜ BULUŞMASININ KATILIMCILARININ SON DURUMU

KATILANLAR:

just_hmz_26
slayer_26
torento1987
digiboy_26
mterayes26
as doper
ozi26
scangs
rews
bbaday
umut_utu
kalphırsızı
oldcityboy
flycrazy
tr_rider
rider46
viper_1(C.tesi günü için söz vermiim. Yoğunluk olmazsa gelebilirim...)
BeYfa (benide yazın ama söz vermiyim)
Bin9yüz85 (Hafta sonundaki Ankara-Eskişehir durumuma bağlı.)


YER:ZEVK-Ü SEFA CAFE(Adalar Migros Arkası)
SAAT:19:00
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst