[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oh bea oku oku sonunda bitti :cherry:

Meslektaşım birkaç birşeyler yazacaktım ama neye
ne cevap yazacağımı şaşırdım. Sevgiler saygılar :)

Canımcım ben banlı değilim banlı olanlar düşünsün :p
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
Allahın selamı üzerinize olsun

sayın muhterem din kardeşlerim, bayadır cemaatte yoktum. heralde evde sıcacık oturmak kardeşlerime BAT MIŞ

buzlanmaya dikkat edelim,

herkese saygılar
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Way be 17 kişi:queen: şu tartışma bitti dimi artık :farao: yoksa bir müddet daha yazmicam Digi_Boy26 scooter en iyisi dostum zoruna gidecek bişey yok ben motorumdan memlunum vitesli 150cc likler baş edemiyor önce yakalasınlar sonra dalga geçsinler eğer scooterlarla dalga geçen varsa :queen::queen::queen:

işte budur olay :)

gökhan bende scootercuyum sıkıysa dalga gecsinler o zaman sorarım:p zaten sırada biri var o kendini anladı:pr:

ahanda cüneyt abi kzıdı vala.:) beyaz atıynan herkesi çinneycek:queen::queen:

sayın muhterem din kardeşlerim, bayadır cemaatte yoktum. heralde evde sıcacık oturmak kardeşlerime BAT MIŞ

buzlanmaya dikkat edelim,

herkese saygılar

adam bizi tanımadı yaa. tüh sana. ellerimle besledim sana sucuk yedirdim et yedirdim püüü sana:queen::queen: :) akşamki bendim memedim :) hayırlısı inşallah senin adına :):):)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Millet Eskişehir Md Deyiz Ama Kimse Yok C Tesı Toplantısı Hakkında Konusuyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
aktif olan cemaat bari siz bir şeyler yazın

Millet Eskişehir Md Deyiz Ama Kimse Yok C Tesı Toplantısı Hakkında Konusuyoruz

2 dakka geyık yapak dedık yuzumuze vurdunuz alla neyse
arkadaslar cumartesı gecesı saat aksam 7 adalar mıgros arkası zevk-ü sefa dayız imkanı olan herkesın gelmesı dılegıyle

saygılar

Usta buradan da gerekli duyuru ve açıklamayı yapalım...MD çok karışık düzeni ya burası daha iyi başım dönüyo benim orda:mrgreen::mrgreen:

aynen sonuna kadar katılıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ewet arkadaşlar herkese tekrardan iyi akşamlar diyorum ve c. tesi akşam saat 7 de adalar migrosun tam arkasında ZEVK-Ü SEFADA toplanıyoruz tüm eskişehir mt üyelerini bekjliyoruz.

slayer_26
just_hmz_26
torento1987
digiboy_26
mterayes26
as doper
bbaday
başka ???
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
C.tesi günü için söz vermiim. Yoğunluk olmazsa gelebilirim...

- 7. EMOK Motosiklet Festivali 3-6 Temmuz 2008 tarihlerinde Bilecik, Pazaryeri, Küçükelmalı bölgesinde gerçekleşecektir...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
C.tesi günü için söz vermiim. Yoğunluk olmazsa gelebilirim...

- 7. EMOK Motosiklet Festivali 3-6 Temmuz 2008 tarihlerinde Bilecik, Pazaryeri, Küçükelmalı bölgesinde gerçekleşecektir...

bana uyar abım askerden gelmıs dukkanı kakalamıs olcam bız 3 kısı gelecez buyuk ıhtımal


volkan kac km olcak hacım bu gezi
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ewet arkadaşlar herkese tekrardan iyi akşamlar diyorum ve c. tesi akşam saat 7 de adalar migrosun tam arkasında ZEVK-Ü SEFADA toplanıyoruz tüm eskişehir mt üyelerini bekjliyoruz.

slayer_26
just_hmz_26
torento1987
digiboy_26
mterayes26
as doper
başka ???

Yazın benide listeye :rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Gereksiz geyik yasaklandı abi:queen::queen::queen:Ama sen bişiler istiyorsan yer doldursun istedin olsun diye ben yazayım Bora abi:queen::queen:

he he sıkıldım yazışalım hadi tecrübeli geyik elemanı aranıyor aranılan özellik topic okuyanların beynine kan sıçramasını sağlamak olur olmaz herşeyden geyik yapabilenler müraacat etsinler uyumlu çalışırsa işe alabilirim
:queen:

volkan gölet varmıymış bu senede kamp alanında? bulurum ben bi bot daha :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst