- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
ben ekledim bendekileri 22tane 


bu havada binmek bile bi mesele ona birsey demiyorumda kimin tırt oldugu orda belli olduSelam Millet..bugun Gerçekten Güzel Bir Yaşadım...herkese Teşekkürediyorum..mehmet Gördük Ki Krosculuk Tek Başına Verilen Bir Mücade Değilmişl...yardımlaşma Olmadan Olmuyormuş Değil Mi...
Bence Asıl Olağan üstü Olan Emre Mehmet Ve Benim Diyerlerinden Ayrıldıktan Sonraki Verilen Mücadeleydi..mehmet .emre Yol Kenarındaki Ayak Izleri Bir Kurt Sürüsüne Aitti. Ve Izler Sabah Dolaşılan Izlerdi...bu Aylar Zemheri Ayıdır...ve Kurtların çiftleşme Dönemi..neyse De...görüşmek üzere Hepinize Teşekürediyorum..
En Büyük Xt..en Büyük Xt...racıngciler Tırt....enduro In Racıng Out Huhahaha...
ulaaaa videomuz nerde yahu.akşamdan beri beklioruz yazıktır günahtır bekletmeyin yaaa



Yaptığınız belki iş belki zevk bilemiyorum ama benim derdim sadece oradaki vurulan canlı.
Arka planda kalan yaptığı işle gurur duyan bir ifadeyle fotoğraf çektiren kişiler değil !!!!!