[Eskişehir - MT]

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Şu anda hissedilen -8 diyo. Muttalip -10 ; dağ -15 'tir.. :cyclopsan

dsc01629ke3.jpg


2 adet garfield :p

dsc01620vq2.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer Süleyman arkadaşına yardım etme işini bitirebilirse
biz de katılacağız mangal olayına ama bekliyorum bakalım :pr:

Bizim limuzin çalıştı ama dağa tepeye çıkmayı başarır inşallah :cherry:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yahya abi bakıyorumda hızlısın arkadaşlar evlerine ulaşsın yeni bir başlık ile diğer fotoları yayınlarlar kış olmasına rağmen 17 kişi rekor sanırım
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
güzel bi başlık açın hadi. ben girdim eve fotolar hazır. hemen koyvercem linkleri :) herkes gelince haber versin. :)
şuan:

Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
digi_boy26, torento_1987, headhunter251, AS_DOPER, toronaga
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
bence yeni bi konu açsın volkan abim Eskişehir MT 2008 ilk toplantı başlıklı:)
ben bikaç foto upload etmeye çalışıyorum yeni konu açılsın oraya koyarım ben:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saat 3 de yanınıza geldik gördük ki ortam süper :cat:

10 dk. önce ise eve geldim. Tek kelime ile donuyorum :cherry:

Süleyman canımcım hasta olursan kulaklarımı çınlatabilirsin :p

Yahya abi eline sağlık. Ben de yakaladığım pozları günün ilerleyen saatlerinde,
ellerimin üşümesi geçince ayrı topik olursa oraya olmazsa buraya eklerim.
iyi nöbetler abicim :rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hoşgeldiniz Millet:cherry:Bugün gelmeyi istedim yanınıza ama babam ancak saat 3 te gitti ve bende rahatlayabildim ama bi saate kadar dönerler diye hiç hareket etmedim...Bi dahaki sefere inşallah...Hava soğukken buluşursak babamı atlatmam gerek:mrgreen:Havalar ısındığında sorun yok istediğiniz dakika bulaşlım...Yeter artık yaz gelsin :pr:Bekliyoruz topic açmanızı :cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
haberturk.com' Alıntı:
Trafikte hız limitleri arttırılıyor

Bakanlık, yönetmeliğe göre şehir içinde 50 kilometre olan hız limitini 70'e çıkarmayı planlıyor.

Edinilen bilgilere göre, karayollarında hız limitlerinin yeniden ayarlanması ve bu limitlere harfiyen uyulması kurulun gündeminde. Kurul, bu amaçla şehir içi mücavir alanda yer alan hız limitlerini saatte 50 km'den 70'e, otoyollar ve bölünmüş yollardaki limitleri ise saatte 90'dan 120 km'ye çıkarmayı hedefliyor. Sürücülerin yeniden belirlenen bu hız limitlerine harfiyen uymaları sağlanacak. Uymayanlar, limitleri zorlayanlar hakkında anında cezai işlem uygulanacak. Kurul, trafik güvenliğinde görev yapan personele tazminat verilmesini de ilk toplantısında ele alacak. Trafik polisleri ve sağlık personeline görevleri nedeniyle tazminat verilmesi planlanıyor. Toplantıda Meclis'te bekleyen Karayolu Güvenliği Kanunu da kurulun gündemine alacağı konular arasında. Trafik kazalarının önlenmesi amacıyla yapılması planlanan yasal düzenlemeler de kurulda ele alınacak.

iyi habermi kötü habermi? iyi haber otoyollarda ceza yeme oranı azalır. kötü haber şehir içinde kazalar artabilir kannmıca....
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
valla hamza gelseydin de nasıl bulurdun bizi bilmem , o tepe senin bu patika benim çıka çıka ancak gittik.
hatta biz bi ara kaptırıp bayaa bi gitmişik ama hiç girmeyelim oralara ,:mrgreen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla hamza gelseydin de nasıl bulurdun bizi bilmem , o tepe senin bu patika benim çıka çıka ancak gittik.
hatta biz bi ara kaptırıp bayaa bi gitmişik ama hiç girmeyelim oralara ,:mrgreen::queen:

evet girmeyelim oralara.adamlar bize cbf'yle artçı kros yaptırdılar be nediyon sen. seni çekerdik artık biz :)
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
Selam Millet..bugun Gerçekten Güzel Bir Yaşadım...herkese Teşekkürediyorum..mehmet Gördük Ki Krosculuk Tek Başına Verilen Bir Mücade Değilmişl...yardımlaşma Olmadan Olmuyormuş Değil Mi...
Bence Asıl Olağan üstü Olan Emre Mehmet Ve Benim Diyerlerinden Ayrıldıktan Sonraki Verilen Mücadeleydi..mehmet .emre Yol Kenarındaki Ayak Izleri Bir Kurt Sürüsüne Aitti. Ve Izler Sabah Dolaşılan Izlerdi...bu Aylar Zemheri Ayıdır...ve Kurtların çiftleşme Dönemi..neyse De...görüşmek üzere Hepinize Teşekürediyorum..
En Büyük Xt..en Büyük Xt...racıngciler Tırt....enduro In Racıng Out Huhahaha...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Götürmüşsünüz racingcileri Allah'ın dağına enduronuzla krosunuzla hava atmayın şimdi:p:mrgreen:Asfaltta kapışın racingcilerle bi dahaki sefere:mrgreen::cherry::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst