[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
3tane de ben alıyım o zaman. 2'si büyük biri küçük olcak ama. 2tane büyüğü motorla çantaya, küçüğünü kaska yapıştırırım. ya da 4 olsun ya. 2 büyük 2 küçük :queen:

biz erayla bilardo oynamaya gidiyoruz. ersin de olcak yanımızda saat 19,30da palmiyede buluşcaz.ordan da hallerin üstkatına çıkcaz. ( şuanki planım öyle). gelcek arkadaşlar olursa bi turnuva çeviririz. ya da başka biyerde oyun okey vs. oynıcak olursanız da ararsınız. muhabbetimizi de aparız oyunumuzu da.

irtibat 05056224554 görüşmek üzere ben çıkıyorum....:cat:

Sinan abi motosiklet.net yapıştırmaları bizim stickerlarla birlikte aradan çıkartılacağı için standart boy olarak çıkarttırıcaz o da her yerde gördüğümüz motosiklet.net stickerları boyutunda olacak.İki farklı boyutta çıkarttırmak güzel olurdu ama ne yazık ki tek boyda çıkartıcaz...:wiinkk:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Elimde MT sticker'i olması lazım, yoksa bile Erhan(skull) veya Olcan(138)'dan isterim.
Ertesi gün elimde olur. Beni kırmazlar saolsunlar :)

Duruma bakayım. Tekrar haber veririm size...

--- --- --- ---

Arkadaşlar; Pazar günkü aktivite için son planınız nedir?
Kimler geliyor? Kimler gelmiyor? Bendeki son liste şu şekilde!

Katılım :

Katılım :
viper_1
halidbin
umut_utu
oldcityboy
readymehmet
zonex2
headhunter251
just_hmz_26 (Şu an organizasyon için birşey diyemem çünkü benim haftasonu programım genelde cumartesi sabahı belli olur.)
digi_boy26 (ersin iyileşirse gelirim ya da fazla uzak olmazsa scooterla.)
Beyfa
toronaga
GökhanYENİCELİ

? ? ? ? ? ? ? ? ? :silent::silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
3 tf ciler bu akşam buluşup takıldık, 3 top amerikan hepsinden takkıldık :mrgreen:







 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
aaa şovumu yaptım ama bak ersin:) tek ıstakada oyun almak üzereydim hep siyah 8 hayatımın topu oldu artık :):):)

fazla hızlı gitmezseniz gelirim volkan. böle 70-75 hem az yakarsınız hem vakit geçer. :mrgreen::p ersin baya sesi filan da değişik. soğukta durmaması lazım ama allah büyük. hava iyi olursa yani mevsim normallerinin üstünde olursa gelmeye niyeti var :) eray dükkana bakacak muhtemelen babası izin vermeyebilir. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Elimde MT sticker'i olması lazım, yoksa bile Erhan(skull) veya Olcan(138)'dan isterim.
Ertesi gün elimde olur. Beni kırmazlar saolsunlar :)

Duruma bakayım. Tekrar haber veririm size...

hee onu demeyi unuttum. volkan sen 1tane iste o zaman bana bakalım onlarınkilere. bi de hamza'nın bastırdıklarına bakalım. hamza sen 2tane bana ayarla. karşılaştırcam
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
hee onu demeyi unuttum. volkan sen 1tane iste o zaman bana bakalım onlarınkilere. bi de hamza'nın bastırdıklarına bakalım. hamza sen 2tane bana ayarla. karşılaştırcam

Abi ebatları falan aynı...Eğer elinde olan veya bulabilecek olan varsa daha iyi olur çünkü bizim stickerları bastırmamız ocak sonu yada şubat başını bulacak sponsoru beklemedeyiz ne yazık ki:pale:Eğer getirteceksek sticker ona göre bilgi verelim bende 4-5 tane alıcam:queen:Bu arada baya bi eğlenmişsiniz Sinan Abi:cat:Haftasonu gezisi için akşama kesin bi cvp bildiririm:wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Günaydın arkadaşlar yine güzel bir cumartesi sabahı birlikteyiz...Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nden alınan bilgiye göre hava sıcaklığı şu an -9 derece,bugün en yüksek 2 en düşük
-11 olması bekleniyor sıcvaklığın...Bulutsuz bir gün olacağı söyleniyor...Hepiniz güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın:mrgreen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Günaydın arkadaşlar yine güzel bir cumartesi sabahı birlikteyiz...Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nden alınan bilgiye göre hava sıcaklığı şu an -9 derece,bugün en yüksek 2 en düşük
-11 olması bekleniyor sıcvaklığın...Bulutsuz bir gün olacağı söyleniyor...Hepiniz güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın:mrgreen:

Şimdi haberler :p

252525252525225
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanki karışsakk anlıyosunn söz dinliyosunn ::miiz1:: ::tartis:: ::crying::

Burnuma eskilerin kokusu geliyor sanki :cherry:

Volkan bu organizasyon erkek erkeğe mi?

Sanırım bu sorum tam olarak anlaşılmadı ::ranntign

Arkadaşlar; Pazar günkü aktivite için son planınız nedir?
Kimler geliyor? Kimler gelmiyor? Bendeki son liste şu şekilde!

Son planımı söyleyeyim miiiii ::blusssh:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
13 Ocak Pazar , Saat: 10:00'da Kanal26 önünde buluşuyoruz... :cat:

Biz otomobil ile geleceğiz. Araçta 2 kişilik yer olacak. "Sıkışırsak 3 kişi de alır diyor cüneyt abi..." :p

Var mı sizlerde bi değişiklik... :mrgreen:

Aytaç, eski siyahlimuzin :p sen bu işe ne diyon öğretmen kız :cherry:

Gelecem dersen , pencere kenarı 1 bayan bilet ayarlayalım sana... :mrgreen:

Süloo, sen ne diyon? Bi RX görmek isteriz aramızda.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İçinde kalsın dert yapsınnnnnn :queen::queen: ::miiz::::miiz1::

Sen de mutlu ol benim dertlerimle :salut:

Aytaç, eski siyahlimuzin :p sen bu işe ne diyon öğretmen kız :cherry:
Gelecem dersen , pencere kenarı 1 bayan bilet ayarlayalım sana... :mrgreen:
Süloo, sen ne diyon? Bi RX görmek isteriz aramızda.

siyahlimuzin evet ben illegal yollardan Bin9yüz85 :queen:

Yok yok pencere kenarına gerek yok.
kar yağmadığı sürece ben motosikletimle gelirim :cherry:

Ama 11 erken. Az biraz öğlene kadar uyuyayım ben.
İlerleyen saatlerde katılmaya çalışırım size.
İsterseniz tabi :silent:

Süloya niye soruyorsun yaaaa geliyor tabiiiii :p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Vay anasını benim yerime cvp yapışmışşş oraya :mrgreen:

RX görmek isteyen varsa verimm anahtarıı beni arabayla atınn donuyomm ben :)

Volkan abii verimm anahtarıı hem banada bi kişilik yer açılmış olur :p nasılım:bounce:



veya ben limuzini özledimmm O bayan beni atar :) :p

Limuzinde klima varmıydıı ???????
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
:cat:
Vay anasını benim yerime cvp yapışmışşş oraya :mrgreen:

RX görmek isteyen varsa verimm anahtarıı beni arabayla atınn donuyomm ben :)

Volkan abii verimm anahtarıı hem banada bi kişilik yer açılmış olur :p nasılım:bounce:



veya ben limuzini özledimmm O bayan beni atar :) :p

Limuzinde klima varmıydıı ???????


hayırdır inşallah çok didişiyor gibi gördüm sizi eskiden tanışıyorgibi bir hal var üzerinizde....:p:bounce:
pazar sabahı 10 kanal 26 okey:cat:

Sen de mutlu ol benim dertlerimle :salut:



siyahlimuzin evet ben illegal yollardan Bin9yüz85 :queen:

Yok yok pencere kenarına gerek yok.
kar yağmadığı sürece ben motosikletimle gelirim :cherry:

Ama 11 erken. Az biraz öğlene kadar uyuyayım ben.
İlerleyen saatlerde katılmaya çalışırım size.
İsterseniz tabi :silent:

Süloya niye soruyorsun yaaaa geliyor tabiiiii :p
saat10.00 lütfen dikkatli okuyalım değerli katılımcı arkadaşları bekletmeyelim sucukları soğutmayalım....
bi saat fazla uyuyunca başın göğe mi değecek.....:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst