- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,000
3tane de ben alıyım o zaman. 2'si büyük biri küçük olcak ama. 2tane büyüğü motorla çantaya, küçüğünü kaska yapıştırırım. ya da 4 olsun ya. 2 büyük 2 küçük :queen:
biz erayla bilardo oynamaya gidiyoruz. ersin de olcak yanımızda saat 19,30da palmiyede buluşcaz.ordan da hallerin üstkatına çıkcaz. ( şuanki planım öyle). gelcek arkadaşlar olursa bi turnuva çeviririz. ya da başka biyerde oyun okey vs. oynıcak olursanız da ararsınız. muhabbetimizi de aparız oyunumuzu da.
irtibat 05056224554 görüşmek üzere ben çıkıyorum....:cat:
Sinan abi motosiklet.net yapıştırmaları bizim stickerlarla birlikte aradan çıkartılacağı için standart boy olarak çıkarttırıcaz o da her yerde gördüğümüz motosiklet.net stickerları boyutunda olacak.İki farklı boyutta çıkarttırmak güzel olurdu ama ne yazık ki tek boyda çıkartıcaz...:wiinkk:



