[Eskişehir - MT]

Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
oğuzhan abi mort büyültmeyelım artık ya çok özleyen varsa mektup yazsın sivas a:):mrgreen:
konyadan bi isteği olan varmı?
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
adamım ben doğma büyüme sivaslıyım.sivasta askerlik yapanlar soğuktan mort olur.birde askerliğin sürgün yeri olduğundan dolayı mort olurlar.


bu arada eray mort askeri bi birlik deil.yanlış anlama.ata demirerin espirisi olan salih mort espirisinden gelmektedir:p:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
adamım ben doğma büyüme sivaslıyım.sivasta askerlik yapanlar soğuktan mort olur.birde askerliğin sürgün yeri olduğundan dolayı mort olurlar.


bu arada eray mort askeri bi birlik deil.yanlış anlama.ata demirerin espirisi olan salih mort espirisinden gelmektedir:p:p

gökhanım biliyorum mort diye bir askeri birlik yok ne bılıyım mort deyınce bır suru anlam gelıyor

asker üşümez , asker acıkmaz ,asker duş almaz ,asker motora binmez :queen::queen::queen::queen:,asker.......................................

benim abim de suriye sınırında , komutanlar dısarda yemek yıyor bızı sogukta dıkıltıyorlar bır dılım ekmek bıle vermıyorlar canınız cekmıstır dıye dıyor





yaza düşünüyorum ben ısteyen olursa beraber yaptıralım siyah t-şört üzerine eskişehir mt altına da nick mesela

ESKİŞEHİR MT
MTERAYES26 GİBİ
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
T-Shirt işi bence güzel:cat:Yaza giyecek bi sürü t-shirt'üm olacak:cherry:Bizim açacağımız site içinde bi t-shirt projesi var ama hadi hayırlısı bu arada arkadaşlar yeni açacağımız site için sticker ve el ilanı bastırıyoruz anlaştığımız reklamcı baya indirim uyguladı ben diyorum ki eğer elinde motosiklet.net stickeri olmayan arkadaşların veya yeniden yaptırmak isteyen arkadaşların sayısı çok olursa para toplayıp bizim reklamcıya motosiklet.net stickerını bastıralım...Fiyat çok abartı birşey olmayacaktır çünkü biz 250 sticker bastırıyoruz(renkli/dijital) ve fiyatı 40 ytl kadar tutuyor.Bu da demektir ki motosiklet.net sitckerınıdan 40-50 adet bastırsak topu topu 10 ytl tutacak:cat:

Eğer sticker projesini destekleyen olursa ortak olarak karar alalım kaç tane bastıracağımızı ona göre bizimkilerin yanında aradan çıkartalım ucuza onlarıda:wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
gökhanım biliyorum mort diye bir askeri birlik yok ne bılıyım mort deyınce bır suru anlam gelıyor

asker üşümez , asker acıkmaz ,asker duş almaz ,asker motora binmez :queen::queen::queen::queen:,asker.......................................

benim abim de suriye sınırında , komutanlar dısarda yemek yıyor bızı sogukta dıkıltıyorlar bır dılım ekmek bıle vermıyorlar canınız cekmıstır dıye dıyor

eray bu komutanlar çok terbiyesiz oluyolar ya demi :D
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
sticker alırım ben kaska yapıştırırım zaten kaska sen sponsor firmalarla konuş olmazsa kasklarada sponsor alalım,,, fazla bişey istemem benzin parası çıksın yeter,,, :queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
sticker alırım ben kaska yapıştırırım zaten kaska sen sponsor firmalarla konuş olmazsa kasklarada sponsor alalım,,, fazla bişey istemem benzin parası çıksın yeter,,, :queen:

O da olur belki ileride:p:p Kaskında ya da uygun bi yerinde(yanlış anlaşılmasın:cherry:)bizim sitenin stickerınada yer ayır:cherry:Bu arada motosiklet.net stickerı için 25 adet kadarlık bir sayı yakalayabilirsek dediğim gibi bizimkilerin yanında çıkartabiliriz:cat:Şu anlık isteyenler

Ben(4 tane) + Ersin(sanırım 1 tane) = 5 tane :pale: Var mı arttıran:queen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
günaydın eskişehir mt :)

saat sabahın beşinde ne işin var burda diyeceksiniz eminim ya bu diş ağrısı ne beter bi şey yaw :(

birine beddua edecekseniz eger en arkadaki tek dişin ağrısın demeniz yeterli (allah beterinden saklasın)

pazar günü inşallah düşündüğünüz gibi olur belki yollarda karşılaşırız pazar günü akşam üzeri dönücem memleketten ne halde olurum ama allah kerim...

görüşmek üzere selam ve saygılarla....
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
konyadan bi isteği olan varmı?



Konya şekeri getirirsenn yeriz Faruk kardeşim :mrgreen:


just_hmz_26' Alıntı:
Var mı arttıran

2 tanede ben alıyım Hamza kardeşş bide hangi reklamcıı ismini yazarmısın....

Bin9yüz85' Alıntı:
zannımca eskisi kadar kale alınmıyorum ama neyse
ben yine eski benmişim gibi davranıp aralarda sazanlık yapayım :p

Moderen sazan olacaksan olabilir:p

diyorumki yarın bulgaristana dylanlamı gitsem böylelikle yurt dışına motorla çıkan ilk mt li olurum:queen:

Gökhan abii bulgaristan tercihh ederimm konuşmalarına dialoglarına gül gül ölürsünn :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
3tane de ben alıyım o zaman. 2'si büyük biri küçük olcak ama. 2tane büyüğü motorla çantaya, küçüğünü kaska yapıştırırım. ya da 4 olsun ya. 2 büyük 2 küçük :queen:

biz erayla bilardo oynamaya gidiyoruz. ersin de olcak yanımızda saat 19,30da palmiyede buluşcaz.ordan da hallerin üstkatına çıkcaz. ( şuanki planım öyle). gelcek arkadaşlar olursa bi turnuva çeviririz. ya da başka biyerde oyun okey vs. oynıcak olursanız da ararsınız. muhabbetimizi de aparız oyunumuzu da.

irtibat 05056224554 görüşmek üzere ben çıkıyorum....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst