[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
şirintepe de paris bayırı denilen yerde 302 servis otobüsü önünde ki tuzlama kamyonuna çarptı, otobüsün camın sol tarafına akın kısmı koptu,,

aman hamza bence sen anahtarları vermeene gerek yok lastiğe bi çivi tamamdırr olay :queen:

:pr::pr::pr:Çivi deme bana:queen::queen:Ben çıkartıyom onlar giriyo ne illet bela şeylermiş ya...:mrgreen:

Şaka bir yana şehrimizin bence fazlasıyla temizliği ihtiyacı var...Şöyle söyleyeyim mesela bu sene inşaat yapımlarında artış oldu özellikle çok fazla tercih edilen çoğu kişinin gittiği yerlerde falan...Ve inşaatların önünde gerekli temizlik çalışmları falan olmadığından çivi vs. etrafa dağılıyor sonuç patlak bir lastik:queen:Bir de benim gibi şanssızsanız tamam sen sök o girsin...Açıp bakcam lastiğin içine ya birisi gıcıklık olsun diye mıknatıs falan mı koydu diye:queen::queen::mrgreen:

HELAL OLSUN GÖKAY HOCAM :rendeer: TEBRİKLER

İstanbul Çekmeköy Dağ Bisikleti Yarışları 06.01.2007 Pazar günü İstanbul Çekmeköy'de yapılan Dağ Bisikleti Yarışları Soğuk Hava ve aşırı zorlu parkurda gerçekleşti.

Yarışmaya ilgi büyüktü hem yerel halk hemde sporcuların bu soğuk havaya rağmen destek verdi. Konuyla ilgili açıklama yapan takım kaptanı Gökay KONUK yaptığı açıklamada şöyle dedi:

Bizde kar,çamur demeden Eskişehir'i temsilen gittik.Yarışma Elite sporculara 7 tur Junior Bayanlara 3 tur olarak değerlendirmeye alındı. Kalın kar örtüsüyle kaplı ormanlık alanda sporcular olduçka zorlandılar. Birinci tur sonrası ise parkur çamur deryasına dönüştü. Herkes tek renk ,toprak rengi olan sporcular çamurdan tanınmaz hale geldiler. Türkiye'nin gururu bayan sporcumuz Eda KONUK açık ara farkla her zaman alıştığımız birinciliğini aldı ayrıca 2008'in ilk birinciliği olması nedeniylede ayrı bir önem taşıyor. Abisi Gökay KONUK 7 tur attı ve 4.oldu. Ve izleyenlerin büyük taktirini kazanan Eskişehir ekibi üşüyerek ve çamurlanarak aldıkları başarıyı Eskişehir'e armağan ettiler.


BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi geceler esk mt

ne var ne yok nasılsınız

kısa bi bursa gezisinden sonra söz verildiği üzere :) kestaneler geldi :)bekliyor

evet organizasyon işini bi görüşüp tarih ve saati bildiricez

cümleten görüşmek üzere

selam ve saygılarla...
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
slm eskişehir mt, ismail sana bi süprizim var hiç şansın yok artık sen anladın :mrgreen:pazara ordayım artık bakımlar senden seni emitasyon motorcu:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
nasılsın cüneyt abi. safkan arap atı mı aldın yoksa :) ktm misali :):) ismail de diz boyu beline kadar kar arıyo da bi yağmadı öle :mrgreen:

iyi geceler esk mt

ne var ne yok nasılsınız

kısa bi bursa gezisinden sonra söz verildiği üzere :) kestaneler geldi :)bekliyor

evet organizasyon işini bi görüşüp tarih ve saati bildiricez

cümleten görüşmek üzere

selam ve saygılarla...

abi şöle yere bırakıver sen ben hallederim gerisini :queen:

2500 dolara araba alcam galiba :)

http://www.eskisehirgundem.com/index.asp?sec=1&newscatid=11&newsid=5829
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
nasılsın cüneyt abi. safkan arap atı mı aldın yoksa :) ktm misali :):) ismail de diz boyu beline kadar kar arıyo da bi yağmadı öle :mrgreen:



abi şöle yere bırakıver sen ben hallederim gerisini :queen:

2500 dolara araba alcam galiba :)

http://www.eskisehirgundem.com/index.asp?sec=1&newscatid=11&newsid=5829





sinan abi çok büyük değilmi o araba :cherry: kestane kebaaaap yemesi sevaaaaap :queen:


şu organize işini halledip bir göçürsek
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
nasılsın cüneyt abi. safkan arap atı mı aldın yoksa :) ktm misali :):) ismail de diz boyu beline kadar kar arıyo da bi yağmadı öle :mrgreen:



abi şöle yere bırakıver sen ben hallederim gerisini :queen:

2500 dolara araba alcam galiba :)

http://www.eskisehirgundem.com/index.asp?sec=1&newscatid=11&newsid=5829


İşte otomobilin özellikleri..

* Motoru Alman Volkswagen gibi arkada olacak. Sadece motoru 700 dolara mal oluyor. 30 ile 35 beygir gücünde.

*Radyosu, kiliması göstergeleri yok. Sadece benzin ve hız göstergesi var.

* Vites otomatik ya da elden değil. Motosikletlerde olduğu gibi vitesi kendisi ayarlıyor. Yani aslında vitesi ve diferansiyeli de yok

* Jantlar, maksimum saatte 70 km hızla gidebilecek şekilde üretildi. Böylece tasarruf edildi.

* Tasarruf olsun diye bagajı yok. Bagaj denilen bölüme bir tek sırt çantası giriyor.


95007ld6.jpg



BAGAJ DENİLEN BÖLÜME:mrgreen::mrgreen:Bagaj olarak kabul etmemiş adamlar onu...:mrgreen:Üreticinin bagaj dediği bölüm der gibi olmuş ya:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
slm eskişehir mt, ismail sana bi süprizim var hiç şansın yok artık sen anladın :mrgreen:pazara ordayım artık bakımlar senden seni emitasyon motorcu:mrgreen:[/QUOooov

cüneyt bey bune güzel süpriz böyle 1000cclikmotorla benim eşşeğim kapıştırıcaz.umarım pazar olsunda bi görelim icadı muhteremi..hayırlı olsun abicim.rabbim kazasız belasız.arızasız binmek nasip etsin..

ama şunuda unutma.bozuk arazide.kötü yolda dağda kırda bayırda görmim seni...belerim toza toprağa ona göre....haa gelirken camcı da getir...kırıllırsa ölcü alsın barii...
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
nasılsın cüneyt abi. safkan arap atı mı aldın yoksa :) ktm misali :):) ismail de diz boyu beline kadar kar arıyo da bi yağmadı öle :mrgreen:

sgl sinan benim derdim ismaille onun esege karsılık bende safkan arap atı var :mrgreen:benim 1.vites onun toplam viteslerinin süratini yapıyor :pr:daha önce 600f le kapıstı boyunun ölçüsünü aldı:cherry: sonra beni activayla yakaladı intikam aldı benden. ona söz verdim. intikamım kötü olacak diye o gün yaklastıda emitasyon motorcu seni intikamım kötü olacak:pr: bide
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337





cüneyt abiden ismail abiye ithafen koyulmuştur.
kanımca derin bi anlam var bu iki fotonun arasında:p

ilk resim cüneyt abinin hali,ikinci resim isonun motoru gibime geldi

yorum cüneyt abiden:p
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
camcı kolay yahuu:p
kar yağmaz ise motorda sadece toz var ise iş benden sorulur zzuhahahahaha
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
ismail pazar günü ordayız. şaka bir yana mangalı hazırla. bizde eti getirecez .ayrıca arkadaslar kaç kişi gelecekse ona göre güvec de yaptıracam ona göre bi liste alalım tamammı volkan sen listeyi hazırla herkese iyi geceler esk mt
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
13 Ocak Pazar günü için güzel bir organizasyon düşüncemiz var ;

Hava şartları da uygun olursa Muttalip köyü civarında, odun ateşi başında sohbet, muhabbet ile 2008'in ilk toplantısını yapabiliriz.
Ayrıca Mangal ziyafeti de güzel olur bizler için. Tabi asıl toplanma sebebimiz olan Off-Road'çı arkadaşları da aramızda görmekten mutluluk duyacağız. :p
Bu arkadaşlar kozlarını paylaşacak. Hangisi sahte motorcu, hangisi sahte motorcu anlamış olacağız... :cherry:

"MT-Eskişehir" üyesi bütün arkadaşları bekliyoruz...

Not: Şimdilik menu olarak düşüncemiz ; Sucuk + ekmek + gazozlu içecek
Eğer yakacak sorunu olmazsa 2 ayrı ateş yakarız birinde ısınır diğerinde sucukları pişiririz :cat:

İsmail dayının, Ahmet ; siz bilirsiniz ayarlayın güzel bir yer. Hem motorla atlama zıplama yeri olsun. Hem otomobil ve her türlü motor rahatça girebilsin.:cat:

Katılımcı arkadaşlar lütfen buraya yazın, ona göre liste yapacam... :cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
viper forever
hala aktif, hala organizasyon insanı olarak çalışmakta olan motosiklet sevdalısı bu bünyeyi
Selamlıyorum
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
volkan bakıyorumda ii gazlıyorsun.kapışma falan.halid bin cüneyt umarım 954 le gelirsin...buralar benden sorulur muhahaha....mangal kolay etleri alın yeter...benim eşşeğe bi bakım yapmam lazım...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Şu an organizasyon için birşey diyemem çünkü benim haftasonu programım genelde cumartesi sabahı belli olur...Anlayacağınız siz nerede nasıl buluşulup kaçta gidileceğini falan ayarlayın ben en geç cumartesi akşamı foruma +1 koyarım gelcek olursam:cherry:Çok güzel olacak gibi o yüzden acil ayarlamam lazım haftasonu programımı oh oh sucuk ekmek + nuri alço gazozu:cherry:Kros kapışmaları falan aman aman gitmek lazım ya...Umarım ayarlarım herşeyi:pale:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ben gelemem çok kötü grip oldumm,, hele motorla hiç çıkamam zaten dışarıyaa, sezon u da kapattımm,zatenn,sezon açılışını 2009 nisanda yaparım ancakk yani öle böle değil bayaa bi kapattımm, :pr::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst