Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafta sonu tam karar vermedik büyük ihtimalle pazar günü, hava durumu bizim için önemlidegil. mutalıptarafda arazide bi kapışalım diyoruz. bize katılmak isteyen arkadaşlarla cuma günü haberleşiriz. artık kimi arbayla kimi motorla farketmez, ama çamur ve soguk olacagı garanti gibi. isterseniz mangalda yapabiliriz.
evet en azından bu sefer sesimi duyacağınızı umut ederek yazıyorum.
malumunuz artık şehir dışındayım. ama bir ayağım esk.de olacak.
hafta sonu esk.e gelme ihtimalim var. gelirsem cumartesi gecesi
nette olurum zaten. şimdiden söylüyorum. bir kaç bayan arkadaş
daha ayarlayın. muttalipte mi olur bozdağda mı olur motosikletlerle mi
olur arabalarla mı olur yoksa karışık bir şeyler mi olur bilemiyorum ama
artıkın duyun sesimi de mangal kestane işini organize edelim diyorum :bounce:
Günaydın millet. Ooo öğretmen kız da buradaymış.:mrgreen:
Yok yok merak etme sen değilsin. Ben biliyom o günkü 3 misafiri de... :bounce:
öğretmen kız mı sabah sabah ilahi sen ya :queen:
misafirler eskiden de vardı hala varlar hep de olacaklar
Son düzenleme: