[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafta sonu tam karar vermedik büyük ihtimalle pazar günü, hava durumu bizim için önemlidegil. mutalıptarafda arazide bi kapışalım diyoruz. bize katılmak isteyen arkadaşlarla cuma günü haberleşiriz. artık kimi arbayla kimi motorla farketmez, ama çamur ve soguk olacagı garanti gibi. isterseniz mangalda yapabiliriz.

evet en azından bu sefer sesimi duyacağınızı umut ederek yazıyorum.
malumunuz artık şehir dışındayım. ama bir ayağım esk.de olacak.
hafta sonu esk.e gelme ihtimalim var. gelirsem cumartesi gecesi
nette olurum zaten. şimdiden söylüyorum. bir kaç bayan arkadaş
daha ayarlayın. muttalipte mi olur bozdağda mı olur motosikletlerle mi
olur arabalarla mı olur yoksa karışık bir şeyler mi olur bilemiyorum ama
artıkın duyun sesimi de mangal kestane işini organize edelim diyorum :bounce:

Günaydın millet. Ooo öğretmen kız da buradaymış.:mrgreen:
Yok yok merak etme sen değilsin. Ben biliyom o günkü 3 misafiri de... :bounce:

öğretmen kız mı sabah sabah ilahi sen ya :queen:

misafirler eskiden de vardı hala varlar hep de olacaklar :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
Bora Dayının Umuta Sor Diyecem Ama.size ,illa Kanıt Istiyorsunuz Anlaşılan Onuda Yaparız Allan Hibinyosu Seniiiiii....kestane Muhabbeti Var Aytacın Beyler Bozdağda.ben Bozdağa Cıkarsam Et Yerim Be....küçük Endorucular Gelmiyebilir.malum Yüksek Hava Basıncından Başınız Ağrımasın...muhahaha
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Of neden ben bu kadar şanssız bi insanım ya:pr:Sabah saat 11 gibi Osmangazi Üni.'de arkadaşla buluşup And Üni.'ne diğer arkadaşımızı almaya gittik...Hava çok sert değildi soğuktu ama...Gayet rahat bir şekilde Espark'a girdik saat 1 civarı...Akşam beşe kadar oturduk ve otoparktan motoru alıp deışarı çıktım ki o ne:cyclopsankar yağıyor...Yerler buz tutmadan eve gideyim dedim ama 3 metre gidip fren yapıp yeri öpünce yerlerin çoktan buz tutmuş olduğunu anladım...:cherry:10 dakika önce girebildim eve şükürler olsun...

Durmuş abi bugün sen yoktun pek zevk alamadım ben yoldan:mrgreen:Ama iyi ki yoktun abi bugün daha berbattı yollar.Motor hiç gitmedi sürekli olduğu yerde teker dönüyo ikiyle kalkayım diyorum yok bana mısın demiyor ya...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla saat 3de ben de ogü'nün içinde mühendisliğe giden yodlaydım. orda 80le giderken dönüşte 25km'i geçemedim saat 5te. iyi oldu işte. ha bugün ha yarın derken bitti motor işi. :)

nasip olursa arkadaşlar cuma akşamı yapak bilardo. saat 8 gibi buluşalım temiz güzel bi bilardo ortamında ( ben o gün avans alcam da hazırlıklı olurum yani:queen: ) sizin bildiğiniz temiz bi yer varmı ? ben bazen prestijin alt katında ya da esjim mi ne vardı ordu evinin orlarda ben askerdeyken bilardoyu kapatmışlar heralde oynuyodum ama çoktandır oynamıyorum. ilgilenen arkadaşlara duyurulur :) cuma akşamı
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
belmar halleri,n üstündeki salon
eskteki en iyi salon orası şuan.ilerleyen vakitlerde ayarlayalım
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ne kadar saati ortam nasıl bizim için önemli sorular benim dükkanda işler çok durgun dikkatli olmam lazım ama sinan abi sağlam yaslarım ona dimi digi_boy
hee gel gel basıyom ben para :queen:

evet umut. ayarlayalım bak cuma'ki planınız nasılsa uynarız o dediğin yerde. hallerin önünde buluşuruz sona da umut götürür bizi. :cat: maksat buluşma muhabbet olsun işte. :D
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Bora Dayının Umuta Sor Diyecem Ama.size ,illa Kanıt Istiyorsunuz Anlaşılan Onuda Yaparız Allan Hibinyosu Seniiiiii....kestane Muhabbeti Var Aytacın Beyler Bozdağda.ben Bozdağa Cıkarsam Et Yerim Be....küçük Endorucular Gelmiyebilir.malum Yüksek Hava Basıncından Başınız Ağrımasın...muhahaha


çakma endurocu söz var icraat yok et mangal olayı iyiymiş ole kestane filan bozar bizi sölemesi ayıp az once bol sarımsaklı bi güveç yedim hala doymadım canım et istiyor ettttttt:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
kardeş dikkat edin kendinize, aklım siz de kalmasın anlaştık mı :cat:
sağolasın ablacım düşünmen yeter ama zaten dediğim gibi yerler jilet olduğu için yemiyor zaten.Ben de tatlı su motorcusu oldum artıkın:p

Yerler buz tutmadan eve gideyim dedim ama 3 metre gidip fren yapıp yeri öpünce yerlerin çoktan buz tutmuş olduğunu anladım...:cherry:10 dakika önce girebildim eve şükürler olsun...
Geçmiş olsun hamza.önmli bişeyin yok ya inş.:pale:Motora binmesini bildiğimiz gibi düşmesini de bilmemiz gerek dimi yani:wiinkk: Bi abim bi laf sööler: "DÜŞMEK MOTORCUNUN ŞANINDANDIR":p diye:cherry: O biliyo kendini:queen:

Herkese iyi akşamlar ola...:cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
s.a eskişehirr, , durmuş abim kestaneleri almıştır bursadann , kestaneleri yalnız yedirmeyelim ona ,,,, yer zamanı bildiririz burdan
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
durmuş kestaneleri almıştır ama bora abi huylanıyor korkma abi bunlar sadece yenen cinsten ayıp olan şeyi ne söylüyon bak canım çekti ya bibim şişerse

diyorum ki ersin çıkalım dağda çizelim onları iyi olur yanınada 35 lik inek sütü ohhh ondan sonra koşarak ineriz dağdan aşağı
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
durmuş kestaneleri almıştır ama bora abi huylanıyor korkma abi bunlar sadece yenen cinsten ayıp olan şeyi ne söylüyon bak canım çekti ya bibim şişerse ayrıca umut şu bilardo işini ayarlayalım

diyorum ki ersin çıkalım dağda çizelim onları iyi olur yanınada 35 lik inek sütü ohhh ondan sonra koşarak ineriz dağdan aşağı




offf offff offf içine de rus votka sıı, :queen::wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
sağolasın ablacım düşünmen yeter ama zaten dediğim gibi yerler jilet olduğu için yemiyor zaten.Ben de tatlı su motorcusu oldum artıkın:p


Geçmiş olsun hamza.önmli bişeyin yok ya inş.:pale:Motora binmesini bildiğimiz gibi düşmesini de bilmemiz gerek dimi yani:wiinkk: Bi abim bi laf sööler: "DÜŞMEK MOTORCUNUN ŞANINDANDIR":p diye:cherry: O biliyo kendini:queen:

Herkese iyi akşamlar ola...:cat:

:rendeer:Teşekkürler...Önemli birşey yok zaten 10-15 km nin üstüne çıkmak mümkün değildi...O yüzden gayet yavaş ve düşeceğimi bilerek düştüm:cherry:Motoru kaldırmaya çalışıyorum ayaklarım kayıyor eşşek ölüsü mübarek:queen:Saolsunlar oradan geçen iki genç geldi beraber kaldırdık yoksa ben orda motor kaldırcam diye uğraşıp dururdum:queen:Yollar çok kötüydü ya Yunusemre Caddesi bile cam gibiydi...Arabalar kaya kaya gidiyorlardı ben yine iyi geldim eve ya:cat:

durmuş kestaneleri almıştır ama bora abi huylanıyor korkma abi bunlar sadece yenen cinsten ayıp olan şeyi ne söylüyon bak canım çekti ya bibim şişerse

diyorum ki ersin çıkalım dağda çizelim onları iyi olur yanınada 35 lik inek sütü ohhh ondan sonra koşarak ineriz dağdan aşağı

Of of canım istedi bak şimdi...Etleri atacaksın mangala oturcaksın başına iki duble atacaksın için ısınsın ondan sonra efesle et yemeye devam...İki dubleden fazla süt içemiyom dokunuyo bana:queen:Ben efese devam...:queen::queen:Mangal yapcas dimi:queen:Birde şu bilardo organizasyonunu bi belirtin tam olarak ona göre hazırlanalım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
akşam saat 5 civarında kaç tane kaza oldu bugün gözümün önünde ,, yollar gerçekten çok kötüydü.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
akşam saat 5 civarında kaç tane kaza oldu bugün gözümün önünde ,, yollar gerçekten çok kötüydü.

Ya zaten en çok korktuğumda oydu benim...Hadi ben tın tın gidiyorum fark etmez bi saat sonra iki saat sonra eve varmış olmam yeter ki varayım da...:mrgreen:Neyse ben tın tın gidiyorum ama korkuyorum da bi yandan manyağın biri gelir kayar tepeme çıkar diye:mrgreen::mrgreen:Yok yok benim acil şekilde motorun anahtarını birine teslim etmem gerek ki canım sıkıldıkça binmeyeyim...Yoksa karda buzda mort olcaz:queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
şirintepe de paris bayırı denilen yerde 302 servis otobüsü önünde ki tuzlama kamyonuna çarptı, otobüsün camın sol tarafına akın kısmı koptu,,

aman hamza bence sen anahtarları vermeene gerek yok lastiğe bi çivi tamamdırr olay :queen:

http://www.eskisehirgundem.com/index.asp?sec=1&newscatid=4&newsid=5802

süpersiniz tşk. :cat::rendeer::wiinkk:::alkiis::::alkiis::::coool::::coool::
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst