oğuzhan abi mort büyültmeyelım artık ya çok özleyen varsa mektup yazsın sivas a:mrgreen:
konyadan bi isteği olan varmı?
adamım ben doğma büyüme sivaslıyım.sivasta askerlik yapanlar soğuktan mort olur.birde askerliğin sürgün yeri olduğundan dolayı mort olurlar.
bu arada eray mort askeri bi birlik deil.yanlış anlama.ata demirerin espirisi olan salih mort espirisinden gelmektedir![]()
gökhanım biliyorum mort diye bir askeri birlik yok ne bılıyım mort deyınce bır suru anlam gelıyor
asker üşümez , asker acıkmaz ,asker duş almaz ,asker motora binmez :queen::queen::queen::queen:,asker.......................................
benim abim de suriye sınırında , komutanlar dısarda yemek yıyor bızı sogukta dıkıltıyorlar bır dılım ekmek bıle vermıyorlar canınız cekmıstır dıye dıyor
sticker alırım ben kaska yapıştırırım zaten kaska sen sponsor firmalarla konuş olmazsa kasklarada sponsor alalım,,, fazla bişey istemem benzin parası çıksın yeter,,, :queen:
konyadan bi isteği olan varmı?
just_hmz_26' Alıntı:Var mı arttıran
Bin9yüz85' Alıntı:zannımca eskisi kadar kale alınmıyorum ama neyse
ben yine eski benmişim gibi davranıp aralarda sazanlık yapayım![]()
diyorumki yarın bulgaristana dylanlamı gitsem böylelikle yurt dışına motorla çıkan ilk mt li olurum:queen:
Moderen sazan olacaksan olabilir![]()
Not: Şimdilik menu olarak düşüncemiz ; Sucuk + ekmek + gazozlu içecek
kestane Muhabbeti Var Aytacın Beyler Bozdağda.
2 tanede ben alıyım Hamza kardeşş bide hangi reklamcıı ismini yazarmısın....
Moderen sazanlığın kriterlerine bağlı![]()