[Eskişehir - MT]

Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
Selam Millet..bugun Gerçekten Güzel Bir Yaşadım...herkese Teşekkürediyorum..mehmet Gördük Ki Krosculuk Tek Başına Verilen Bir Mücade Değilmişl...yardımlaşma Olmadan Olmuyormuş Değil Mi...
Bence Asıl Olağan üstü Olan Emre Mehmet Ve Benim Diyerlerinden Ayrıldıktan Sonraki Verilen Mücadeleydi..mehmet .emre Yol Kenarındaki Ayak Izleri Bir Kurt Sürüsüne Aitti. Ve Izler Sabah Dolaşılan Izlerdi...bu Aylar Zemheri Ayıdır...ve Kurtların çiftleşme Dönemi..neyse De...görüşmek üzere Hepinize Teşekürediyorum..
En Büyük Xt..en Büyük Xt...racıngciler Tırt....enduro In Racıng Out Huhahaha...
bu havada binmek bile bi mesele ona birsey demiyorumda kimin tırt oldugu orda belli oldu:pseni asfaltta görmek isterim:p yinede güzel bi ortam olustu ve esk mt rekor kırdı gelen bütün arkadaslara tesekkürler
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Evet gelelim bu haftanın fotoğrafına ve yorumlara :

13012008016kh7.jpg


En başta 4 numaradan başlamak istiyorum.
4 numara'nın endişeleri var. Yüzünden belli oluyo. :p
Ekmeğe iki elle sarılmış. Karnı aç ama düşünceleri var, tedirgin... :queen:

1 numara ;
"bu ne lan hep fotoğraf , hep fotoğraf; yürüyün lan başımdan, bi karnımızı doyuralım, sie " gibi bir düşünce ile bakmış. :cherry:

2 numara ; fotoğraf çekimi ile ilgilenmiyo. Yanındaki şahısa odaklanmış. Hadi ısır da çekil başımdan gibi bir durum sergilemiş. Ama gülümsemiş, fotoğraftakilere sinirli çıkmamak için... :p

5 numaralı bölgede bişeyler oluyo. Bir sis, is , duman atraksiyonu var. Oradaki kimse halinden memnun değil. :queen:

6 numarada bir kola şişesi var. Ama vaziyeti buradan bile belli oluyor. Ateşe mi atmışlar. Suyunu mu sıkmışlar. Bir eziklik var..:mrgreen::mrgreen:

3 numaraya yorum yok... zuhaaehue. :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
facebook'da da mt-eskişehir adında grup açtım. :) isteyen gelsin. beni aratınca grup da görünüyor sonuçlarda.

Sinan Atak
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bugün anladım ki benim için motor asfaltta olcak dağ,taş,kır,dere,bayır, bana göre değil, mecbur kalırsak gidioz ama , asfaltta daha bi güzel oluyor hem hızlı hem viraj ın tadını doya doya alıorsun ,

üşüdünüz mü falan demişsin cüneyt abi, ben hiç üşümedim sağ olsun , benim şöför (şöfer:mrgreen:) aldı bütün rüzgarıı, paşa paşa gittik geldik,,

şöför bey sana sesleniorum: yarın saat 18:00 gibi motoru yıka , ben gelene kadar bakımını yap, ısıt sonra beni kursa bırakırsın tmm mı?

:queen::mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194








iyi geceler esk mt
gününz güzel geçmiş resimlerden anlaşılan :)
memlkete gittiğimiz için biz katılamadık inşallah bi dahaki sefere....
bende bu gün yaptıklarımdan nacizane 2-3 fotoraf ekliyim istedim
makine kullanmayı becerecek becerikli adam olmadığı için ben cektim bunları :)
başka bi etkinlikte görüşrüz
selam ve saygılarla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Volkan yine harika bir foto yine harika yorumlar :cherry:

AS_DOPER sanırım henüz tanışmadık ama
kusura bakma söylemeden duramayacağım.
Yanlış anlama sana ve anlayışına değil yazacaklarım.
Sadece ben bu fotoğraflardan hiç hoşlanmadım :farao:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
tanışmadık evet
sende yanlış anlama ve sana söylemiyorum
sende kusura bakma

bu fotorafları ben hoşlanılsın die değil sadece paylaşmak için koydum

ama her türlü yoruma açık tabi sonuna kadar saygım var

selam ve saygılarla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaptığınız belki iş belki zevk bilemiyorum ama benim derdim sadece oradaki vurulan canlı.
Arka planda kalan yaptığı işle gurur duyan bir ifadeyle fotoğraf çektiren kişiler değil !!!!!
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Video üzerinde çalışıyorum. Format'da bir sorun oluştu. Çözünce atacam YOUTUBE'a...

Video Geliyor [||||||||||||%34________________________] :)
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
aytaç hanım

ailem çiftçi benim bu kış 4 ton ıspanağımı yedi o canlı ayrıca üzüm zamanı bağlara verdiği zarar cabası
gördüğün fotoraflar bir sürek avından ve orman bakanlığı,avcılık atıcılık federasyonu ve ilçe jandarmasından alınmış izinlerle toplu halde yapılıyor tamamen resmi bir hak
ayrıca her yıl o havyanların korunması için bulundurduğum silah başına hem vergi hem harç ödüyorum

hayvan haklarını korumak her insan hakkı gibi doğal bi tepki amaaaaa
kendi mahsülümü korumak yani kendi haklarımı da korumak benimde en doğal hakkım
selam ve saygılarla....
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yaptığınız belki iş belki zevk bilemiyorum ama benim derdim sadece oradaki vurulan canlı.
Arka planda kalan yaptığı işle gurur duyan bir ifadeyle fotoğraf çektiren kişiler değil !!!!!

Belki vurulan canlı konusunda haklı olabilirsin ama kırsal kesimde şöyle birşey vardır...Köylüler her kış toplanırlar ve domuz avına çıkarlar bunun nedeni ise zevk veya hobi değildir...Bu hayvanlar her yıl çiftçilere çok fazla zarar vermektedir.Tarlalara girip yetiştirilen ürünleri heba etmektedir.Kısacası bu iş zevk işi değil..Bazen bu tür avlara jandarmanın katıldığı bile olur...Domuzlar zararlı canlılardır...:cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yaw tamam domuz tarlalara zarar veriyor da dağda sana zararı olmayan bir hayvanı vurmak bana da hoş gelmedi tamam girdi ekinine zarar mı veriyor vur ama ne biliyim yaa dün de bizim veletler kuş vurmuş çarşı da olmasaydık o tüfekle ben onlara cok hos seyler yapacaktım ama neyse güzel bir gezi olmuş inşallah aramızda ki bağ ömür boyu sürer ii geceler eskişehir mt
saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar beni cahil yerine koyup bu şekilde bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim :farao:

Tekrar ve tekrar söylüyorum sizin aldığınız izin, ödediğiniz vergi vs. umrumda değil.
Sadece ürünlerinize emeğinize saygı duyuyorum bunu da altını çizerek söylüyorum :cat:

Neyse ben daha fazla yazmamam gerektiğini düşünüyorum.
Çünkü ben de en az sizin kadar bir şeylerin bilincindeyim :cat:

Sabah yola çıkacağım. Bir an evvel uyumam gerek. Hepinize iyi geceler iyi sürüşler saygılar :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst