- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
ben bunlara çok güldüm. bip'siz hemde canlıyken 

kütahya mt'den aldım 


haala da gülüyom kendi kendime. böle tik olmaz yaa. :queen::queen::queen:
[YT]WQhnubmAC94[/YT]
[YT]kK1qu8ioHCY[/YT]
haala da gülüyom kendi kendime. böle tik olmaz yaa. :queen::queen::queen:
[YT]WQhnubmAC94[/YT]
[YT]kK1qu8ioHCY[/YT]