[Eskişehir - MT]

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ben bunlara çok güldüm. bip'siz hemde canlıyken :):):) kütahya mt'den aldım :):):)

haala da gülüyom kendi kendime. böle tik olmaz yaa. :queen::queen::queen:

[YT]WQhnubmAC94[/YT]

[YT]kK1qu8ioHCY[/YT]​
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
ahahahahahahahah
muhahahahahah
öldüm hacı akşam akşam yaaa.. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
:p
abi sırf bu ikinci videodaki amca ile tanışmak için Kütahya ile bi organizasyon düzenleyelim...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
bu çiçekçi İsmail'in ortaokul lise yıllarını tahmin edemiyorum okulu bitirebildi miki?:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
:mrgreen:Ya Sinan Abi bu ne böle koptum...Edicem altıma ya...:mrgreen::mrgreen:
Abi yapma gözüne sevem...:mrgreen::mrgreen:
Hay ....kodumun ya diyo bide:mrgreen::mrgreen:

ahahahahahahahahaha yeter abi koptum iice ya videonun yarısındayım ama ölücem şimdi...
-Şeftali...
-Şeftalinin .......:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Ay ay çatlıcam ya.....:mrgreen::mrgreen:

:mrgreen:Dedeyide yeni izledim :mrgreen:O da ayrı mesele ya onada ayrı koptum:mrgreen:Tost satıyoz,karı mı satcaz burda:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Sinan abi şahanesin ya videolar şahane valla karnıma ağrı girdi gülmekten herif ne kaydı komutana ha....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sinan abi biz senınle bol vakıt gecırdıgımız ıcın bılırız ismaılle senı yanyana gormek lazım vay .. vay sktmn haha
hdeniz haklısını valla bir kütahya yapalım havalar ısınınca bır kac ay sonra yapalım herkes motoru cıkarsın hem herkesın hberı olur butun eskısehır my olaak gıderız
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
sinan abi biz senınle bol vakıt gecırdıgımız ıcın bılırız ismaılle senı yanyana gormek lazım vay .. vay sktmn haha
hdeniz haklısını valla bir kütahya yapalım havalar ısınınca bır kac ay sonra yapalım herkes motoru cıkarsın hem herkesın hberı olur butun eskısehır my olaak gıderız

:)inşallah... yeterli süre önce burdan duyurulan her türlü aktiviteye katılmaya çalışırım. hatta eskişehirdekilerden önce buluşma yerinde olurum Viper_1 bilir.:cat:
bu haftaki oranizasyona geç haberdar olduğum ve yeterli vakit ayıramadığım için katılamadım zira size katılmak için gidiş geliş ortalama 2.5-3 saatlik yol yapmam gerekiyor:)daha nice sucuklar, tavuklar, etler bizi bekler.. bu yaz bütün et kombineleri eskişehir mt için çalışsın:mrgreen:

Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
hdeniz, just_hmz_26, torento_1987, digi_boy26, mterayes26

herkeze iyi geceler...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
:)inşallah... yeterli süre önce burdan duyurulan her türlü aktiviteye katılmaya çalışırım. hatta eskişehirdekilerden önce buluşma yerinde olurum Viper_1 bilir.:cat:
bu haftaki oranizasyona geç haberdar olduğum ve yeterli vakit ayıramadığım için katılamadım zira size katılmak için gidiş geliş ortalama 2.5-3 saatlik yol yapmam gerekiyor:)daha nice sucuklar, tavuklar, etler bizi bekler.. bu yaz bütün et kombineleri eskişehir mt için çalışsın:mrgreen:

Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
hdeniz, just_hmz_26, torento_1987, digi_boy26, mterayes26

herkeze iyi geceler...

sagol denız bıraderım allah razı olsun mct cok güzel egsozlarda oynama varmı
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi geceler arkadaşlar ne var ne yok nasılsınız bu gün yoktunuz çarşıda çok bakındım ama göremedim sizleri düne nazaran çok güzel bi hava vardı
selam ve saygılarla...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
iyi geceler arkadaşlar ne var ne yok nasılsınız bu gün yoktunuz çarşıda çok bakındım ama göremedim sizleri düne nazaran çok güzel bi hava vardı
selam ve saygılarla...

valla abi ben bu sefer harbiden kapatıyorum sezonu baya bi geç aççam . ama 2 gün geçince dayanamayıp atlıyoz yine motora. şimdilik kararlıyım ben kapadım sezonu.:cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Durmuş abi o kadar da hoş bi hava yoktu ya:pale:Bugün bende çıktım saat 2 civarı ama üşüdüm geri geldim hemen:mrgreen:Neyse herkese iyi geceler bu gece erken yatıcam:rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
saat 01:44 erken yatacan sen hamza cım

Yaa çaktırma işte:mrgreen:Diğer günlere oranla söyledim zaten ben:mrgreen::mrgreen:Hadi yattım bu sefer kesin:mrgreen::mrgreen:Hepinize iyi geceler:rendeer:Bu arada yarın kar yağışı varmış ona göre hazırlanın...Meteoroloji öle diyo valla:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar msn diye birşey icat edilmiş duydunuzmu ortak hiçbir konu yok:farao:

::plus1::

Bir zamanlar hatırlıyorum da topik temizlenmişti.
Tekrar uğraştırmayın Volkanı :cherry:

Toplu msn süper zevkli oluyor arkadaşlar.
Eskiden yaptığımız gece yarısı muhabetlerinden biliyorum :cat:

Eskiden dedim de hatırlıyorsun dimi Yahya abi :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst