[Eskişehir - MT]

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yesek yesek anca kırmızıdan yeriz biz. bana onun dışında kolay kolay yemem :) zaten hız sınırını aşamıyoz :mrgreen: ehliyet sürekli cüzdanda :) araç kullanırken cep telefonu ? bazen oluyo arada.scooter işte :mrgreen: kemer zaten yok :) muayene de olmuyo zaten. sigorta otomatik işliyo. bi kasko kaldı onu da yapabilsem bi :pr:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
iyi gecelerr eskişehir


sigorta varsa kasko ya gerenk yokk, sinan abicimm, bu akşam da bembeyaz yollarda hamza acayip drift yaptıı bende durmuş abinin artçısıydım 500 mt sonra indim hemenn :cherry: taklayaa gelmedenn yürüyerek zor attım kendimi ewe. :queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
iyi gecelerr eskişehir


sigorta varsa kasko ya gerenk yokk, sinan abicimm, bu akşam da bembeyaz yollarda hamza acayip drift yaptıı bende durmuş abinin artçısıydım 500 mt sonra indim hemenn :cherry: taklayaa gelmedenn yürüyerek zor attım kendimi ewe. :queen:

Geldim bende eve sonunda ya.Şükürler olsun sağ salim evdeyim...Drift olayına gelince ne kadar yanlama yaparak gidebilirim diye denemek istedim 2 metre gittim sonra motor sağa yattı ama düşmedim:queen::queen::queen:Çokda hoşuma gitti:queen::queen:Bi daha denicem:p:queen:Motorla en fazla bu akşam 15 km hız yapabildim sonrası sakattı :mrgreen:

Bu arada...Benim başım bu patlak lastikten çividen kurtulamıcak galiba:mrgreen:Bu sefer patlamamış ama çeksem possss söncek lastik:mrgreen:
02012008003fb8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi geceler mt
bu akşam 2 manyak binmiş motora kızılcıklıda gördüm
hiç akıl yok mu yaw mazallah yanlar manlar derken kafa kafaya gelirsiniz:queen::queen::queen:
bi baktım kırmızı ışıktan sonra hamzayla göz göze geldik dönerek bişey geçti yanımdan hamzaymış
depo olmuş yav bi sorun yok hatta daha sağlam olmuş gibi hiç bi sıkıntı kasıntı yok teknişk destek için saol ersin koçtaşta olduğunu öğrendiğim ii oldu
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
iyi geceler mt
bu akşam 2 manyak binmiş motora kızılcıklıda gördüm
hiç akıl yok mu yaw mazallah yanlar manlar derken kafa kafaya gelirsiniz:queen::queen::queen:
bi baktım kırmızı ışıktan sonra hamzayla göz göze geldik dönerek bişey geçti yanımdan hamzaymış
depo olmuş yav bi sorun yok hatta daha sağlam olmuş gibi hiç bi sıkıntı kasıntı yok teknişk destek için saol ersin koçtaşta olduğunu öğrendiğim ii oldu

Bende gördüm o manyakları:mrgreen:Karda kışta deliler mi ne:queen:Hatta kırmızı racingli deviriyodu motoru abi onuda gördün mü:mrgreen:Ucuz atlattı manyak:queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bende gördümm bir tane de artçı almışlardıı kanatlının önünde indi ama o ..
hamza bencede sen kurşun döktür yada horoz moroz kes ,, bu böle olmıcakk,,
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
bende gördümm bir tane de artçı almışlardıı kanatlının önünde indi ama o ..
hamza bencede sen kurşun döktür yada horoz moroz kes ,, bu böle olmıcakk,,

En sonunda motorun lastikleri kendim kescem o olcak:mrgreen::queen::queen:Ne lan bu eskişehirde tüm çiviler beni mi buluyo ya:mrgreen:Yada ben mi onları buluyorum:queen:Bıktım ya bi insan bu kadarda şansız olmaz ya:queen:Forumun sayfaları benim çivi girmiş patlak lastiklerimle dolu:mrgreen::mrgreen::queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
aman dikkat et ben biraz inceledim ve gördüğüm kadarıylamusluğun bağlandığı boruyu kaynaklamışlar ve kaynak borunun etrafını inceltmiş yani çok zayıf en ufak bi kasıntıda çat der hele soğukta daha bi yatkın olur catlamaya
en ii si yazın ayar cekeriz
yarın akşam hava ii olursa çıkalım hamza
yada öğleden sonra
benim yarım saatlik işim var motorda
emaneti teslim edelim mazallah :D
görüşrüz

tabii ki bizim arkadaşlar sizde çıkın sizlerlede görüşelim

bu arada eray sende kaç delik vardı en son bi kaç tane daha açtracanmı
yoksa değiştirecenmi 320 ytl ye ?



abi senın gıbı 8 delıklı deılız malesef ıkı delıklııyız degıstırmeyecem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle hoşbulduk diyorum, hepinize iyi yıllar diliyorum :)

Yahya abi ve Süleyman tanımadınız mı yaw benim benim :cherry:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
herkese iyi günler
tam 25 karakter oldu
avatarımı değiştirdimde bakalım olmuş mu :):):):)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Nerde yine herkes millet...Kar yağdı herkes kenara mı çekildi...Durmuş abi çıkalım şöle bi ya...Kaya kaya gideriz:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
iyi geceler mt
bu akşam 2 manyak binmiş motora kızılcıklıda gördüm
hiç akıl yok mu yaw mazallah yanlar manlar derken kafa kafaya gelirsiniz:queen::queen::queen:
bi baktım kırmızı ışıktan sonra hamzayla göz göze geldik dönerek bişey geçti yanımdan hamzaymış
depo olmuş yav bi sorun yok hatta daha sağlam olmuş gibi hiç bi sıkıntı kasıntı yok teknişk destek için saol ersin koçtaşta olduğunu öğrendiğim ii oldu

deliler işte :queen: benim garaj düz olsa be de çıkarırdım da düz değil.

helal saa durmuşsonunda yaptın depoyu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst