- Katılım
- 9 Haz 2007
- Mesajlar
- 695
aytaçç hoşgeldin tekrardan diyeyim sonra durmuş abi
senin depoya napmak lazım die sormuşsun ya koçtaş a gidiyorsun abicimm ,21 ytl ye bi yapıştırıcı varr, 2 tüp içinde onları karıştırıyorsun ,, depoya sürüyorsunnn, ,,, hadi kolay gelee,:mrgreen:
gelmek isteyen olursa.. bu akşam eray la zevk i sefa dayız orda yoksak palmiyede,
senin depoya napmak lazım die sormuşsun ya koçtaş a gidiyorsun abicimm ,21 ytl ye bi yapıştırıcı varr, 2 tüp içinde onları karıştırıyorsun ,, depoya sürüyorsunnn, ,,, hadi kolay gelee,:mrgreen:
gelmek isteyen olursa.. bu akşam eray la zevk i sefa dayız orda yoksak palmiyede,
Son düzenleme: