[Eskişehir - MT]

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
aytaçç hoşgeldin tekrardan diyeyim sonra durmuş abi
senin depoya napmak lazım die sormuşsun ya koçtaş a gidiyorsun abicimm ,21 ytl ye bi yapıştırıcı varr, 2 tüp içinde onları karıştırıyorsun ,, depoya sürüyorsunnn, ,,, hadi kolay gelee,:mrgreen:

gelmek isteyen olursa.. bu akşam eray la zevk i sefa dayız orda yoksak palmiyede,
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar hatırlayacaksınızdır Bursa'ya yaptığımız gezide benim lastiğim patlamıştı...Bugün götürdüm tamire ve içinden çıkan iç lastiğin haline bakın :mrgreen:
31122007br9.jpg


Daha sonra yeni bir iç lastik takıldı ve ben hemen bağlara oradan adalara falan filan gittim...Tekrar bağlara geldiğimde bi baktım lastik yine inmiş...Hay dedim....:mrgreen:Hemen lastikçiye taa bağlardan yimpaşın oraya...Adam şaşırdı tabi bende hala şaşkın :mrgreen:Çıkarttık lastiği ve bu sefer ne olmuş dersiniz...Buyrun buda içinden çıkan :mrgreen:
31122007001hr9.jpg


Bu seferde lastikten çivi çıktı:pr:Sonra bugün çok gezdim yeter artık yoruldum dedim ve eve geldim:mrgreen::mrgreen:

Bu arada Eray bugün uğrayamadım yanına kusura bakma başım yine motorla dertteydi...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
onemlı degıl kardesım sorun etme bızleyken de mı çivi varmıstı

8 de koçtaştayız arkadaslar ıstersenız hem bayramlasmıs hemde yenı yıl kutamıs oluruz yanlız 11 de gerı donecez

Bütün Motorcu Arkadaşlarıma Mutlu Yıllar
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
2007 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2008 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamınızda güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep sizinle olsun. Yeni yılın size ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yeni yılın sağlık başarı ve mutluluk getirmesini diliyorum.

TB2NJS - Volkan AKAN
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
HEYT! tango-bravo-2-november-julıet-sierra
yeni yılda inş herkes istediği arabayı yada motoru alır:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
2008

MT Eskişehir ailesinin yeni yılını kutlar, sağlık,mutluluk ve bol kazançlı olmasını allahtan dilerim.

selamlar
Özer
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tüm MT ESKİŞEHİR ailesinin yeni yılı kutlu olsun..Sağlık ve mutluluklar dilerim..:rendeer:
.
Saygılar...
========= muratgergerli=======
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ohhh bea yenice girebildim eve.ne geceydi bea:p Ablacım bu arada aramıza tekrar hoşgeldin:rendeer: bunu söylemeden duramam:cherry:artık bizi hep öyle uzaktan sessizce izleyen,meşhur 1 Misafiir üye online olacak:queen:
Tüm MT ailesinin; yeni yılında, hoş gönüllerinden ne arzular geçiyorsa,o arzuları gerçekleştirebilmelerini temenni ediyorum..:cat:
...headhunter251...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
onemlı degıl kardesım sorun etme bızleyken de mı çivi varmıstı

8 de koçtaştayız arkadaslar ıstersenız hem bayramlasmıs hemde yenı yıl kutamıs oluruz yanlız 11 de gerı donecez

Bütün Motorcu Arkadaşlarıma Mutlu Yıllar

Yok usta sizle bursaya gittiğimizde yoktu çivi.Dün ben lastiği yaptırdıktan sonra nasıl nereden bulduysam o çiviyi yolda battı:queen:

Bu arada herkese günaydın...Yeni yıl sabahı dışarıda bol güneş:queen:Eeee daha ne duruyoruz:queen:Kahvaltımı yapıp çıkıcam hmen:queen:

Nerdesiniz millet nedir bu sessizlik???
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi geceler esk mt
geçte olsa yeni yılın size sağlık başarı ve mutluluk getirmesini diliyorum
2007 sönük geçti inş. 2008 daha parlak olur
depo sorununu hallettim kurumasını bekliyorum
kurudu aslındada ben yine garantiye alıp bekleyeyim
anlamadığım vaka :) benim benzin göstergesi boş gösteriyodu depoyu söktüm 6 litreden fazla benzin çıktı acaba yedek depoya dahil değil mi :)
selam ve saygılarla....
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
2.sayfaya düşmüşüz... :bounce:

Sorma ya usta:cherry:Deli gibi aradım sabah nerde bu diye:mrgreen:Bugünde hava yine yüzümüzü güldürdü:cat:Hemen fırsattan istifade atladım motoruma şöle bi çıkim dedim,gezdim dolaştım...Oğuzhan'ın dükkana uğradım ama Oğuzhan'ı göremedim :pale:Bizde kardeşi Bahadır'la oturup biraz muhabbet ettik...Sonra çarşı falan yaptım ama bizden kimseyi göremedim:pale:Yarında hava böyle olursa bi çarşı yaparım yine...:queen::queen:

Durmuş Abiiiiiiiiiiiii.....
Yarın buluşak ya:queen:Abi telefonunu versene bana ben kaydetmeyi unuttum o gün ya:queen::queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
iyi geceler esk mt
geçte olsa yeni yılın size sağlık başarı ve mutluluk getirmesini diliyorum
2007 sönük geçti inş. 2008 daha parlak olur
depo sorununu hallettim kurumasını bekliyorum
kurudu aslındada ben yine garantiye alıp bekleyeyim
anlamadığım vaka :) benim benzin göstergesi boş gösteriyodu depoyu söktüm 6 litreden fazla benzin çıktı acaba yedek depoya dahil değil mi :)
selam ve saygılarla....

abi bende muslugu sokup ıcını temızlemeyı dusunuyorum elımde kalırmı dıye korkuyorum
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
aman dikkat et ben biraz inceledim ve gördüğüm kadarıylamusluğun bağlandığı boruyu kaynaklamışlar ve kaynak borunun etrafını inceltmiş yani çok zayıf en ufak bi kasıntıda çat der hele soğukta daha bi yatkın olur catlamaya
en ii si yazın ayar cekeriz
yarın akşam hava ii olursa çıkalım hamza
yada öğleden sonra
benim yarım saatlik işim var motorda
emaneti teslim edelim mazallah :D
görüşrüz

tabii ki bizim arkadaşlar sizde çıkın sizlerlede görüşelim

bu arada eray sende kaç delik vardı en son bi kaç tane daha açtracanmı
yoksa değiştirecenmi 320 ytl ye ?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
2008 in ceza tarifesi :

* Araç kullanırken sürücü belgesini yanında bulundurmamanın cezası 115 YTL,

* Trafik belgesi ve tescil plakaları araç üzerinde ve uygun durumda bulundurmadan trafiğe çıkanlar da 55 YTL ödeyecek.

* Trafik işaret levhaları, cihazları ve yer işaretlemelerine uymayan, trafik güvenliğiyle ilgili kural, yasak ve zorunlulukları yerine getirmeyenler de 55 YTL.

* Kırmızı ışık kurallarına ve sesli işaretlere uymayan sürücüler de 115 YTL ödeyecek.

* Hız sınırlarını yüzde ondan yüzde 30’a kadar aşanlar (yüzde 30 dahil) 115 YTL, yüzde 30’dan fazla aşanlar 237 YTL ödeyecek. Cezanın peşin olarak ödenmesi durumunda yüzde 30’a kadar aşanlar 86 YTL 25 YKr, yüzde otuzdan fazla aşanlar ise 177 YTL 75 YKr ceza verecek.

* Bisiklet, motorlu bisiklet ve motosikletleri kurallara uygun sürmeyenler de 115 YTL ceza ödeyecek.

* Gerekli yerlerde hızını azaltmayan, öndeki aracı güvenli bir mesafeden takip etmeyen, sağa ve sola dönüş ve geçme kurallarına uymayan, araç kullanırken cep telefonuyla konuşan, emniyet kemeri takmayan, muayene süresini geçiren ve yaptırmayan sürücüler de 55 YTL para cezasıyla karşılaşacak.

:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar yenı yılınız hayırlara wesıle olur ınsallah.. kütahya...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
2008 in ceza tarifesi :

* Araç kullanırken sürücü belgesini yanında bulundurmamanın cezası 115 YTL,

* Trafik belgesi ve tescil plakaları araç üzerinde ve uygun durumda bulundurmadan trafiğe çıkanlar da 55 YTL ödeyecek.

* Trafik işaret levhaları, cihazları ve yer işaretlemelerine uymayan, trafik güvenliğiyle ilgili kural, yasak ve zorunlulukları yerine getirmeyenler de 55 YTL.

* Kırmızı ışık kurallarına ve sesli işaretlere uymayan sürücüler de 115 YTL ödeyecek.

* Hız sınırlarını yüzde ondan yüzde 30’a kadar aşanlar (yüzde 30 dahil) 115 YTL, yüzde 30’dan fazla aşanlar 237 YTL ödeyecek. Cezanın peşin olarak ödenmesi durumunda yüzde 30’a kadar aşanlar 86 YTL 25 YKr, yüzde otuzdan fazla aşanlar ise 177 YTL 75 YKr ceza verecek.

* Bisiklet, motorlu bisiklet ve motosikletleri kurallara uygun sürmeyenler de 115 YTL ceza ödeyecek.

* Gerekli yerlerde hızını azaltmayan, öndeki aracı güvenli bir mesafeden takip etmeyen, sağa ve sola dönüş ve geçme kurallarına uymayan, araç kullanırken cep telefonuyla konuşan, emniyet kemeri takmayan, muayene süresini geçiren ve yaptırmayan sürücüler de 55 YTL para cezasıyla karşılaşacak.

:cat:

Teşekkürler:rendeer:İnşallah bu cezalardan hiçbirini görmeyiz:cherry:Geçen ruhsatı ehliyeti almadan çıkmışım...Hemde yılbaşı gecesi Allahtan arkadaş evde telefonunu unutmuşta eve gelince hatırladım:queen::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst