[Eskişehir - MT]

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
hadi yaw nerdesiniz ben bu gün çıktım :):p:p:p:queen:
motorize bicimde hemen bi dolaştım baktım kapatıyo tekrar otoparka yallah :p
hamza nerdesin ya iyi oluyo bayağı ön tekere bi kızak bağlasak arka yanlarada 2 ayakcık gibi destek bas git nolcak :p:p:p

yaptım depoyu bomba gibi oldu da göstergenin fişlerini unutmuşum takmayı bi daha sökmem lazım 2 dk lık işim kaldı ii olmuş ama malzeme çok kaliteliymiş

yarın akşam canlı müzik diyorum halay diyorum ankara havası diyorum nargile diyorum türk kahvesi diyorum siz ne diyorsunuz arkadaşlar.....:p:p:p

evet bi katılım göreyim olmazsa tek başıma gene gidecem

hadi bakalım...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
hadi yaw nerdesiniz ben bu gün çıktım :):p:p:p:queen:
motorize bicimde hemen bi dolaştım baktım kapatıyo tekrar otoparka yallah :p
hamza nerdesin ya iyi oluyo bayağı ön tekere bi kızak bağlasak arka yanlarada 2 ayakcık gibi destek bas git nolcak :p:p:p

yaptım depoyu bomba gibi oldu da göstergenin fişlerini unutmuşum takmayı bi daha sökmem lazım 2 dk lık işim kaldı ii olmuş ama malzeme çok kaliteliymiş

yarın akşam canlı müzik diyorum halay diyorum ankara havası diyorum nargile diyorum türk kahvesi diyorum siz ne diyorsunuz arkadaşlar.....:p:p:p

evet bi katılım göreyim olmazsa tek başıma gene gidecem

hadi bakalım...



ben gelırım ama tramvayla

alooo millet uyumayın durmus cum delikçi durmus aga c tesı cıkalım abı sabah kadar gezelım uyarmı
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harap derkenn:silent::silent::silent:

Şaka yapıyorum canım ya eski günler işte :rendeer:

fkra1bn6.png


fkra2pl5.png
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
18
Hafta Sonu İstanbul Çekmeköy'de Dağ Bisikleti Antrenman Yarışlarına Gidiyoruz.Gelmek İsteyen Arakadaşlar olursa bekleriz.Orda Motocross grupları bizi izlemeye geliyorlar.Yarışırken bir zevkli oluyor anlatamam.Sonrada motorlarla bizim yarıştığımız parkuru test ediyorlar.07.01.2008 saat 10'da yarış noktasında startlar verilecek.Görüşmek Üzere.2 tane birincilik almaya gidiyoruz.Bayanlar ve Elite kategoride ayrıca bayanlarda 2cilikte bizde muhtemelen Eskişehir'i temsil ediyoruz.Haberlerle karşınızda olacağız.
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
slm eskişehirr bu akşam 6 buçukta zevk-ü sefada buluşuyoruzz, gelmek isteyen olursa orda görüşrüz , yer adalar migros un tam arkasıı, görş. dasvidanya. :wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hafta Sonu İstanbul Çekmeköy'de Dağ Bisikleti Antrenman Yarışlarına Gidiyoruz.Gelmek İsteyen Arakadaşlar olursa bekleriz.Orda Motocross grupları bizi izlemeye geliyorlar.Yarışırken bir zevkli oluyor anlatamam.Sonrada motorlarla bizim yarıştığımız parkuru test ediyorlar.07.01.2008 saat 10'da yarış noktasında startlar verilecek.Görüşmek Üzere.2 tane birincilik almaya gidiyoruz.Bayanlar ve Elite kategoride ayrıca bayanlarda 2cilikte bizde muhtemelen Eskişehir'i temsil ediyoruz.Haberlerle karşınızda olacağız.

Hocam başarılar dilerim:rendeer:Umarım istediğinizi alırsınız...Resimleri ve güzel haberlerinizi bekliyoruz...

Ersin bu akşam gelmeye çalışırım...Gelemeyebilirim de:cherry:Gelirsem en geç 7de cafede olurum...7'yi geçerse saat demek ki gelemiyorumdur...Gelemezsem size iyi eğlenceler...:cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
tmmm hamza gelirsen biz ordayız görüşrüz eray da gelior ben onu alıp tükkanı kapatıp gelcezz,,
gökay sizede başarılar dilerimm,,
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Ben tatlısu motorcuları arasına katılmaya karar verdim:cherry:Motorun son bakımlarını yapıp paketleyip kaldırdım...Mart sonuna kadar uzaktan bakıcam motoruma:salut::salut:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
akşam üstü baktım güzel sote kar var. az bişey drift yaptım sadece düz ama. pati çekerken çekiyim dedim tel yere düştü çekemedik :)
s366md6.jpg

s367wy0.jpg
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hahah. :mrgreen: yaww sinan abi ne işin var senin drfit le, git gel paşa paşaa,,işine,,,,, daha yeni çıktı motorun,, hiç mi vicdan yokk düşçen kalcann


bu akşam ki buluşma da acayip kalabalaıktı çağrımızı dikkate ALIP gelen herkese treşekkür ederizz,,
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
:queen:daha neler yapıyom da resim alamıyoz işte. anlık denkgeliyo. bi düzlük geliyo bi asılıyom gaza bakıyom motor son ses bağırıyo. "RRRRRrmmmmmmmmmmmmanyakmısınnnnnnnnnn allahın ssssss......... " :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
şöyle düzgün bi kar yağmadı be.xt yi sokayım boylu boyuna...nasılsınız beyler görüşmeyeli...herşey yolunda sanırım....haa...
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
AS_DOPER, digi_boy26, oldcityboy, headhunter251, viper_1, mterayes26

hadi beyler bayağı kalabalıklaşıyo bu akşam burası ha gayret :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
torento_1987, oldcityboy, AS_DOPER, digi_boy26, headhunter251, viper_1, mterayes26
9 oldu yokmu artırann,, :mrgreen:
iidir ismail abi.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
just_hmz_26, ozi26, geçici, viper_1

Eh gidiyo yine millet yavaş yavaş...Kimler geldi yaf buluşmaya kalabalıktı falan...Resim çektiniz mi:queen:Bende çektim motoru artık garaja:salut:Baktım son günlerde artk güneş çıksada fayda yok çeeeekkk:salut:Neyse az kaldı az ilkbahar gelio:cherry:

Sinan abi boşver drifti falan ben denedim pek iyi olmuyor:mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst