- Katılım
- 27 Ağu 2007
- Mesajlar
- 194
hadi yaw nerdesiniz ben bu gün çıktım 


:queen:
motorize bicimde hemen bi dolaştım baktım kapatıyo tekrar otoparka yallah
hamza nerdesin ya iyi oluyo bayağı ön tekere bi kızak bağlasak arka yanlarada 2 ayakcık gibi destek bas git nolcak


yaptım depoyu bomba gibi oldu da göstergenin fişlerini unutmuşum takmayı bi daha sökmem lazım 2 dk lık işim kaldı ii olmuş ama malzeme çok kaliteliymiş
yarın akşam canlı müzik diyorum halay diyorum ankara havası diyorum nargile diyorum türk kahvesi diyorum siz ne diyorsunuz arkadaşlar.....


evet bi katılım göreyim olmazsa tek başıma gene gidecem
hadi bakalım...
motorize bicimde hemen bi dolaştım baktım kapatıyo tekrar otoparka yallah
hamza nerdesin ya iyi oluyo bayağı ön tekere bi kızak bağlasak arka yanlarada 2 ayakcık gibi destek bas git nolcak
yaptım depoyu bomba gibi oldu da göstergenin fişlerini unutmuşum takmayı bi daha sökmem lazım 2 dk lık işim kaldı ii olmuş ama malzeme çok kaliteliymiş
yarın akşam canlı müzik diyorum halay diyorum ankara havası diyorum nargile diyorum türk kahvesi diyorum siz ne diyorsunuz arkadaşlar.....
evet bi katılım göreyim olmazsa tek başıma gene gidecem
hadi bakalım...