[Eskişehir - MT]

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
arkadaslar caracalıma sis farı almayı dusunuyorum da nerden ne kadara alabılırım



bora abinin motorun egsozları acık galıba susturucular falan

sis farı nerden bulabılırım

Sorularına cevap vereyim öncelikle evet egsozlar açık bunun nedeni önlem için 4 defa egsoz borusunu bloğa bağlayan saplamalar kırıldı her defasında blok tornacıya gitti ve toplamda 250 ytl civarı para ödedim bunu önlemek içinde egsozları deldirdim deldirdiğimden beri sorun tekrarlanmadı şimdi iyiki deldirmişim diyorum..

Sis lambasına gelince eğer üstünde orjinal akü varsa ya aküyü kaliteli bir aküyle değiştir yada hiç takma ben sis farlarını taktıkdan 1 hafta sonra akü tamamen öldü sis farlarını alacağın yer ise oto sanayii orada araba aksesuarı satan yerlere sorarsan bulabilirsin motosiklet tamircilerinde çifti 60 ytl olan sis farlarını 15 ytl ye aldım oto sanayide bir elektirikçiye taktırdım tornacıdada sis farları için parça yaptırmak ve tesisatı kurdurmanında toplammaliyeti 50 ytl ayrıca sisleri kısa'ya bağlattım


Bu arada arkadaşlar 10 gün önce kadar gece spor salonunun önünden motosikleti çalmaya çalışmışlar çalamamışlar fakat disc kilidide bozulmuş bir pikapla motosikleti eve getirdim garajda yatıyor aman dikkat edin motosikletlerinizi sakın kilitsiz bırakmayın kısa süreliğinede olsa motosikletin yanından ayrılırken kitleyin disc klidi olmasa belkide gitmişdi motosiklet
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Bu arada arkadaşlar 10 gün önce kadar gece spor salonunun önünden motosikleti çalmaya çalışmışlar çalamamışlar fakat disc kilidide bozulmuş bir pikapla motosikleti eve getirdim garajda yatıyor aman dikkat edin motosikletlerinizi sakın kilitsiz bırakmayın kısa süreliğinede olsa motosikletin yanından ayrılırken kitleyin disc klidi olmasa belkide gitmişdi motosiklet

geçmiş olsun bora... evet bu aralar ortalık karışık gene. araba yakmalar hırsızlıklar... bu da bi başka terör galiba.:pr:disk kilidi önemli varsa bir de kalın ve zincir değil de başka bi çeşit sistemden kilitler var uzun asma kilit.onlardan da dolamak lazım. bugun durmuş'ta gördüm 10ytl'e almış. para değil be. en azından hırsızın gözünü korkutur bi nevze bana göre.:cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bende gecelerin adamı bu akşam koçtaş ta işimiz vardı çkışta bi imza atalım dedikk :wiinkk:




eray ım sende gel deldir şu eksozlarıı istersen beraber bi çalışma yapalımmm ,, hee erayy bişey sorcamm sende kaç delik vardıı ,,,, :mrgreen::queen:
anladın sen onuu ..:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
adam cbf'yle lastik çiziyor yaa :queen: ben de çıkarken yaptım bişeler ama tabi çıktık gittik ordan :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bende gecelerin adamı bu akşam koçtaş ta işimiz vardı çkışta bi imza atalım dedikk :wiinkk:




eray ım sende gel deldir şu eksozlarıı istersen beraber bi çalışma yapalımmm ,, hee erayy bişey sorcamm sende kaç delik vardıı ,,,, :mrgreen::queen:
anladın sen onuu ..:queen::queen:

size yavsak mı dıyım çakal mı neden haber vermıyonuz bızde cıkardık
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
eray'ım ben tesadüfen gördüm. bi esti çarşı yapim dedim ahanda ersinle durmuş. takıldım peşlerine onlar da koçtaşa gidiyolarmış. o kadar...
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi geceler mt motor kabağa döndü depoyu söktüm çatlak var tam musluğun dibinde
kazıdım güzelce çıktı
nasıl onaracaz bunu en etkili yolu bilen söylesin
şimdiden teşekkürler
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
İyi geceler esk mt.Yarın motoru götürüyorum lastik deişimine ondan sonrada hava iyi olursa bi şehir turuna çıkarım...Adalar senin,ömür yolu benim :queen::queen::queen:

iyi geceler mt motor kabağa döndü depoyu söktüm çatlak var tam musluğun dibinde
kazıdım güzelce çıktı
nasıl onaracaz bunu en etkili yolu bilen söylesin
şimdiden teşekkürler

Yarın nasıl buluşuruz Durmuş abi...Kask deişimi için :mrgreen:

Salak artist::::http://www.youtube.com/watch?v=k9H7CGjCLx4&NR=1

Genç,çılgın ve akrobatik motorcu:::::http://www.youtube.com/watch?v=gQKuwqpnpgc&NR=1 KESİN İZLEYİN :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2008 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin. Neşe dolu bir yıl geçirmeniz dileğiyle.
Kahramanmaraş MT:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
tüm ESKİŞEHİR Lİ motorsever dost ve arkadaşlarımın yeni yıllarını kutlar,2008'in hepinize sağlık,huzur ve gönlünüzdeki motorları getirmesi dileklerimle.sevgilerimle.

GAZİANTEP MT
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eveeet sayfayı boş bulmuşken bir kaç fotoğraf koyayım ben de :cherry:

Dün ne yapıp edip dışarı çıkmam lazım dedim ve benimkini zorlayarak çalıştırdım.
Sonra hemen telefona sarılıp Volkanı aradım. Kendilerini kapıda yakalamışım.
İşte size bir kaç saatlik hasret giderme fotoğraflarımız ( Krizalit ) :cat:

kopyasmt2rn4.jpg


kopyasmt3vi8.jpg


kopyasmt1gf2.jpg


kopyasmtot3.jpg
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Kırmızı cbf 250,artı modeline bakamadım iki motor daha vardı krizalitin önünde onlar siz miydiniz???Neyse ben şimdi gidiyorum lastik deiştiricem...Hepiniz kendinize iyi bakın...Ben bugün adalar ve civarındayım umarım görüşürüz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet evet onlar bizdik just :cherry:

Önce eski krizalitteydik sonra yeni krizalite geçtik :cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
Yeni yıl hepimize hayırlar getirsin dostlar, tekerlerimiz düz bassın inşallah..
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
tüm çift teker tutkunları yeni yılınız hayırlı olsun herkese uğur getirsin..
Bin9yüz85 seni bi yerden gözüm ısırıyo :p ama çıkartamadım memleketimize ve topicimize hoşgeldin..:rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Her yeniyıl bir başka güzel.. 2008 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun. [MT İZMİR]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst