- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
yesek yesek anca kırmızıdan yeriz biz. bana onun dışında kolay kolay yemem
zaten hız sınırını aşamıyoz :mrgreen: ehliyet sürekli cüzdanda
araç kullanırken cep telefonu ? bazen oluyo arada.scooter işte :mrgreen: kemer zaten yok
muayene de olmuyo zaten. sigorta otomatik işliyo. bi kasko kaldı onu da yapabilsem bi
r: