- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
Gelin ya çok mükemmel bir Bursa buluşması olacak.Sanırım baya katılımda olacak kıvırmalar olmazsa 
Bora dün Eskişehir'den arabayla dönüyordum.Tam benzinlikten geçip fidanlık yokuşuna yaklaşırken gri çin chopper ın üzerinde kasklı kırmzılı montlu ve artçısıyla birini gördüm.Aynı istikametteydik.Artçı korumasızdı:mrgreen:
O sendin sanırım.Korna çalarak solladım.![]()
Gelin ya çok mükemmel bir Bursa buluşması olacak.Sanırım baya katılımda olacak kıvırmalar olmazsa![]()
eyvallah saolun arkadaşlar
yavaş yavaş aksesuar toplamaya başlıyorum
tavsiye edebileceğiniz bi yer varmı yoksa istanbul yolları gözükecek
şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkürler...:rendeer::rendeer:
nasip olursa memeleketinin yenişehir ilçesine gelecem yenişehir hakkında bi bilgin varmı ?