[Eskişehir - MT]

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Gelin ya çok mükemmel bir Bursa buluşması olacak.Sanırım baya katılımda olacak kıvırmalar olmazsa :)
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
volkan abi kusurabakma dün buluşamadık saat 6.30 da sarıcakaya kaplıcalara çay içmeye gitdim inerken bir kere aramışsın virajlarda duymadım birkere daha aramışsın ondada ulaşılamamışsın çekmiyordu telefon akşam geldim dominos a baktım yokdun sonra gece 5 e kadar zx10-r la takıldık:mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Bora dün Eskişehir'den arabayla dönüyordum.Tam benzinlikten geçip fidanlık yokuşuna yaklaşırken gri çin chopper ın üzerinde kasklı kırmzılı montlu ve artçısıyla birini gördüm.Aynı istikametteydik.Artçı korumasızdı:mrgreen:
O sendin sanırım.Korna çalarak solladım.:)

eet benim abi büyük ihtimalle bu sıralar hemen hemen hergün musaözüne gidiyorum korna çalıp so9lladın demek:)
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
selamlar:rendeer:
gilera gfr125 almayı düüşünüyorum 93 94 model civarı tavsiye edermisiniz ? ( 2300 ytl ye)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
adamlar aşmı şolayı yav. eskişehir dar geliyo baksana :mrgreen: aman arkadaşlar dikkatli olun da isterseniz yurtdışına gidin... :) pazar seyitgaziiiii.. kalmasın haydiieeee :queen:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
boraaaa sataşma istersen dostum bursa yolları bitmez sonra senin için.muhahaa.neyse biraz bilgi velerim
marka:yamaha
model:xt600e 1999 model 2000 trafiğe cıkışlı
hava filtresi,yağ filtresi,o-ringli zincir yeni değişti arka lastik yeni,yağı yeni değişti 100 km oldu henüz.ilgililere duyrulur
FİYAT 7500.00 YTL ki hakkıdır bu makinenin.

selam,boraaa uğraşma benle cakma çapırcı..
volkan sende xt min resimleri varsa ekliver buraya.
yamaha xt 600E 1999 MODEL OLUP 2000 TRAFİĞE CIKIŞLIDIR
HAVA VE YAĞ FİLTRESİ YENİ
ZİNCİR VE ARKA LASTİK YENİ
YAĞI DEĞİŞTİ.
FİYAT:7500.00 YTL İLGİLENLERE İLANEN DUYRULUR

selam,boraaa uğraşma benle cakma çapırcı..
volkan sende xt min resimleri varsa ekliver buraya.
yamaha xt 600E 1999 MODEL OLUP 2000 TRAFİĞE CIKIŞLIDIR
HAVA VE YAĞ FİLTRESİ YENİ
ZİNCİR VE ARKA LASTİK YENİ
YAĞI DEĞİŞTİ.
FİYAT:7500.00 YTL İLGİLENLERE İLANEN DUYRULUR
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
eyvallah saolun arkadaşlar
yavaş yavaş aksesuar toplamaya başlıyorum
tavsiye edebileceğiniz bi yer varmı yoksa istanbul yolları gözükecek
şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkürler...:rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
eyvallah saolun arkadaşlar
yavaş yavaş aksesuar toplamaya başlıyorum
tavsiye edebileceğiniz bi yer varmı yoksa istanbul yolları gözükecek
şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkürler...:rendeer::rendeer:

Öncelikle hoşgeldin sefa getirdin. arkadaşlarıma güvenerek söyleyebilirim ki doğru gruba selam verdin :bounce:

Uzun zamandır Esk. mt de muhabbet iyi, herkes takılıyor güzel güzel diye muhabbete girmiyordum ama
Ahmet kardeşimle msn de görüşmem sonucu ve senin mesajını okumamın sonucu kısacık yazmamın iyi olacağını düşündüm :silent:

Aksesuar derken de korumalıklardan falan bahsediyorsun diye düşünüyorum, Ahmet de dizlik sormuştu, foruma da yazmış zaten,
ona da söylediğim gibi burada da iki yer adı vereyim : Özmert ve Ahmet Usta :cat:

Herkese iyi sürüşler diliyorum. Yollarda hiçbirinizi kasksız görmeyeyim :wiinkk:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Arkadaşlar ben koruma dizliklerini aldım SCOYCO marka 40 ytl iyi bi korumaya benziyo sıcacık dizlerimle yollardayım:queen:
Ablacım çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için Ahmet ustaya baktım kalmamış özmert de o marka ve o fiyat da ürünler yoktu daha aşırı bi fiyatta ve tabiki avrupa(italyan)yapımı korumalar vardı.Arif EMİROĞLUN'dan 40 liraya aldım almak isteyen varsa duyrulur:bounce:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
rica ederim ablacım görevimiz :p

evet 3. bir yeri daha yazmalıyız : Arif Usta :cat:

ben de aynı markayı kullanıyorum biliyorsun.
ben de tavsiye ederim :bounce:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
eray la bende birer tane almayı düşünüyoruz. malum önümüz kış. ben 1200 km yaptım daha doyamadım.. motoruma. o yüzden yaz kış demiyecez gezmeye devam .. hatta durmak yok yola devam.. biraz rekklam oldu ama. :p :cherry::mrgreen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
akşam 5 deyse gelme ihtimalimm % 90 hemm tanışırız




Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
BLaCK_j.W.a, headhunter251, torento_1987, viper_1+, melocann, mterayes26, _Si_BeMoL_



OOOOOOoooooo kalabalığız herkese iyi geceler yattım ben :D
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Tekrar söölüyorum ben bu topiği bööle görmeyeli iki ay oluyo Allah bu birlikteliği bozmasın SEVİYORUM SENİ ESKİŞEHİR MT:rendeer:

Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
headhunter251, siyahlimuzin, torento_1987, viper_1, melocann, mterayes26, BLaCK_j.W.a, _Si_BeMoL_
kimseden ses yok mu yaaauw
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
siyahlimuzin, readymehmet, BLaCK_j.W.a, headhunter251, torento_1987, viper_1, melocann, mterayes26, _Si_BeMoL_


:cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
iyi geceler herkese

benim yarın bir miktar vaktim var, emreyle buluşup bişiler düşünüyoruz.
bursa gezisi pazar günü mü?
emitasyon cross cuda gelecekmi?çakma çapırcı geliyormuş anladık,
emitasyon croos cu yarın napıyorsun ??

herkes uyumuş ya... Allah rahatlık versin
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst