[Eskişehir - MT]

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
kopyas26022006011qs6.jpg

Küçük hüsamettin:queen::queen:

Len faruk o yol kızılinler yolumu bugün yağmura yakalandık donumuza kadar ıslandık o yolda :pale:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Faruk kardeşimle viraj yapmışız. :bounce:
Sonrada durduk dinlendik, o esnada yaktık cigaraları (dermişim:cherry:) grubun geri kalanının gelmesini bekledik...

Sarıcakaya Yolu ( Dağküplü Mevkii) :cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
[/QUOTE]@headhunter251 Msn e ekleyen sizdiniz sanırım... Daha detaylıca konusuruz musait oldugumuzda... Alternatifin için teşekkürler... İnş bahsettigin motor Mavi renk değildir... Cünkü Endurolarda Mavi renge karsı asırı bi iticilik var bende... Dediğiniz gibi 98 model için 7250 verilmez... Sonucta 2005 model enjeksiyonlu xt 660 R veya X leri o fiyatlara satıyolar... Güzel bi pazarlıkla Eğer motorda resimlerdeki gibi kazasız belasız temizde 6000 lira verilebilir(En fazla)...[/QUOTE]

abi herşey iyi de:pale:motorun regi mavi beyaz yaw:p Depo,ön amortisörlerin plastik boruları ve oturak rengi mavi diğer yerleri bembeyaz süt gibi maaşallah:cherry:
Sen kendin bi baksana oldcityboy isimli üyenin avatarına,beğenirsen ayarlarız sorun yok yani.Faydamız olacaksa sana elimizden geleni yapmaya çalışırız:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
selam arkadaşlar..bakıyorum da xt klr çekişmesi var.cok ii evet hoşuma gitti.kawasaki olsun yamaha olsun honda olsun.farketmez artık motorlara kore ve cin karıştı..boludaki arkadaşım sana dicem 2 altarnatif var.klr var elimizde 99 model ve motora anahtar değmemiş durumda.ama fiyatıda ona göre.ben xtemden memnunum.mehmet klr ye xt diye topik acın diyorum.kimler xt kimler klr diyor.sanırım 50 cc farkla daha fazla yakıt daha fazla vergi ödemek istemesiniz.bu arada arkadaşlarım lastiği taktım.huylu beygir gibi tepiniyor makine.ve evlendik haliyle satmak zorundayım.boludaki arkadaşım aklın karışmasın lastiği motoru ezdiğim için değiştirmiyorum.3-4 sezon koşulmuş bir lastik ti.

Benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir eğreltiotu olmandır.

Eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye ulaşmaktır. İşte bunu yapamazsan hayatın ancak bir eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.

Motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, Motosiklet tehlikelidir.

O tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. Unutma Sun Tzu der ki; "kötü komutanlar önce savaşa girer, sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan savaşa girmezler".

Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma.

Tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. Hep tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma, alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut, bilmediğin yolda risk alma, diğer araç sürücülerinden köşe bucak kaç.

Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır. Sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası yaşam aşkıyla doludur.

Güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde yaşadığın toprakları karışı karışına gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu paylaşmak ve bindiğin makinenin üzerinde sanki çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür.

Motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan insanların tek yaptığı ise teknik detayları birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir.

Aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol, sıkıcı olma. Sıkıcı olacaksan arabaya binip, hafta sonları futbol, akşamları ana haber seyrederek yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok.

Günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin yaşama enstrümanındır.

Kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim tabi. Hani bazen pembe bir Vespa üzerinde pembe kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız görürsün ya? Git yanaş, merhaba de ona. Seni terslerse, kıza efendi gibi bir selam çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım, sonra bira içmeye gideriz. Hayatı böyle yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil. Hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de çılgınlığını koruyacaksın.

Ha hoşlandığın bir kız mı buldun? At motorunun arkasına, Datça'ya götür onu, Knidos'un sularıyla yıka. Can Yücel'in en sevdiğin şiirlerini okurken batan güneşi izlet ona, Domuzbükü'nde yıldızları ört üstüne uyusun. Sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.

İnsanlık tarihi popüler kültürler ve onlara tepkiyle gelişen kültlerle doludur. Rock tarihi, 68 kuşağı, Avrupa bohemleri, Beatnick'ler hep aynı heyecanla tutuştular. Bugün bu ateş bir miktar sönmüş görünse de sen buna aldanma. İnsanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet bunun dışa vuruluş şekillerinin en güzellerinden biridir. Motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.

Hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy.

Her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların olmasın, her zaman bir patronun olabilir ama hiç efendin olmasın. Eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini fırlatıp at, gemileri yakmayı bil.

Hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış insanlardır.

Ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet dostluktur.

Bir motosiklet grubuna mutlaka gir. O Motosiklet grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme. Unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır, kavga da vardır. Toplumdan soyut yaşama, yolu paylaş. Ama kimliğini de kaybetme, yolunu şaşırma. Toplumun içinde dur, ama tek başına ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur unutma.

Herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. "Chopper gitmiyor, dönmüyor" diyenleri takma, altındaki V motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. Sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. İbrende bir kez olsun 200'leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. Herkesi dinle ama hiç kimseye kulak asma. Motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.

Motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim.

Ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri bu. Tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi kötü her maceramın kıymetini bildim.

Hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli cansız makineden öğrendim.

Motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini, kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu, hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede batırdığını.

Eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. Motor üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı anlayacak tek kişi sen olacaksın. Eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım ablası var mı?

Sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat rehberi, motosikletli hayatın ta kendisidir.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın ta kendisidir.

bu bir alıntıdır...

Benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir eğreltiotu olmandır.

Eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye ulaşmaktır. İşte bunu yapamazsan hayatın ancak bir eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.

Motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, Motosiklet tehlikelidir.

O tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. Unutma Sun Tzu der ki; "kötü komutanlar önce savaşa girer, sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan savaşa girmezler".

Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma.

Tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. Hep tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma, alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut, bilmediğin yolda risk alma, diğer araç sürücülerinden köşe bucak kaç.

Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır. Sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası yaşam aşkıyla doludur.

Güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde yaşadığın toprakları karışı karışına gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu paylaşmak ve bindiğin makinenin üzerinde sanki çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür.

Motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan insanların tek yaptığı ise teknik detayları birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir.

Aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol, sıkıcı olma. Sıkıcı olacaksan arabaya binip, hafta sonları futbol, akşamları ana haber seyrederek yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok.

Günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin yaşama enstrümanındır.

Kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim tabi. Hani bazen pembe bir Vespa üzerinde pembe kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız görürsün ya? Git yanaş, merhaba de ona. Seni terslerse, kıza efendi gibi bir selam çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım, sonra bira içmeye gideriz. Hayatı böyle yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil. Hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de çılgınlığını koruyacaksın.

Ha hoşlandığın bir kız mı buldun? At motorunun arkasına, Datça'ya götür onu, Knidos'un sularıyla yıka. Can Yücel'in en sevdiğin şiirlerini okurken batan güneşi izlet ona, Domuzbükü'nde yıldızları ört üstüne uyusun. Sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.

İnsanlık tarihi popüler kültürler ve onlara tepkiyle gelişen kültlerle doludur. Rock tarihi, 68 kuşağı, Avrupa bohemleri, Beatnick'ler hep aynı heyecanla tutuştular. Bugün bu ateş bir miktar sönmüş görünse de sen buna aldanma. İnsanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet bunun dışa vuruluş şekillerinin en güzellerinden biridir. Motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.

Hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy.

Her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların olmasın, her zaman bir patronun olabilir ama hiç efendin olmasın. Eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini fırlatıp at, gemileri yakmayı bil.

Hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış insanlardır.

Ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet dostluktur.

Bir motosiklet grubuna mutlaka gir. O Motosiklet grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme. Unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır, kavga da vardır. Toplumdan soyut yaşama, yolu paylaş. Ama kimliğini de kaybetme, yolunu şaşırma. Toplumun içinde dur, ama tek başına ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur unutma.

Herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. "Chopper gitmiyor, dönmüyor" diyenleri takma, altındaki V motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. Sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. İbrende bir kez olsun 200'leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. Herkesi dinle ama hiç kimseye kulak asma. Motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.

Motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim.

Ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri bu. Tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi kötü her maceramın kıymetini bildim.

Hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli cansız makineden öğrendim.

Motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini, kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu, hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede batırdığını.

Eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. Motor üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı anlayacak tek kişi sen olacaksın. Eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım ablası var mı?

Sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat rehberi, motosikletli hayatın ta kendisidir.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın ta kendisidir.

bu bir alıntıdır...

Benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir eğreltiotu olmandır.

Eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye ulaşmaktır. İşte bunu yapamazsan hayatın ancak bir eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.

Motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, Motosiklet tehlikelidir.

O tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. Unutma Sun Tzu der ki; "kötü komutanlar önce savaşa girer, sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan savaşa girmezler".

Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma.

Tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. Hep tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma, alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut, bilmediğin yolda risk alma, diğer araç sürücülerinden köşe bucak kaç.

Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır. Sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası yaşam aşkıyla doludur.

Güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde yaşadığın toprakları karışı karışına gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu paylaşmak ve bindiğin makinenin üzerinde sanki çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür.

Motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan insanların tek yaptığı ise teknik detayları birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir.

Aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol, sıkıcı olma. Sıkıcı olacaksan arabaya binip, hafta sonları futbol, akşamları ana haber seyrederek yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok.

Günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin yaşama enstrümanındır.

Kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim tabi. Hani bazen pembe bir Vespa üzerinde pembe kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız görürsün ya? Git yanaş, merhaba de ona. Seni terslerse, kıza efendi gibi bir selam çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım, sonra bira içmeye gideriz. Hayatı böyle yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil. Hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de çılgınlığını koruyacaksın.

Ha hoşlandığın bir kız mı buldun? At motorunun arkasına, Datça'ya götür onu, Knidos'un sularıyla yıka. Can Yücel'in en sevdiğin şiirlerini okurken batan güneşi izlet ona, Domuzbükü'nde yıldızları ört üstüne uyusun. Sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.

İnsanlık tarihi popüler kültürler ve onlara tepkiyle gelişen kültlerle doludur. Rock tarihi, 68 kuşağı, Avrupa bohemleri, Beatnick'ler hep aynı heyecanla tutuştular. Bugün bu ateş bir miktar sönmüş görünse de sen buna aldanma. İnsanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet bunun dışa vuruluş şekillerinin en güzellerinden biridir. Motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.

Hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy.

Her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların olmasın, her zaman bir patronun olabilir ama hiç efendin olmasın. Eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini fırlatıp at, gemileri yakmayı bil.

Hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış insanlardır.

Ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet dostluktur.

Bir motosiklet grubuna mutlaka gir. O Motosiklet grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme. Unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır, kavga da vardır. Toplumdan soyut yaşama, yolu paylaş. Ama kimliğini de kaybetme, yolunu şaşırma. Toplumun içinde dur, ama tek başına ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur unutma.

Herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. "Chopper gitmiyor, dönmüyor" diyenleri takma, altındaki V motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. Sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. İbrende bir kez olsun 200'leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. Herkesi dinle ama hiç kimseye kulak asma. Motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.

Motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim.

Ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri bu. Tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi kötü her maceramın kıymetini bildim.

Hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli cansız makineden öğrendim.

Motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini, kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu, hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede batırdığını.

Eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. Motor üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı anlayacak tek kişi sen olacaksın. Eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım ablası var mı?

Sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat rehberi, motosikletli hayatın ta kendisidir.

Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın ta kendisidir.

bu bir alıntıdır...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
faruk artismisin lenn
2525252525252

artisim hayırdır artismi lazım yardımcı olayım:mrgreen::p
myheart senle sonra görüşcem msnden burdan bazı sözleri sarfedemiyorum sana:cherry:
volkan abi bora abi biz motorize26 da büyüdük:)saolsun beni sizler keşfetdiniz:queen::cherry:
ai.gif
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
hahaaa :p faruk'un artis olcağı küçükten belliymiş baksana... akrdeşim benim... ben sinan.... kırmızı rokko'cu :mrgreen: hani o akşam sigaranı söürdüm ya azbişey... hakkını helal et olurmu. :cherry:

bu pazar seyitgazi düşüncemiz var ama daha tasarı aşamasında... :mrgreen: havaya bağlı. tvde açık olcak diyo ama belli de olmas... yine bekleriz gelecekleri... cuma akşamı belli olur netice... buraya yazarız...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@headhunter251 teşekkür ederim yardımlarınız için....

@readymehmet Bursadaki DTR temiz motora benziyor. Ama bana o kadar sert makine lazım değil :pale: Xt 600 de Akçakocada Ali abimin.. Modeli korkutuyor benı...Sanırım Xt lerde 98 den sonra model değişikliği oldu...

@oldcityboy Teşekkürler Bilgiler için... Motorun bi kaç resmini görebilir miyim acaba ? Fiyat ne Km ne Özelliklerinide Öğrensem Süper olacak...

@BeYfa Kapısalım ufaklık bey :p
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
Merhaba

Selam Arkadaşlar
Ben De Artik Bi Iki Tekere Sahip Eskişehirliyim
Siiznle Tanişip Görüşmek Isterim
Adim Durmuş Saricakaya Mayislar Köyündenim
Belki Taniyanlariniz Vardir :) Iyi Kötü Ayağimizi Yerden Kesecek Bişey Aldim Epeydir Heves Etmiştim
Tanişmak Ve Deneyimlerinizi Paylaşmak Isterim
Görrüşmek Dileği Ile...
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
merhaba arkadaslar

@headhunter251 teşekkür ederim yardımlarınız için....

@readymehmet Bursadaki DTR temiz motora benziyor. Ama bana o kadar sert makine lazım değil :pale: Xt 600 de Akçakocada Ali abimin.. Modeli korkutuyor benı...Sanırım Xt lerde 98 den sonra model değişikliği oldu...

@oldcityboy Teşekkürler Bilgiler için... Motorun bi kaç resmini görebilir miyim acaba ? Fiyat ne Km ne Özelliklerinide Öğrensem Süper olacak...

@BeYfa Kapısalım ufaklık bey :p

ya kardeş, o kadar sert makina lazım degil diyorsun, XT den bahsediyorsun :silent:
sen ya XT nin nasıl bişi oldugunu bilmiyorsun, yada kendi içinde çelişki var
yanlış anlama, araziye çıkmak istiyorum diyorsan dtr daha hafif, kross a daha yakın ama xt enduro, takdir senin
ismail arkadaşımızda çok sevdigimiz kendi ve motosikleti :cherry: iyi bir arkadaşımızdır, onunla anlaşa bilirsiniz heralde :bounce:

herkese iyi geceler
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
@myheart önemli değil abi faydamız olduysa ne mutlu bize

@muratd hayırdır abi motor nerede yauw:silent: iki üç gün özmerte gidip geldim işlerim vardı ama orda mağazada ne seni ne de CBF i göremedim:silent:

lenm faruk dün gece nereye kayboldun olm bi yarım saat volta atmaya gittim döndüğümde yoksun:cyclopsan tozun kalmıştı yerlerde:p

Aramıza hoşgeldin @AS_DOPER arkadaşım merhaba ben de Ahmet'dim şimdi Memnun oldum :p Tekrar tekrar hoşgeldin arkadaşım:cat:
"Kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle" Ne demekse artık bu:p adettendir hep sööleriz :cherry:

Haaa bu arada dizlik almayı düşünüyorum nerden ve ne marka alsam ortalama fiyatlar nedir sizlere sormak istedim yardımlarınız için şimdiden teşkkrler

ULUÖNDER, BU VATANI BİZLERE EMANET ETTİ ve BİZ BU EMANETİ LAYIKIYLA KORUYACAĞIZ!
Hepimizin ZAFER BAYRAMI KUTLU OLSUN!..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
boludaki arkadaşım motorumun resimlerini msn den yollayım sana beni ekle [email protected]...görüşürüz beyler deli gibiyim..eskişehir bana darrrrr geliyor ohh ananı derdini be..

boludaki arkadaşım motorumun resimlerini msn den yollayım sana beni ekle [email protected]...görüşürüz beyler deli gibiyim..eskişehir bana darrrrr geliyor ohh ananı derdini be..dağ külü yolundan sarıca kaya yoluna gidebilrim..gelmek isteyen arasın 0533 744 40 81
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
boludaki arkadaşım motorumun resimlerini msn den yollayım sana beni ekle [email protected]...görüşürüz beyler deli gibiyim..eskişehir bana darrrrr geliyor ohh ananı derdini be..

boludaki arkadaşım motorumun resimlerini msn den yollayım sana beni ekle [email protected]...görüşürüz beyler deli gibiyim..eskişehir bana darrrrr geliyor ohh ananı derdini be..dağ külü yolundan sarıca kaya yoluna gidebilrim..gelmek isteyen arasın 0533 744 40 81

Adam normal mesaj gönderemiyo illaki 2-3 defa gönderecen :mrgreen:

bu arada bursaya bende geliyorum....
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
2 Eylül Bursa Gezisi Katılım :

viper_1
forester
oldcityboy
bbaday

başka gelecek varsa bana ulaşsın!

---

Umut'a ulaşalım. Bakalım o ne diyo?
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bora dün Eskişehir'den arabayla dönüyordum.Tam benzinlikten geçip fidanlık yokuşuna yaklaşırken gri çin chopper ın üzerinde kasklı kırmzılı montlu ve artçısıyla birini gördüm.Aynı istikametteydik.Artçı korumasızdı:mrgreen:
O sendin sanırım.Korna çalarak solladım.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst