[Eskişehir - MT]

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
gezi süper di

iyi oldu 9 motor tanışmış olduk ahmette müşterım cıktı dıom bende nerden tanıyom bunu sinan abi volkan senden 3 yas kucuk

ahanda mt eskişehir











[email protected] msn ım ekleyelım
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Evet. Güzel bir akşamdı. Tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle... :cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Tadilat nedeniyle biraz geç de olsa aranızda olabildim yeni arkadaşlara tekrar tekrar aramıza hoşgeldiniz diyorum:cat:
Aaaah ah aslında oraya öğleden gitmek vardı,gidip iki fıstıkta bizim kapmamız vardı:pr: He Engin abim ööle diil mi:queen:
Herkese iyi sürüşler dilerim...:bounce:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Merhaba Arkadaşlar... Sizlerden bi kaç bilgi isteyecem biliyorsanız eğer..

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4494358 Bu linkteki motor temiz gibi görünüyor fiyatı biraz pahalı ama pazarlıkla falan alabiliriz belki... Bu motor hakkında kimdir nedir motor saglam mıdır.. Kazası belası var mıdır bilen olupda yardımcı olursa sevinirm...
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
Tadilat nedeniyle biraz geç de olsa aranızda olabildim yeni arkadaşlara tekrar tekrar aramıza hoşgeldiniz diyorum:cat:
Aaaah ah aslında oraya öğleden gitmek vardı,gidip iki fıstıkta bizim kapmamız vardı:pr: He Engin abim ööle diil mi

kısmet baska zamana be Ahmedimm....:bounce:

katılan herkese tesekkürler.
tanıştıgım arkadaşlar cok memnun oldum.
geziden yeterli foto yok!!! neden ???
çünkü foto makinesini evde unuttum.:salut::pale:

yaww ben gece cok kötü bi rüya gördüm. rüyamda benim ybr bozuldu. beni yolda bıraktı. soguk terler dökerek uyandım valla.kıcım acıkta kaldı sanırım uyurken.:mrgreen: az sonra da bi kontrol etmeye gidecem keratayı.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
çünkü foto makinesini evde unuttum.:salut::pale:

7.JPG


:queen::queen::queen:

--- --- ---

Harun merhaba ; motora bakacam demiştim. Fakat bulamadım. Mevkii olarak Fevzi Çakmak & Kuyubaşı taraflarına benziyor. O tarafa pek yolumuz düşmez. Birkaç defa gittim ama rastlamadım , sanırım pek ortalıkta dolaşan birisi değil...

Yine de araştırıyorum... :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
slm
birinin motorumu çalındı, volkan neyi arıyo?

Yok, calınmıs motor falan değil olay.. Alınmak istenen bi motor var... Ama dediklerinize Göre adam ikinci el motoru sıfır diye satar... Motorun içinden piston cıkmaz calarlar; gibi tepkiler geliyo.. :queen::queen: Neyse en iyisi ben o güzel motordan vazgeçeyim :p

O Kesimin Hepsi Kötü Değildir.. Belki motor sahibi nur yüzlü sevimli terbiyeli bi insandır. Yınede de arastırmak lazım...:cat:
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
Yok, calınmıs motor falan değil olay.. Alınmak istenen bi motor var... Ama dediklerinize Göre adam ikinci el motoru sıfır diye satar... Motorun içinden piston cıkmaz calarlar; gibi tepkiler geliyo.. :queen::queen: Neyse en iyisi ben o güzel motordan vazgeçeyim :p

O Kesimin Hepsi Kötü Değildir.. Belki motor sahibi nur yüzlü sevimli terbiyeli bi insandır. Yınede de arastırmak lazım...:cat:

kardeş motoru biliyorum, bizzat kendim kullandım(bi dolanıp geldim) iyi herhangi bir sorunu oldugunu düşünmüyorum.sahibinide atnıyorum arkadaşım degil ama motor temiz (98 e göre çok iyi) benim bildigim depo kapakları vardır ya hani onlar çizilmiş diye boyandı galiba.onun dışında bildigim bişi yok

bir üstteki msjımın linkine tıkladın mı, tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@readymehmet Klr 650 Cok düşündümde arakdasım xt ye göre daha bi sakin makine... bana arazide de güzel performans saglayacak bi makine istiyorum...Gösterdiğim O Xt600 motor sahibini fln tanıyo musun ??Nasıl biridir Motor alınır mı ? Ruhsat işlemleri kullanıcısın üstüne mi.. Bu tür bilgiler için yardımcı olursan sevinirim....

Hepinizin Berat Kandili Mubarek Olsun...
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
tüm islam aleminin kandili mübarek olsun

kardeş sorun olmaz alırsın, meraketme, geldigin zaman vaktim olursa yardım ederim. Ama sunu söyleyeyim, ben bir sezon klr kullandım xt ye göre manevrası(özellikle virajları) asfaltta yol tutuşu(toprakta lastik ve zemin çok degişkendir ölçemedim) maksimum hızı ve maksimumuma ulaşma süresi, çevikligi ve parça saglamlıgı yönünden klr bence daha iyi. normal bir klr 650 iyi bir xt 600 den her zaman iyidir

seçimin ne olursa hayırlısı olsun ( ikiside JAPON ) :cat::cat::cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
myheart(harun) abicim ben senin baktığın ilandaki motoru bilmiyorum ama sahibini tanıyorum adama bakılırsa motor iyidir diyebilirim ama o modele o para verilmez.Ben sana başka bi alternatif sunayım:

XT 600 E
-2000 model
-Üstünde sıfır zincir var,daha iki haftalık
-Arka lastiği yeni,henüz değişmekte (ön&arka DURO)
falan filan fiyatı da diğerine göre çok uygun arkadaşlar bilirler sahibi de MT üyesi oldcityboy(ismail) abimin motoru, kendisini MT'de pek göremiyoruz malum başı bağlandı adamın:p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@readymehmet Klr Parçalanayacak bi makine ama Türkiyede Kawa Yı bitiren olay Z moto.. O Yuzden Klrlerden Vazgeçtim... Alternatif olarak Klr Alacak olsam Yeşil Renk Japon imalat ve montelerden alırım.. Hem cok daha sekil... Siyah Klr 650 Ler Japon imalatı ama Kore de montaj.. O yuzden 2005 model le 2000 model Klr ikinci el fiyatları neredeyse birbirleriyle aynı... Bakalım Yolumuz Düşerse o taraflara Görüşmeyi isterim...

@headhunter251 Msn e ekleyen sizdiniz sanırım... Daha detaylıca konusuruz musait oldugumuzda... Alternatifin için teşekkürler... İnş bahsettigin motor Mavi renk değildir... Cünkü Endurolarda Mavi renge karsı asırı bi iticilik var bende... Dediğiniz gibi 98 model için 7250 verilmez... Sonucta 2005 model enjeksiyonlu xt 660 R veya X leri o fiyatlara satıyolar... Güzel bi pazarlıkla Eğer motorda resimlerdeki gibi kazasız belasız temizde 6000 lira verilebilir(En fazla)...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst