er6n aldım gözüme uyku girmiyor :P

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun abım....allah kaza bela vermesın.... :rendeer:

bıde benden önce baslık acmıssın.... :bounce:
motora benmekten fırsat bulsam ahhh :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli vida neyin yinede bulunsun yanında :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli vida neyin yinede bulunsun yanında :)

ayıp ettın abıcım...altımdakı motor sıfır km de olsa ben genede yedeklerımı alırım....96 model...zaten sımdıden motorun sagını solunu yedeklerle doldurdum....bıde topcase (arkaya goydumuz gocemen kutu) mı neyse ondan aldım mı tamamdır hersey.... :bounce:

kimse kusura bakmasın, bir tur, iki tur, yarım tur veremem :p :) erginbay erginbay duy sesimiziiii :p :) plaka adanalı ama ben değilim :)

bende motorumu adanadan aldım abıcım....benımkıde 01 plaka...değiştirmeyecem yaw....ayrıcalımız olsun dımı yanı....sende değiştirme..hem değiştirirsek 300 e yakın ytl..değiştirmezsek 100 ytl oluomus...masraflar yanı...:p
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sol arka sinyal vidam gevşedi tam konu üstüne :) şu plaka değiştirmeyebilme hadisesi için ikametgah falan gerekiyormuş kim halletcek onu , mecbur değişecek
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün cumartesi kratos günü :p
kim kimi aramış ne oluyor nedir :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mesaj editler diye tahmin ediyorum :p yarın fotograf ekleyeyim bari :D
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Hayırlı olsun Evren iyi günlerde kullanman dileği ile kendin kaşındın uyku yok sana hemen bir gezi başlığı acman lazımdı aslında :D
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahaha saol akraba , alışalım da pronun iptal gezi başlıklarıyla idare ederiz artık :p
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
:p Pro yeni bir motor alana kadar gezi felan yapmaz artık :mrgreen:

Bakınız Hyo geldi ve Beypazarı gezisi
Bakınız öncesindeki iptaller..

Yarın napıonuz ? :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gün boyu motor süreyim istiyorum ama ne yaparım belli değil
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kimi aradın?....Anlamadım....Arıyormusun sen herkesi?....:queen: :queen:

Pro benide ara.....
Ben herkes miyim? Aşkolsun:pr:
niye sen forumun bekçisi misin :p
bu arada aradım geçen niye açmadın :queen: :mrgreen:
Sana ne! Bekçiliği kaptıracağın için mi korktun :cherry:
Geçen ne zaman aradın niye aradın ne alaka ben sana ara diye değil topiğe ekleyemediğim için vermiştim onu bi kereee :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Yeni motosikletin hayırlı olsun.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst