- Katılım
- 21 Nis 2006
- Mesajlar
- 254
hayırlı ugurlu olsun. azın kulagında sürüşler.... 
arkada görünen de benim 4 tekerli motosiklet hehehe
eleman söylemiş ama okuyana tabi:mrgreen:
inat ettirmeyin siyaha boyatırım![]()
birkez kullandım o motoru kısa mesafede gerçekten mütiş bir alet tork eğrisi beygir gücünden fazladır 73hp ama fazer gibi gider kawasaki farkı
Ben burdanımcumartesi bilkent şenliklerde sarısını gördüm,bu sefer çok hoşuma gitti,arkadaş buralardan mıdır acaba? turuncusunu da bir görmek lazım.