er6n aldım gözüme uyku girmiyor :P

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Bende olsa benimde gözüme uyku girmez,sonra sabahlara kadar gezerdim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hayırlı olsun güle kullan kazasız belasız
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşkür ederiz de bu ankaralılar her akşam çıkmak için benim motosiklet almamı beklemiş sanki :p anlamadım

ergin : adanalımısın gardaş sıfırmı bu :mrgreen:
can artçısı rahat diyolar :)
emre hayırlısı kardeşim
herkese ayrı cevap yazamıyorum kusura bakan yoktur dimi :)

çok hava civa oldu hakkaten yau mütevazi adamdım ben :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inat ettirmeyin siyaha boyatırım :p
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
cumartesi bilkent şenliklerde sarısını gördüm,bu sefer çok hoşuma gitti,arkadaş buralardan mıdır acaba? turuncusunu da bir görmek lazım.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
birkez kullandım o motoru kısa mesafede gerçekten mütiş bir alet tork eğrisi beygir gücünden fazladır 73hp ama fazer gibi gider kawasaki farkı
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birkez kullandım o motoru kısa mesafede gerçekten mütiş bir alet tork eğrisi beygir gücünden fazladır 73hp ama fazer gibi gider kawasaki farkı

güzel yorum olmuş , kullanımda ileride farkedeceğim bir unsur :) teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst