er6n aldım gözüme uyku girmiyor :P

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında henüz aldıktan sonra uyuma fırsatım olmadı :p

evet arkadaşlar masai fym 250 ccden sonra ikinci (insalla uzun süre kullanacağım) motorumu bugün teslim aldım. kullandıkça tecrübelerimizi er6n başlığında paylaşırız artık. daha iyileri isteyenlerin olsun.

2006 model ikinci el 1400 km de aldım. yazmayı unutmuşum :)

fotografları henüz yok , cekince ilk mesaja eklerim bi iki tane

----------------------------------------------------------------------------------
acele iki foto çekiverdim , gezilerde falan çekiliriz devamını :p

işte yeni motorum namı değer börtü :)

20070512114700039wy6.jpg


20070512114700040ys7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
hadi ilk güle güle kuıllan mesajın benden olsun :wiinkk:
ii sürüşler :)
allaah kaza bela vermesin :)
güle güle bin :cat:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hayırlı olsun gule gule kazasız belasız kullanırsın ınsallah:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı olsun..
kazasız belasız günler dilerim..
sen uykunuda ihmal etme.:cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
oooy ooy ooyy kardesım hayırlı olsun kazasız belasız bınersın ınsallah :) yanlız bunun da on camurlugu sokme senden tek rıcam bu :queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hayırlı olsun, çok iyi olduğunu düşündüğüm bir motor aldın. bol bol yorum yaz.
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullan R3N.
süper bir tercih yapmışsın, kullandıkça bunu çok daha iyi anlayacaksın ;)
yaşasın er6 kardeşliği :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar sağolun

oooy ooy ooyy kardesım hayırlı olsun kazasız belasız bınersın ınsallah :) yanlız bunun da on camurlugu sokme senden tek rıcam bu :queen:

:) öndeki çamurluk tek zaten , arkada yok , sökmem o zaman :p :)

**emr sendeki siyah olandı dimi er5 bakmaya gittiğimizde gelen arkadaşsın yanılmıyorsam , siyah gri en büyük beşiktaş :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Hayirlisi olsun, Allah kazasiz belasiz surusler nasip etsin...
yanliz merakimdan bi seyler soracagim...
adin Ruçen mi? r 3(üç) n

bi de nickinle motorunun modeli de uymus:)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayirlisi olsun, Allah kazasiz belasiz surusler nasip etsin...
yanliz merakimdan bi seyler soracagim...
adin Ruçen mi? r 3(üç) n

bi de nickinle motorunun modeli de uymus:)

ahaha abi ruçen güzel isimmiş ama değil (ilgisi yok ama mert de sevdiğim bi isimdir :) ) , adım evren , nikim normalde re üç ne diye okunması lazım ama ben "ren" diye okuyorum öle işte :)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
**emr sendeki siyah olandı dimi er5 bakmaya gittiğimizde gelen arkadaşsın yanılmıyorsam , siyah gri en büyük beşiktaş :p[/QUOTE]


doğru, er5e bakmaya gitmiştik beraber, hatırladım şimdi ben de.
uyumlu olacak hakkaten siyah- gri.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ooo hayırlı olsun güle güle kullan.:rendeer:

umarım bu makinayıda digeri gibi dagda kar altında altında bırakmazsın:p

 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Resim isteriiiiz inanmam yoksa.
Şaka şaka..... hayırlı olsun tekerin düz bassın.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan, bi tur verirsin artık :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse kusura bakmasın, bir tur, iki tur, yarım tur veremem :p :) erginbay erginbay duy sesimiziiii :p :) plaka adanalı ama ben değilim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst