Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ağu 2006
- Mesajlar
- 1,773
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında henüz aldıktan sonra uyuma fırsatım olmadı
evet arkadaşlar masai fym 250 ccden sonra ikinci (insalla uzun süre kullanacağım) motorumu bugün teslim aldım. kullandıkça tecrübelerimizi er6n başlığında paylaşırız artık. daha iyileri isteyenlerin olsun.
2006 model ikinci el 1400 km de aldım. yazmayı unutmuşum
fotografları henüz yok , cekince ilk mesaja eklerim bi iki tane
----------------------------------------------------------------------------------
acele iki foto çekiverdim , gezilerde falan çekiliriz devamını
işte yeni motorum namı değer börtü
evet arkadaşlar masai fym 250 ccden sonra ikinci (insalla uzun süre kullanacağım) motorumu bugün teslim aldım. kullandıkça tecrübelerimizi er6n başlığında paylaşırız artık. daha iyileri isteyenlerin olsun.
2006 model ikinci el 1400 km de aldım. yazmayı unutmuşum
fotografları henüz yok , cekince ilk mesaja eklerim bi iki tane
----------------------------------------------------------------------------------
acele iki foto çekiverdim , gezilerde falan çekiliriz devamını
işte yeni motorum namı değer börtü
Son düzenleme:
